Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Сертифікація і стандартизація у сфері туристичної діяльності

Уніфікація вимог до обслуговування в сучасному туризмі

ВТО майже за чверть століття плідної діяльності тільки підійшла до питань уніфікації деяких основних питань у міжнародному туризмі. Також немає і поки не може бути всесвітньої універсальної класифікації готелів по зірках чи інших категоріях.

Засновницею зоряної системи класифікації готелів є Франція, що вперше прийняла національну систему зоряної класифікації (до речі, у Франції немає категорії готелів "5 зірок", є готелі від 1 до 4 зірок, а вища категорія - "4 плюс"). У багатьох країнах, у тому числі й у Росії, діють національні системи класифікації по зірках. У деяких інші, наприклад у Греції, - літерне позначення національної класифікації готелів (А, В, С). В Індії - бальна система.

Широко використовуються і корпораційні системи класифікації, що діють у рамках однієї готельної корпорації (наприклад, "Холідей Інн", "Маріотт" і ін.). Багато хто з них зоряні, але мають різні стандарти і вимоги по категоріях готелів (хоча багато в чому і подібні).

Всесвітня туристична організація. Міжнародна готельна асоціація і Комітет готельної і ресторанної індустрії Європейського союзу рекомендують лише введення зоряної класифікації світових готелів по окремих характеристиках: місце розташування готелю; величина номерів, їхнє планування, зручність і оснащення; набір наданих послуг; наявність інших приміщень і залів для проведення дозвілля, занять спортом і т.д..

Стаття 18. Державна система стандартизації у сфері туристичної діяльності спрямована на:· захист інтересів споживачів і держави з питань безпеки туризму, життя і здоров'я громадян, охорони майна та довкілля;· класифікацію туристичних ресурсів України, забезпечення їх охорони, встановлення гранично припустимих навантажень на об'єкти культурної спадщини та довкілля;· підвищення якості товарів, робіт, послуг відповідно до потреб споживачів;· забезпечення безпеки об'єктів туристичних відвідувань з урахуванням ризику виникнення природних і техногенних катастроф та інших надзвичайних ситуацій;· взаємозамінність та сумісність товарів, робіт, послуг, їх уніфікацію;· створення нормативної бази функціонування систем стандартизації і сертифікації товарів, робіт, послуг.Сертифікація товарів, робіт, послуг у сфері туристичної діяльності здійснюється з метою: · запобігання реалізації товарів, робіт, послуг, небезпечних для життя, здоров'я людей, майна і довкілля;· сприяння споживачам у свідомому виборі товарів, робіт, послуг;· забезпечення дотримання обов'язкових норм, правил, вимог щодо охорони навколишнього природного середовища, використання природних ресурсів та забезпечення екологічної безпеки;· гармонізації стандартів, норм і правил з міжнародними стандартами, рекомендаціями, нормами і правилами, що стосуються вимог до об'єктів відвідування і туристичних послуг, взаємодії туроператорів, використання обмежених туристичних ресурсів, якості і видів туристичних послуг.Стаття 19. Встановлення категорій об'єктів туристичної інфраструктуриЗ метою підвищення рівня туристичного обслуговування, сприяння споживачам у свідомому виборі туристичних послуг,забезпечення рівних можливостей суб'єктам туристичної діяльності на ринку туристичних послуг, забезпечення захисту прав і законних інтересів, життя, здоров'я та майна громадян, підвищення рівня екологічної безпеки об'єктам туристичної інфраструктури присвоюються категорії якості та рівня обслуговування.Встановлення об'єктам туристичної інфраструктури (готелям, іншим об'єктам, призначеним для надання послуг з розміщення, закладам харчування, курортним закладам тощо) відповідної категорії здійснюється за заявою його власника.

Читайте також:

  1. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  2. III. Процедура встановлення категорій об’єктам туристичної інфраструктури
  3. IІI. Формулювання мети і завдань уроку. Мотивація учбової діяльності
  4. V. Питання туристично-спортивної діяльності
  5. Абсолютні та відності показники результатів діяльності підприємства.
  6. Автоматизація банківської діяльності в Україні
  7. Автоматизація метрологічної діяльності
  8. АДАПТАЦІЯ ОБМІНУ РЕЧОВИН ДО М'ЯЗОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
  9. Аксіоми безпеки життєдіяльності.
  10. Аксіоми безпеки життєдіяльності.
  11. Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках фізики.
  12. Актуальність безпеки життєдіяльності. Сталий розвиток людини




Переглядів: 1419

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Уніфікація вимог до інформації в сучасному туризмі | Розробка туру

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.012 сек.