Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Асортиментна політика.

 

Практично неможливо задовольнити потреби споживачів одним єдиним товаром. Для вирішення проблеми необхідно купити декілька товарів або послуг. З іншого боку, небагато підприємств пропонують споживачам тільки один товар.

Великі підприємства виробляють великі перелік різноманітних товарів. Наприклад, Сумський НПО ім.. Фрунзе, Харківський завод ім.. Малишева, ГНПО Комунар виробляють техніку та устаткування для армії, хімічної промисловості, побутові пристрої та ін. Між цими продуктами на перший погляд нічого спільного.

Для кожного підприємства вибір продукції для виготовлення та продажу є однією з головних проблем. Це пов'язано з тим, що купуючи один товар клієнт звертає увагу на інші, які можуть створити позитивний і негативний імідж цього підприємства.

Уся сукупність виробів, які виготовляються на підприємстві має назву – номенклатура продукції. Але не вся продукція пропонується для продажу, частина її переробляється на самому підприємстві, входить у склад іншої продукції. Для товарознавства більший інтерес має товарна номенклатура – сукупність усіх товарів (послуг), що виробляються, запропонованих фірмою для продажу.

Асортимент товарів – набір товарів, які об'єднані за яким-небудь одним або декількома признаками. Наприклад, номенклатура заводу зміщує в себе асортимент військової продукції, асортимент обладнання для промисловості, а також асортимент товарів народного споживання.

Розрізняють промисловий і торговий асортимент товарів.

Промисловий асортимент – це асортимент товарів, які виробляються окремим промисловим підприємством.

 
 

 

 



Читайте також:

  1. Активна і пасивна державна політика.
  2. Антиінфляційна політика. Взаємозв’язок інфляції та безробіття.
  3. Асортиментна політика
  4. Валютні системи та валютна політика.
  5. Валютні системи та валютна політика. особливості формування валютної системи України
  6. Гетьман Іван Мазепа: його внутрішня і зовнішня політика.
  7. Демографічні процеси і демографічна політика.
  8. Державна кадрова політика.
  9. ЗУНР політика. Злука.
  10. Інноваційна політика. Етапи розробки товарів і послуг.
  11. Інфляція, її суть та причини. Антиінфляційна політика.




Переглядів: 1226

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Маркетингове поняття продукту. Особливості товарів і послуг. | Інноваційна політика. Етапи розробки товарів і послуг.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.012 сек.