Залежність годинної продуктивності автомобіля у тоннах від часу простою рухомого складу під навантаженням-розвантаженням, .
Приймаємо за х.
Вид залежності - дробно-лінійний, ; ; .
Графічним представленням такої залежності є гіпербола.
Висновок: годинна продуктивність автомобіля у тоннах знаходиться у спадаючій гіперболічній залежності від часу простою автомобіля під навантаженням-розвантаженням. Робоча зона графіка розташована у першому квандранті, границі зміни досліджуваної величини знаходяться у межах 0,05 << ¥, год. Інтенсивність впливу tпр на Pгод збільшується при менших значеннях tпр. Зменшення часу простою автомобіля під навантаженням-розвантаженням можна досягти шляхом застосування механізації вантажно-розантажувальних операцій, використання контейнеризації та пакетування вантажів.