МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Підвищення аеродинамічного якості і несучих властивостей літака за рахунок удосконалення його крилаЗакінцівки крила літального апарату і генератор вихору для неї Автор: Шведов Володимир Тарасович Винахід відноситься до галузі авіації. Закінцівки крила літального апарату, встановлювана на торці кінцевій частині крила, включає генератор вихору, протилежної по напряму обертання виникає на крилі концевому вихору, і кожух. Генератор вихору виконаний у вигляді гондоли з вхідним, вихідним і закручують пристроїв. Кожух виконаний у вигляді тонкостінної конструкції з внутрішньою поверхнею постійного радіуса, що тягнеться уздовж кінцевий хорди крила з незамкнутим поперечним перерізом, утворюючим подовжній виріз. Закручує пристрій виконано з дифузором. Кожух виконаний з поздовжнім вирізом у середній своїй частині так, що верхня кромка вирізу утворює центральний кут на осі кожуха, а нижня кромка утворює центральний кут на осі кожуха. Вхідний пристрій може бути виконано з конфузора, відхиленим віссю від площини хорд крила вниз, а хвостова частина кожуха виконана відхиленої вгору. Винахід спрямовано на підвищення аеродинамічного якості і несучих властивостей крила. 2 н. і 8 з.п. ф-ли, 7 мул. Галузь техніки. Винахід відноситься до авіації, до пристроїв для зміни аеродинамічних характеристик за допомогою вихорів, і може бути використане в конструкції несучих поверхонь літальних апаратів, переважно літаків, для підвищення їх несучих властивостей і аеродинамічного якості. Рівень техніки. Закінцівки крила літального апарату, що представляє собою кінцеву частину крила з встановленими на ній генератором вихрового потоку, протилежної по напряму обертання кінцевому вихору, мають гондолу з вхідним пристроєм і соплом, при цьому гондола забезпечена на своїй поверхні збірними пристроями для відбору частини набігаючого потоку повітря і напрямки його всередину з тангенціальною складової вектора швидкості для закручування внутрішнього потоку в напрямку, протилежному обертанню кінцевого вихору, що виникає у кінця крила, а кінцева частина крила забезпечена поздовжніми елементами, виконаними у вигляді верхньої обмежувальної поверхні, виступаючої над крилом на висоту, рівну приблизно товщині профілю , і нижньої направляючої поверхні, виступаючої вниз від нижньої поверхні крила на приблизно одну третю частину товщини профілю, взаємодіючих з вихровим потоком, створюваним генератором. (Див. «закінцівками несучої поверхні літального апарату», патент РФ 2116936 С1, 1998 р.) Недоліком такої конструкції є те, що потік, що перетікає з нижньої поверхні крила на верхню, впливає на вихровий потік від генератора під прямим кутом, мнучи його і створюючи додатковий опір, знижує ефективність закінцівки. Крім того, додатковий опір створюють і забірні пристрої. В результаті знижується виграш в аеродинамічному якості. 2. Корисною моделлю є результат творчої діяльності людини в галузі технології, пов'язаний із конструктивним використанням пристрою. Корисна модель - це внутрішнє розташування елементів, з яких складається сам пристрій, та зв'язок між ними. Корисна модель може отримати правову охорону, якщо вона відповідає двом критеріям: корисна модель повинна бути новою; корисна модель повинна бути придатна до використання у промисловості. Згідно зі ст. 7 (9) Закону України «Про охорону прав на винаходи і корисні моделі» об'єктом корисної моделі, придатним для набуття права на нього, може бути: • продукт (пристрій, речовина, біологічний матеріал тощо); • процес (процес, прийом, спосіб, застосування продукту чи процесу). Об'єктом корисної моделі, придатним для набуття права на нього, не можуть бути: • лікарські засоби, засоби захисту тварин та харчових продуктів; • способи одержання лікарських засобів, засобів захисту тварин та харчових продуктів; • способи терапевтичного, хірургічного лікування людини та тварини. 3.Закон України «Про охорону прав на промислові зразки» визнає промисловий зразок результатом творчої діяльності людини у галузі художнього конструювання. Промисловий зразок - це нове конструктивне рішення виробу, що визначає його зовнішній вигляд, придатне для відтворення промисловим способом. Промисловий зразок - це художньо-конструкторське рішення виробу, що визначає його зовнішній вигляд. У деяких країнах для позначення промислового зразка використовується такий термін як "дизайн". Промисловий зразок може складатися з тривимірних елементів, таких як форма або поверхню виробу (автомобіль, меблі, флакон), або двовимірних елементів, таких як обрис, малюнок або забарвлення (листівки, етикетки). Патентом на промисловий зразок охороняється зорове сприйняття виробу, раціональність його форми, художньо-інформаційна виразність, цілісність композиції, ергономічність виконання. Відносини, які виникають у зв'язку з набуттям і здійсненням права власності на промислові зразки в Україні, регулюються Цивільним кодексом України та Законом України "Про охорону прав на промислові зразки" (далі – Закон). Промислові зразки бувають об'ємними, площинними або комбінованими. Об'ємні промислові зразки - це певна композиція, в основу якої покладено об'ємну просторову структуру (наприклад, зовнішній вигляд меблів, певних механізмів). Площинні промислові зразки - це композиції, в основу яких покладено лінійно-графічне співвідношення елементів, що не може бути сприйняте візуально як об'ємне (наприклад, зовнішній вигляд килима, тканини). Комбіновані промислові зразки характеризуються загальними ознаками, притаманними об'ємним і площинним зразкам (наприклад, будівельна оздоблювальна плитка). Відповідно до ст. 461 (1) ЦК «промисловий зразок вважається придатним для набуття права інтелектуальної власності на нього, якщо він відповідно до закону є новим». Відповідно до ст. 461 (2) ЦК об'єктом промислового зразка можуть бути: форма, малюнок, розфарбування або їх поєднання, що визначають зовнішній вигляд промислового зразка. Правову охорону не можуть отримувати об'єкти архітектури (крім малих архітектурних форм), промислові, гідротехнічні та інші стаціонарні споруди, друкована продукція як така, об'єкти нестійкої форми з рідких газоподібних, сипких або подібних їм речовин. Оскільки промисловий зразок призначений задовольняти естетичні потреби, він наближається до творів декоративно-прикладного мистецтва, правову охорону яких здійснюють згідно з нормами авторського права. Різниця полягає в тому, що для оцінки переваги промислового зразка беруть до уваги його естетичні параметри, що отримали технічне застосування, а не художні переваги його як твору мистецтва. 4. Відносини, які виникають у зв'язку з набуттям і здійсненням права власності на знаки для товарів і послуг (далі – знак) в Україні регулюються Законом України "Про охорону прав на знаки для товарів і послуг" (далі – Закон). Знак – позначення, яке вирізняє товари та послуги одних осіб серед таких самих або споріднених з ними товарів і послуг інших осіб. Відповідно до чинного Положення про правову охорону об’єктів промислової власності в Україні та Постанови Верховної Ради України про набуття чинності законом України «Про охорону прав на знаки для товарів і послуг» від 23.12.1993 р. № 3771-XII, товарний знак дістав таке визначення: Товарний знак і знак обслуговування - це позначення з метою виділення відповідно товарів та послуг, вироблених чи наданих одними фізичними або юридичними особами, від однорідних товарів і послуг, вироблених чи наданих іншими фізичними або юридичними особами.
ТОВАРНИЙ ЗНАК Товарний знак - це позначення, яке призначене для індивідуалізації товарів і дозволяють відрізняти товари одних виробників від інших, і підлягає спеціальній реєстрації. ТОРГОВА МАРКА Trademark (торгова марка, торговий знак, товарна марка) - те ж, що і товарний знак, тобто позначення, здатне відрізняти товари одних юридичних або фізичних осіб від однорідних товарів інших юридичних або фізичних осіб. ЛОГОТИП Логотип - [нім. Logotype, англ. logotype <грец. logos слово + typos відбиток] - Спеціально розроблена, стилізована скорочена форма назви фірми, часто в оригінальному накресленні. ФІРМОВИЙ ЗНАК Фірмовий знак - це унікальний графічний елемент, який зазвичай розташовується поруч з назвою компанії, але може використовуватися і окремо. ЗНАК ОБСЛУГОВУВАННЯ (SERVICE MARK) Знак обслуговування - це той же товарний знак, тільки він використовується для індивідуалізації послуг, а не товарів. Термін знак обслуговування еквівалентний поняттю товарний знак, різниця полягає лише в тому, що під знаком обслуговування компанії надають послуги, а не маркують їм товари. СЛОГАН СЛОГАН [англ. slogan <to slog сильно вдаряти] - Рекламна формула у вигляді афористично, легко запам'ятовується короткої фрази. БРЕНД (BRAND) Брендом зазвичай називають вже відносно добре відому споживачами тому "розкручену" торгову марку, вже завоювала певну частку ринку. Коли говорять про розробку нового продукту або послуги, частіше використовують визначення торгова марка, а коли новий продукт отримує визнання споживачів і набуває певну популярність, впізнаваність і частку ринку, витісняючи своїх конкурентів, він стає брендом. Попереджувальна маркування ® і ТМ Попереджувальна маркування являє собою спеціальне позначення, яке свідчить про те, що товарний знак зареєстрований. В якості знаків попереджувального маркування у світовій практиці набули поширення літерні сполучення "ТM" (скорочення від trademark), "SM" (скорочення від service mark), а також слова "Trademark", "Registered Trademark", "зареєстрований знак", "Marque deposee "," Marca registrada ". Нанесення такого позначення є правом, а не обов'язком власника знака, що підкріплюється статтею 5D Паризької Конвенції. В Україні правовласник може проставляти поряд з товарним знаком попереджувальне маркування (знак охорони) у вигляді латинської літери "R" або латинської літери "R" в окружності ® або словесного позначення "товарний знак" або "зареєстрований товарний знак, який вказує на те, що вживане позначення є товарним знаком, зареєстрованим в Україні. Торговий знак - фірмове ім'я, фірмовий знак, товарний образ або їхнє поєднання, офіційно зареєстровані в Міжнародному реєстрі і захищені юридично, на що вказує знак К, розміщуваний поруч із товарним знаком. Якщо товарні знаки є власністю фірми, то вони можуть мати знак С. Маркування "TM" відповідно до законодавства України не має правового захисту, таке маркування виконує лише інформативну функцію.Товарний знак і знак обслуговування символізує стабільність якісних характеристик і властивостей товару, обумовлених технічним і художньо-конструкторським рівнем виробу, кваліфікації кадрів, культурою виробництва, тими факторами, які визначають якість виробу. Ефективно виконувати зазначену функцію товарний знак зможе лише тоді, коли матиме високі відмітні властивості, задовільнятиме вимоги видимості і пізнавальності. Товарний знак повинен бути інформативним і легко розшифровуватися. Усі ці властивості потрібно враховувати, розробляючи товарний знак. Економічну сутність товарного знаку показано на рис 1.5. Рисунок 1.5. - Економічну сутність товарного знаку Читайте також:
|
||||||||
|