Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ПЕРЕЛІК АНАЛІТИЧНИХ НОМЕНКЛАТУР (ПОКАЗНИКІВ, ДАНИХ) АНАЛІЗУ ПРИБУТКУ ГОСПОДАРСТВА

Для упорядкування аналітичного процесу доцільно здійснити ранжирування показників, що дає змогу поліпшити послідовність про ведення аналітичних робіт. Значно ускладнюється процес аналізу в умовах використання ПК. Тому при використанні ПК одним з най

важливіших питань є системний підхід до систематизації й класифікації аналітичних робіт. Для цього необхідно визначити коло аналітичних завдань, які вирішують, аналізуючи господарську діяльність підприємства.

При виборі аналітичних номенклатур за умов використання ПК. необхідно створити інформаційну базу, яка дасть змогу довільно вибирати дані, групувати, коригувати та видавати інформацію. Ос новою аналітичної номенклатури є звітна система показників, показники минулих періодів, нормативно-довідкова, нормативна, планова інформація, аналітична інформація інших підприємств.

Вибір аналітичних номенклатур для використання в аналітичних розрахунках залежить від складу результатної інформації. Для ви рішення завдань аналізу і визначення аналітичних номенклатур створюється інформаційна база даних, що передбачає системний підхід до встановлення внутрішніх і зовнішніх зв'язків аналітичних показників з підсистемами АСУП.

В умовах використання ПК на основі аналітичних номенклатур реалізується оперативний аналіз у діалоговому режимі. База даних дає змогу виявити відхилення від норм, планових завдань, використання матеріальних, трудових, фінансових ресурсів, а також якість і рух готової продукції та ін. Запитання видає користувач відповідно до правил мови запитання.

Важливі вимоги до аналітичних номенклатур в умовах використання ПК такі:

• інтеграція методів документування та кодування аналітичних номенклатур;

• виявлення потоків обсягів інформації;

• побудова схеми руху аналітичних номенклатур;

• достовірність, повнота та місткість аналітичних номенклатур;

• деталізація та агрегування аналітичних номенклатур;

• гнучкість, що дає змогу своєчасно вносити зміни.

Вибір аналітичних номенклатур визначається змістом цільового завдання. Кожний господарський факт — явище або процес — формується під впливом різних факторів. Звідси першим елементом підготовчого етапу робіт є визначення та вибір факторів.

Фактор (лат. factor — продукуючий) у процесі аналізу господарської діяльності визначається як рушійна сила, причина будь-якого процесу, явища, істотні обставини у їх визначенні.

З погляду побудови технології аналітичного процесу важливим є розмежування сукупності факторів за такими ознаками:

• кількісними й якісними;

• істотними і неістотними (другорядними);

• постійними і випадковими;

• такими, що регулюють процеси і такими, що не регулюють їх.

Найдоцільніше таку роботу виконувати за допомогою схеми, де слід відобразити взаємозв'язок показників і факторів. Наприклад, розмір прибутку залежить від таких факторів: обсягу реалізації, собівартості її, асортименту продукції, позареалізаційних доходів та витрат (рис. 6.2).


Читайте також:

  1. IV. ПЕРЕЛІК ПИТАНЬ ДО
  2. Автомати­зовані інформаційні систе­ми для техніч­ного аналізу товар­них, фондових та валют­них ринків.
  3. Алгоритм однофакторного дисперсійного аналізу за Фішером. Приклад
  4. Аналіз використання прибутку та резервів його зростання
  5. Аналіз зображувальних засобів. Застосування цілісного аналізу
  6. Аналіз показників валового прибутку і собівартості реалізованої продукції
  7. Аналіз розподілу прибутку підприємства
  8. Аналіз розподілу прибутку.
  9. Аналіз розподілу чистого прибутку.
  10. Аналіз руху грошових коштів у контексті нової фінансової звітності Важливим завданням аналізу фінансового стану підприємства є оцінка руху грошових коштів підприємства.
  11. Аналіз товарного асортименту та номенклатури
  12. Аналіз формування прибутку.




Переглядів: 721

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ОРГАНІЗАЦІЯ АНАЛІТИЧНИХ НОМЕНКЛАТУР | ОРГАНІЗАЦІЯ МАТЕРІАЛЬНИХ НОСІЇВ АНАЛІТИЧНОГО ПРОЦЕСУ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.