Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Комплекс просування та етапи його розробки.

Відповідно Ф.Котлеру система маркетингов их комунікацій [59, с. 720 - 721], вона включає в себе дев´ять елементів, які представлені на рисунку 12.4.

Відправник – підприємство або особа, яка розробляє засоби просування продуктів, підприємства, особи, ідеї та відправляє повідомлення іншій стороні (особі, групі осіб, аудиторії, підприємству).

Кодування – представлення повідомлення, яке адресується аудиторії у відповідній формі (наочній, звуковій, цифровій тощо).

Звернення – сукупність слів, зображень символів, які передаються відправником, яке включає зміст звернення, логіку його, структуру та формат передачі.

 

 


Рисунок 12.4 - Елементи процесу комунікації

 

Засоби просування – реклама, стимулювання збуту, зв´язків з громадськістю (PR), особистий продаж.


Читайте також:

  1. III. Етапи розробки програмного забезпечення
  2. V Ідентифікація, раціоналізація, проекція, інтроекція, агресія, зворотна реакція та їх комплекси.
  3. Аграрний комплекс національної економіки.
  4. Агропромислова інтеграція. Агропромисловий комплекс (АПК).
  5. Агропромисловий комплекс
  6. Агропромисловий комплекс
  7. Агропромисловий комплекс
  8. Алгоритм формування комплексу маркетингових комунікацій
  9. Аналіз виробничого травматизму і професійних захворювань в рослинницькому технологічному комплексі
  10. Аналіз комплексних статей витрат: витрат на утримання та експлуатацію устаткуван­ня, цехові, загальногосподарські, поза виробничі витрати.
  11. Аналіз основних систем трудового і професійного навчання: предметної, предметно-операційної, операційної, операційно-предметної, системи ЦІП, операційно-комплексної тощо.
  12. Апромисловий комплекс




Переглядів: 520

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Цілі та засоби комунікаційної політики | Особливості і безособові маркетингові комунікації

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.