Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Маркетингове середовище

Маркетингове середовище складається із сфер, в яких фірма повинна шукати для себе нові можливості й стежити за виникненням потенційних погроз.

До факторів мікросередовища відносяться:

• постачальники;

• маркетингові посередники;

• фірма;

• клієнтура (споживачі);

• конкуренти;

• контактні аудиторії.

Постачальники– ділові фірми й окремі особи, які забезпечують і фірму, і конкурентів матеріалами, ресурсами. Події, що відбуваються в середовищі постачальника, самим безпосереднім чином впливають на справи фірми й мають прояв через систему ціноутворення і прибутковості.

Фірма – важливо сформувати оптимальну структуру підприємства, налагодити ефективне й раціональне співробітництво між окремими підрозділами, які повинні мати маркетингову орієнтацію.

Маркетингові посередники– це фірми компанії, які допомагають у просуванні, збуті й поширенні її товарів. До них належать наступні чотири групи:

1. Торговельні посередники. Забезпечують фірмі зручності місця, часу й процедури реалізації товарів. Звичайно торговельні посередники організують реаліза-цію з меншими витратами, ніж сама фірма 2. Фірми-спеціалісти з організації руху товарів. Допомагають створювати товарні запаси, швидко просувати їх від місця виробництва до місця споживання. Ці фірми більш уміло балансують такі фактори, як вартість, обсяг і швидкість поставок; а також забезпечують схоронність товару
3. Агентства з надання маркетингових послуг: - фірми маркетингових досліджень - рекламні агентства - консультаційні фірми 4. Кредитно-фінансові установи: - банки - кредитні компанії - страхові компанії

 

Клієнтура – фірмі необхідно ретельно вивчати клієнтів і клієнтурний ринок.

Виділяють п'ять основних клієнтурних ринків:

1. Ринок споживачів.

2. Ринок виробників.

3. Ринок проміжних продавців.

4. Ринок державних установ.

5. Міжнародний ринок.

Контактні аудиторії– це будь-яка група споживачів, що проявляє реальний або потенційний інтерес до фірми і тим самим впливає на її маркетингову діяльність. Контактні аудиторії можуть сприяти або протидіяти маркетинговим зусиллям фірми.

Вони підрозділяються на:

1. Підтримуючі аудиторії. Вони із симпатією ставляться до фірми й підтримують її у всіх починаннях (інвестори, спонсори, прихильники).

2. Шукана аудиторія – тобто в чиїй зацікавленості фірма заінтересована.

3. Небажані аудиторії, які протидіють фірмі (клієнтура конкурентів, різні групи суспільного впливу).

Будь-яка фірма діє в оточенні аудиторій семи типів:

1) фінансові кола,

2) засоби масової інформації,

3) державні установи,

4) цивільні групи дій,

5) місцеві контактні групи,

6) широка громадськість,

7) внутрішні контактні групи.

Конкуренти– їх складний багатоступінчастий вплив (крім ринкових стратегій) у маркетингу розглядається на чотирьох рівнях.

Приклад   Рівні
Конкуруючі потреби людини: • одяг • взуття • транспортні засоби (перевага) Потреби (бажання) - конкуренти  
Конкуруючі родові транспортні засоби: • автомобіль • мотоцикл • велосипед (перевага) Товаро-родові конкуренти
Конкуруючі види велосипедів: • дорожній • гоночний • складний (перевага) Товаро-видові конкуренти  
Конкуруючі марки складних велосипедів: • Лелека • Салют • Таїр (перевага) Товарні марки — конкуренти

 

Конкуренція починається на рівні боротьби потреб і бажання людини і закінчується конкуренцією конкретних товарних марок.


Читайте також:

  1. Аварії з викидом радіоактивних речовин у навколишнє середовище
  2. Аварії з викидом радіоактивних речовин у навколишнє середовище
  3. Антропогенний вплив на навколишнє середовище
  4. Антропогенний вплив на навколишнє середовище УКРАЇНИ
  5. Антропогенний вплив на природне середовище та сучасні екологічні проблеми
  6. Антропогенний вплив – це будь-який вплив, що здійснює людина на навколишнє середовище та його ресурси.
  7. Бізнес-середовище: Аналіз п’яти сил
  8. Виробниче середовище: сутність і основні чинники.
  9. Виховне середовище, його роль у формуванні виховної системи класу.
  10. Відповідальність підприємництва перед навколишнім природним середовищем.
  11. Внутрішнє і зовнішнє середовище організації
  12. ВНУТРІШНЄ СЕРЕДОВИЩЕ




Переглядів: 674

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Визначення маркетингу й ключових понять курсу | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.