МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
КОНСУЛЬТАЦІЙНИЙ ПУНКТНавчально-консультаційні пункти призначені для підготовки непрацюючого населення до дій у надзвичайних ситуаціях техногенного, природного, соціально-політичного та військового характеру, для просвітницько-інформаційної роботи та пропаганди знань серед населення з питань захисту та дій у надзвичайних ситуаціях. Просвітницько-інформаційна робота з населенням щодо питань захисту і дій у НС здійснюється за місцем проживання у мережі навчально-консультаційних пунктів місцевих органів самоврядування, а також шляхом самостійного вивчення посібників, пам’яток, іншого друкованого навчально-інформаційного матеріалу, перегляду та прослуховування спеціального циклу теле- і радіопередач. Навчально-консультаційні пункти повинні містити інформацію про потенційну небезпеку, що характерна для місць проживання населення, та методи реагування на неї, рекомендації щодо дій населення при виникненні можливих надзвичайних ситуацій, користування засобами захисту та надання першої медичної допомоги (само- та взаємодопомоги) постраждалим. Пропаганда знань з цивільного захисту серед населення та розвиток його громадської свідомості щодо власної та колективної безпеки організовується начальниками цивільного захисту всіх рівнів за сприяння профспілкових, громадських організацій, товариств, засобів масової інформації через проведення представницьких заходів (Дня рятівника, виставок, змагань, оглядів-конкурсів тощо), розповсюдження друкованих матеріалів, створення відео - та електронної програмної продукції. Через навчально-консультаційні пункти та локальні системи оповіщення керівники потенційно-небезпечних об’єктів надають постійну та оперативну інформацію населенню, яке проживає в зонах можливого ураження про стан їх захисту, методи і способи забезпечення безпеки при аваріях. Методичне керівництво роботою навчально-консультаційних пунктів здійснюється курсами цивільної оборони. Навчально-консультаційні пункти обладнуються при житлово-експлуатаційних органах, при сільських і селищних радах. Відповідальні за їх обладнання, роботу – місцеві органи самоврядування. На підприємствах, установах, організаціях, у навчальних закладах для надання допомоги персоналу в отриманні відомостей щодо конкретних дій у НС щодо місцевих умов і особливостей виробничої діяльності обладнуються інформаційно-довідкові куточки Консультаційний пункт призначений для методичної допомоги робітникам, службовцям, які вивчають тематику ЦО, отримання ними необхідної інформації у консультантів (інструкторів), відпрацювання нормативів ЦО, демонстрації навчальних кінофільмів. Консультаційний пункт житлово – експлуатаційних органів, крім того, призначений для доведення до жителів конкретних повідомлень, що стосується безпосередньо участі населення у заходах ЦО за місцем проживання (дій за попереджувальним сигналом “Увага всім!” та при проведенні евакуаційних заходів, місця знаходження захисних споруд, пунктів видачі засобів індивідуального захисту тощо). Консультаційний пункт забезпечується необхідним майном, літературою, навчальними наочними та екранними посібниками, технічними засобами навчання. Порядок його роботи визначається у наказі начальника ЦО району, об’єкту або житлово-експлуатаційного органу, у якому указується: - місце обладнання консультаційного пункту; - порядок забезпечення необхідним майном, навчальними, наочними та екранними посібниками по ЦО; - час проведення консультацій та відповідальні особи. Наказ доводиться до керівників усіх структурних підрозділів об’єкту. На консультаційному пункті ЦО обладнуються такі місця для консультацій: стихійні лиха, що характерні для даної місцевості та дій населення по ліквідації їх наслідків. НХР та захист від них, оповіщення та інформація населення про екстремальні ситуації, порядок використання засобів індивідуального захисту, медичні засоби індивідуального захисті, екстрена евакуація з районів аварій, катастроф та стихійних лих, само- та взаємодопомога при можливих пораненнях та ураженнях, дії при знезараженні території, робочого місця, квартири та одягу, обов’язки дорослого населення по захисту дітей, можливі аварії на підприємстві та дії при їх ліквідації, правила поведінки та дії у зонах радіоактивного зараження, захист с/господарських тварин і рослин, захист продуктів харчування, фуражу і води.
Рекомендації щодо дій населення за сигналом “Увага всім”
Повідомлення населення про факт небезпечної аварії, стихійного лиха, застосування зброї масового знищення проводяться засобами масової інформації (радіо, телебачення та ін.) з метою не допустити загибелі людей, забезпечення їм нормальні умови життєдіяльності у надзвичайній ситуації. Для того, щоб населення своєчасно ввімкнуло радіо та телевізора, в помешканнях, на підприємствах, інших закладах існує сигналізація (сирени, ревуни, гудки). Почувши сигнал, всі громадяни повинні ввімкнути радіо і телевізор. Рев сирени означає: “Увага всім!”. По радіо і телебаченню штаб цивільної оборони України у надзвичайних ситуаціях передають сигнал повідомлення, а також поради населенню, як поводитися в тій чи іншій ситуації. Наприклад: “Увага! Говорить штаб Цивільної оборони міста Коломиї. Громадяни! У зв’язку з можливістю землетрусу необхідно: відключити газ, воду, електричний струм, погасити вогонь у печах. Повідомте усіх сусідів про цю інформацію. Візьміть одяг, цінні речі, документи, харчі і вийдіть на вулицю. Допоможіть хворим і літнім. Займіть місця подалі від будинків, споруд і ліній електропередачі”. При загрозі війни або іншого регіонального конфлікту із застосування сучасної зброї існують спеціальні сигнали.
Після сигналу повідомлення виконуються такі дії: Читайте також:
|
||||||||
|