МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ТЕМА 2. БУДІВЕЛЬНІ МАТЕРІАЛИТЕМА 1. ПРОМИСЛОВІ БУДІВЛІ ТА СПОРУДИ ПІДПРИЄМСТВ ХАРЧОВОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ ЗАПИТАННЯ ДЛЯ САМОПЕРЕВІРКИ 1. Охарактеризуйте загальні відомості про будівлі і споруди. 2. Дайте характеристику загальним вимогам які пред'являються до промислових будівель харчової промисловості. 3. Дайте характеристику класифікації будівель і споруд по призначенню. 4. Дайте характеристику класам будівель харчової промисловості. 5. Наведіть приклади конструктивних елементів каркасу промислових будівель харчової промисловості. 6. Дайте характеристику видів залізобетонних каркасів багатоповерхових промислових будівель харчової промисловості. 7. Прослідкуйте взаємозв’язок між уніфікацією та типізацією промислових будівель та їх елементів. 8. Які основні параметри, що забезпечують уніфікацію проектних рішень та типізацію конструктивних елементів будівлі?
1. Охарактеризуйте загальні відомості про будівельні матеріали з яких виготовляють будівельні конструкції промислових будівель харчової промисловості. 2. Дайте характеристику загальним вимогам які пред'являються до будівельних матеріалів. 3. Дайте характеристику класифікації будівельних матеріалів. 4. Наведіть приклади природних кам'яних матеріалів. 5. Наведіть приклади лісових матеріалів які найбільш широко застосувуються в будівництві. 6. Яка основна сировина використовується для виготовлення будівельної кераміки? 7. На які групи ділять в'язкі матеріали? 8. Що характеризує марка портладцементу? 9. Через який час після укладання цементного бетону він набуває 100%-ї міцності? 10. Охарактеризуйте вплив волого-температурного режиму твердіння бетону на його міцність. 11. Охарактеризуйте методи забезпечення твердіння бетону за низьких температур. 12. Дайте характеристику методів збільшення рухомості бетону для поліпшення заповнення форм у разі виготовлення тонкостінних конструкцій та вимог до заповнювача. 13. Як впливає кількість води в бетонній суміші на міцність бетону? 14. Як попередити пересихання цементної підлоги під час твердіння? 15. Яка цегла надійніша в разі використання в підземній споруді – керамічна чи силікатна? 16. Охарактеризуйте склад бітумної мастики для наклеювання сувіфйних гідроізоляційних матеріалів. 17. Які властивості гіпсу відрізняють його від вапна та портландцементу? 18. З яких матеріалів влаштовують підлогу на підприємствах харчової промисловості? 19. За якими ознаками визначають клас бетону? 20. В яких залізобетонних конструкціях застосовують попереднє напруження арматури?
Читайте також:
|
||||||||
|