Залежність годинної продуктивності автомобіля у тоннах від відстані нульового пробігу, .
Залежність годинної продуктивності автомобіля у тоннах від часу простою автомобіля під навантаженням-вивантаженням, від додаткового часу на заїзди у кожний проміжний пункт завозу вантажу на маршруті, від середньої відстані доставки вантажу та середньої відстані між суміжними пунктами, тобто .
Вид залежності - дробно-лінійний.
Висновок: годинна продуктивність автомобіля у тоннах знаходиться у спадаючій гіперболічній залежності від часу простою автомобўлі під навантаженням-вивантаженням, додаткового часу на заїзди в проміжні пункти, середньої відстані доставки вантажу, середньої відстані між суміжними пунктами, тобто із збільшенням цих показників зменшується величина Ргод. Робоча зона графіка розташована у першому квандранті, графік не проходить через початок координат.
Вид залежності - лінійний.
Висновок: годинна продуктивність автомобіля у тоннах знаходиться у спадаючій лінійній залежності від відстані нульового пробігу, тобто із збільшенням зменшується величина Ргод. Робоча зона графіка розташована у першому квандранті, графік не проходить через початок координат.