МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||
Маркетингове середовищеМаркетингове середовище складається із сфер, в яких фірма повинна шукати для себе нові можливості й стежити за виникненням потенційних погроз. До факторів мікросередовища відносяться: • постачальники; • маркетингові посередники; • фірма; • клієнтура (споживачі); • конкуренти; • контактні аудиторії. Постачальники– ділові фірми й окремі особи, які забезпечують і фірму, і конкурентів матеріалами, ресурсами. Події, що відбуваються в середовищі постачальника, самим безпосереднім чином впливають на справи фірми й мають прояв через систему ціноутворення і прибутковості. Фірма – важливо сформувати оптимальну структуру підприємства, налагодити ефективне й раціональне співробітництво між окремими підрозділами, які повинні мати маркетингову орієнтацію. Маркетингові посередники– це фірми компанії, які допомагають у просуванні, збуті й поширенні її товарів. До них належать наступні чотири групи:
Клієнтура – фірмі необхідно ретельно вивчати клієнтів і клієнтурний ринок. Виділяють п'ять основних клієнтурних ринків: 1. Ринок споживачів. 2. Ринок виробників. 3. Ринок проміжних продавців. 4. Ринок державних установ. 5. Міжнародний ринок. Контактні аудиторії– це будь-яка група споживачів, що проявляє реальний або потенційний інтерес до фірми і тим самим впливає на її маркетингову діяльність. Контактні аудиторії можуть сприяти або протидіяти маркетинговим зусиллям фірми. Вони підрозділяються на: 1. Підтримуючі аудиторії. Вони із симпатією ставляться до фірми й підтримують її у всіх починаннях (інвестори, спонсори, прихильники). 2. Шукана аудиторія – тобто в чиїй зацікавленості фірма заінтересована. 3. Небажані аудиторії, які протидіють фірмі (клієнтура конкурентів, різні групи суспільного впливу). Будь-яка фірма діє в оточенні аудиторій семи типів: 1) фінансові кола, 2) засоби масової інформації, 3) державні установи, 4) цивільні групи дій, 5) місцеві контактні групи, 6) широка громадськість, 7) внутрішні контактні групи. Конкуренти– їх складний багатоступінчастий вплив (крім ринкових стратегій) у маркетингу розглядається на чотирьох рівнях.
Конкуренція починається на рівні боротьби потреб і бажання людини і закінчується конкуренцією конкретних товарних марок. Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||
|