МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Перелік скороченьЗміст МЕТОДИЧНИЙ ПОСІБНИК З КУРСОВОГО ПРОЕКТУВАННЯ РЕМОНТУ АВТОМОБІЛІВ ОСНОВИ ТЕХНОЛОГІЇ Харчових технологій Національного університету Міністерство освіти і науки України Вінницький коледж
О.М. Масік
м. Вінниця - 2008 УДК 629.113
Розглянуто і схвалено цикловою комісією автомеханічних дисциплін Вінницького коледжу Національного університету харчових технологій
Рецензенти: В.М. Ребедайло, к.т.н., професор кафедри "Автомобілі та транспортний менеджмент" Вінницького Національного технічного університету; А.С. Ратовський, начальник територіального управління Головавтотрансінспекції у Вінницькій області.
Автор: Масік Олександр Миколайович, викладач автомеханічних дисциплін Вінницького коледжу Національного університету харчових технологій
У методичному посібнику приведені основні положення курсового проектування. Подані рекомендації з оформлення пояснювальної записки та графічної частини, описана тематика курсових проектів. Докладно описана методика виконання всіх розділів курсового проекту. Приведені приклади розрахунків та розробки технологічної документації. У додатках подається довідковий матеріал, який може бути використаний при виконанні розрахункової та технологічної частини проекту. Посібник призначений для студентів вищих навчальних закладів І-ІІ рівня акредитації. Перелік скорочень…………………………………………………………... Вступ………………………………………………………………………… 1 Основні положення з курсового проектування………………….... 1.1 Задачі курсового проектування та вимоги до знань і вмінь студентів…………………………………………………………………………….. 1.2 Об’єм і тематика курсових проектів…………………………………. 1.3 Структура пояснювальної записки і вказівки до її оформлення…… 1.4 Структура графічної частини і вказівки до її оформлення…………. 1.5 Вихідні матеріали для проектування…………………….................... 1.5.1 Ремонтне креслення деталі…………………………………….......... 1.5.2 Карта технічних вимог дефектування деталі………………………. 1.5.3 Технічна характеристика деталі……………………………............... 2 Технологічний розділ…………………………………………………... 2.1 Способи усунення заданих дефектів………………………………….. 2.2 Вибір раціональних способів усунення заданих дефектів ….......... 2.3 Складання маршрутної технології усунення заданих дефектів.......... 2.4 Розробка кожної операції маршрутної технології………………….... 2.5 Розрахунок та вибір технологічного обладнання…………………..... 2.5.1 Визначення річного об’єму ремонтних робіт……………………….. 2.5.2 Визначення кількості технологічного обладнання та оснастки….... 2.5.3 Відомість технологічного обладнання………………………………. 2.6 Розробка технологічного процесу на основні операції…………….... 2.6.1 Визначення розміру партії деталей………………………………..… 2.6.2 Вибір припусків на обробку………………………………………….. 2.6.3 Визначення технічних норм часу на основні операції……………... 2.7 Оформлення технологічної документації…………………………….. 2.7.1 Маршрутно-операційна карта……………………………………...… 2.7.2 Карти ескізів…………………………………………………………... 3.Конструкторський розділ………............................................................. 3.1.Призначення, опис будови та принципу роботи стенду (пристрою, пристосування)........................................................................... 3.2.Розрахунок елементів конструкції на міцність...................................... 4.Техніка безпеки при виконанні відновлювальних робіт ………….. Висновок.......................................................................................................... Література........................................................................................................ Додаток А…………………………………………………………………… Додаток Б……………………………………………………………………. Додаток В……………………………………………………………………. Додаток Д……………………………………………………………………. Додаток Е…………………………………………………………………….
Додаток Ж…………………………………………………………………… Додаток И…………………………………………………………………… Додаток К………………………………………………………………......... Додаток Л……………………………………………………………………. Додаток М…………………………………………………………………… Додаток Н…………………………………………………………………… Додаток П……………………………………………………………………
КР – капітальний ремонт; АРВ – авторемонтне виробництво; АРП – авторемонтне підприємство; РКД – ремонтне креслення деталі; КТВД – карта технічних вимог дефектування деталі; ТУ – технічні умови; МОК – маршрутно-операційна карта; КЕ – карта ескізів; Tр – річний обсяг ремонтних робіт, люд-год; tсум – сумарна трудомісткість всіх видів робіт люд-год; Кр – коефіцієнт ремонту; N – річна виробнича програма відновлюваних автомобілів (агрегатів, вузлів), шт; N1 – річна виробнича програма відновлюваних деталей, шт; m – кількість деталей у вузлі, агрегаті, автомобілі, шт; β – відсоток запасних деталей, які забезпечують безперебійну роботу дільниці (поста) в разі виробничої необхідності; Фдо – дійсний фонд часу роботи обладнання, год; Хто – кількість технологічного обладнання, шт; Хобл – кількість основного обладнання, шт; Хосн – кількість технологічного інвентаря та оснастки, шт; Кпп – коефіцієнт підвищення продуктивності праці; Ко – коефіцієнт оснастки; К – коефіцієнт, який залежить від типу виробництва; К1 – коефіцієнт, який враховує роботи, пов’язані з переходами, встановленням та зняттям деталі і т.п.; К2 – коефіцієнт, який враховує час, затрачений на змащування обладнання, очищення від стружки, сміття, шлаку із зварного шва, приймання та здачу обладнання і т.п.; Кд – коефіцієнт довговічності; Кз – коефіцієнт стійкості до спрацювання; Кв – коефіцієнт витривалості; Кщ – коефіцієнт зчеплення; Cв – собівартість відновленої деталі, грн; n – кількість деталей, що ремонтуються за місяць, шт; z – припуск на обробку, мм; bz – допуск на величину припуску, мм; t – час на обробку, хв; Нр – норма виробітку, шт; Читайте також:
|
||||||||
|