Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Макроекономіка, як теоретична основа економічної політики держави

Змістовий модуль 1

ВСТУП

Зміст

МАКРОЕКОНОМІКА

 

Опорний конспект лекцій

для студентів усіх форм навчання,

за галуззю знань 0305 «Економіка та підприємництво»

за напрямами підготовки 6.030508 «Фінанси і кредит»,

6.030505 «Управління персоналом і економіка праці»,

6.030504 «Економіка підприємства»

 

Дніпропетровськ – 2008


Макроекономіка: Опорний конспект лекцій для студентів всіх форм навчання. -Дніпропетровськ, - ДДФА, 2008.- 158 с.

 

Опорний конспект лекцій для студентів всіх форм навчання з дисципліни “Макроекономіка” відповідно до навчального плану.

У посібнику комплексно розкриті теоретичні основи макроекономіки, фактори, що зумовлюють рівень зайнятості населення та методи боротьби з безробіттям; роль грошей в економіці і чинники, що сприяють попиту на гроші, механізми і заходи, за допомогою яких держава регулює національну економіку та міжнародні економічні відносини.

Опорний конспект лекцій призначений допомогти студентам у засвоєнні програмного матеріалу дисципліни.

 

Автори: Є.В.Намлієв – к.е.н., доцент кафедри економічної теорії Дніпропетровської державної фінансової академії. Т.В.Корягіна – ст. викладач кафедри економічної теорії Дніпропетровської державної фінансової академії.
Рецензенти: І.І.Вініченко – к.е.н., професор кафедри економічної теорії та економіки сільського господарства Дніпропетровського державного аграрного університету. C.А.Корнієнко – к.е.н., доцент кафедри кафедри економічної Дніпропетровської державної фінансової академії
Відповідальний за випуск: В.А. Табінський - к.е.н., завідувач кафедри економічної теорії Дніпропетровської державної фінансової академії

Розглянуто та схвалено

Вченою радою

економічного факультету

Протокол №__ від _______________р.

 

Розглянуто та схвалено

на засіданні кафедри

економічної теорії

Протокол № __ від ______________р.


    Вступ................................................................................................................   Тема 1. Макроекономіка як наука.................................................................   Тема 2. Макроекономічні показники в системі національних рахунків....   Тема 3. Ринок праці.........................................................................................   Тема 4. Товарний ринок.................................................................................   Тема 5. Грошовий ринок................................................................................   Тема 6. Інфляційний механізм.......................................................................   Тема 7. Споживання домогосподарств......................................................... Тема 8. Приватні інвестиції............................................................................ Тема 9. Сукупні видатки і ВВП..................................................................... Тема 10. Економічна динаміка ...................................................................... Тема 11. Держава в системі макроекономічного регулювання..................   Тема 12. Зовнішньоекономічна діяльність...................................................   Термінологічний словник...............................................................................   Література.......................................................................................................                                      

Дисципліна “Макроекономіка” є складовою частиною економічної теорії, яка вивчає економіку в цілому, тобто, на рівні держави, національних ринків, міждержавних економічних відносин, але у тісному зв’язку з діями та уподобаннями елементарних суб’єктів економічної діяльності – домашніх господарств та підприємств. Курс макроекономіки тісно пов’язаний з дисциплінами “Політична економія”, “Мікроекономіка” та “Економіка підприємств” і дає можливість систематизувати й доповнити отримані знання.

Головною метою вивчення дисципліни є формування системи знань про механізм функціонування економічної системи в умовах ринкових відносин а також причини та наслідки спільної діяльності всіх агентів національної економіки.

Завдання дисципліни полягає у вивченні факторів, що зумовлюють рівень занятості населення та методів боротьби з безробіттям; у визначенні ролі грошей в економіці і чинників, що сприяють попиту на гроші також ролі відсоткової ставки як головного елементу, що забезпечує взаємозв’язок ринків благ і грошового ринку; у дослідженні механізмів і заходів, за допомогою яких держава регулює національну економіку та міжнародні економічні відносини.

Мета опорного конспекту лекцій – надати студентам глибокі теоретичні знання з питань основних макроекономічних процесів в економіці країни.

У опорному конспекті лекцій надається велика увага вивченню сучасних інструментів економічного аналізу, знання яких дозволяє кожному, хто вивчає дану науку, самостійно аналізувати складні економічні явища та процеси і робити правильні висновки.



Читайте також:

  1. IV-й період Римської держави ( ІІІ – V ст. н. е. ) – пізня Римська імперія
  2. Nom. sing. Gen. sing. Основа
  3. Автомобільний пасажирський транспорт – важлива складова єдиної транспортної системи держави
  4. АГД як галузь економічної науки
  5. Аграрна політика як складова економічної політики держави. Сут­ність і принципи аграрної політики
  6. Адміністративно-політичний устрій Української козацької держави середини XVII ст. Зміни в соціально-економічних відносинах
  7. Адміністративно-політичний устрій Української козацької держави середини XVII ст. Зміни в соціально-економічних відносинах
  8. Активний характер соціальної політики.
  9. Актуальні проблеми економічної безпеки України.
  10. Аналіз економічної ефективності капітальних вкладень
  11. Аналіз економічної та неекономічної результативності маркетингової діяльності
  12. Аналіз економічноїї політики за допомогою моделі Мандела-Флемінга. Випадки вільного та фіксованого валютного курсів.




Переглядів: 1124

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Соціально-економічний розвиток України | Предмет макроекономіки. Ключові макроекономічні проблеми.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.