МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Формування бюджетної системи на підприємствіБюджетну систему на підприємстві розробляють за такими етапами: · розробка структури бюджетних статей; · визначення переліку бюджетів, що складаються; · розробка схеми послідовності формування функціональних бюджетів; · визначення відповідальних за складання і виконання бюджетів. Результатом розробки бюджетної структури для підприємства є ”Положення про бюджети” регламентуючі бюджети, що складають, і відповідальність за планування, і виконання бюджетів по кожній статті. Розробка структури бюджетних статей. Існує кілька методів ведення обліку: · з використанням бухгалтерського плану рахунків; · з використанням управлінського плану рахунків; · з використанням структури статей без плану рахунків. Відображення фінансово-господарської діяльності за допомогою плану рахунків є зручним щодо ведення обліку. З метою управління необхідна вся облікова інформація. План рахунків для цього незручний, тому що він інакше (в обліковому, а не в управлінському аспекті) структурує інформацію. Дана методика розглядає варіант, спрямований у першу чергу на зручність управління, і тому використовує постатейний облік. На відміну від єдиного плану рахунків структури статей формують окремо для руху грошових коштів, доходів / витрат та активів. Перелік статей більше відповідає потребам управління підприємством, тому що відбивають його фінансово-господарську діяльність. Їхня структура дозволяє формувати всю необхідну оперативну і річну квартальну звітність, відповідно до міжнародних стандартів, формуючи відповідні переліки статей. Структуру переліку статей можна сформувати різними способами: 1. скористатися переліком статей зі звітів пропонованих міжнародними стандартами фінансового обліку. Перевагою цього способу є їх зручність для управлінського аналізу структури статей, розробленої на основі накопиченого досвіду розвинутих країн. Міжнародні стандарти фінансового обліку не накладають обмежень на структуру витрат і доходів підприємства, закріплюючи тільки найважливіші елементи, що спрощують порівняння й аналіз звітності; 2. застосувати структуру статей бухгалтерського обліку. Це найпростіший спосіб. Перевагою його є можливість швидко сформувати перелік бюджетних статей сумісний з бухгалтерським обліком. Недолік такого методичного підходу в тому, що структура бухгалтерських рахунків відбиває тільки структуру балансу. Бухгалтерські рахунки не відбивають специфіку діяльності підприємства й ускладнюють проведення якісного управлінського аналізу; 3. розробити власний перелік статей. Даний методичний підхід до складання переліку бюджетних статей здійснений на основі міжнародних стандартів. Читайте також:
|
||||||||
|