Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Фіксований сільськогосподарський податок

Рис. 14.2. Обмеження щодо застосування спрощеної системи оподаткування фізичними особами - суб'єктами малого підприємництва

 

Тобто фізичні особи-підприємці, що застосовують спрощену систему оподаткування, та юридичні особи - платники єдиного податку, що обрали ставку оподаткування 10 відсотків, не є платника­ми податку на додану вартість з операцій з постачання товарів і послуг, місце надання яких розта­шоване на митній території України. Відзначимо, що добровільна реєстрація платником ПДВ (ст. 182 розділу V ПКУ) на платників єдиного податку - фізичних осіб - не поширюється, оскільки вони не є платниками ПДВ. Таким чином, звільнення від податку на додану вартість фізичних осіб-підприємців - платників єдиного податку, та юридичних осіб - платників 10 - відсоткового єдиного податку (крім операцій з імпортування товарів (супутніх послуг) на митну територію України) звільняє їх від обов'язку на­рахування податкових зобов'язань з ПДВ, але одночасно позбавляє таких платників єдиного податку права на формування податкового кредиту, застосування нульової ставки та отримання бюджетного відшкодування. Юридичні особи - платники єдиного податку, що обрали ставку оподаткування 6 відсотків, є платниками податку на загальних умовах, у порядку, передбаченому розділом V цього Кодексу;

г) земельного податку, крім земельного податку за земельні ділянки, що не використовуються для ведення підприємницької діяльності;

ґ) плати за користування надрами;

д) збору за спеціальне використання води;

е) збору за спеціальне використання лісових ресурсів;

є) збору за провадження деяких видів підприємницької діяльності.

 

Фіксований сільськогосподарський податок далі - (ФСП) - це податок, який справляється з одиниці земельної площі у відсотках від її нормативної оцінки та сплата якого замінює сплату окремих податків і зборів. Фіксований сільськогосподарський податок належить до загальнодержавних податків, тобто таких, що є обов'язковими для сплати на усій території України.

Суб'єктом оподаткування є сільськогосподарський товаровиробник. Під ним розуміється юридична особа, незалежно від організаційно-правової форми, яка займається виробництвом сільськогосподарської продукції та/або розведенням, вирощуванням і виловом риби у внутрішніх водоймах (озерах, ставках і водо­сховищах) та її переробкою на власних чи орендованих потужностях, у тому числі власновиробленої сиро­вини на давальницьких умовах, та здійснює операції з її постачання. Відповідно, платниками ФСП можуть бути також суб'єкти, які займаються виловом риби у внутрішніх водоймах (рибгоспи).

Не може бути платником ФСП суб'єкт господарювання:

- у якого понад 50 % виручки, отриманої від реалізації сільськогосподарської продукції власного ви­робництва становить дохід від продажу декоративних рослин, диких тварин і птахів, хутряних виробів та хутра;

- який виробляє чи реалізує підакцизні товари (крім виноградних виноматеріалів, вироблених на підприємствах первинного виноробства для підприємств вторинного виноробства);

- який на день подання документів для набуття статусу платника податку повинний податковий борг (за винятком безнадійного податкового боргу, який виник внаслідок форс-мажорних обставин).

Об'єктом оподаткування ФСП є площа сільськогосподарських угідь (ріллі, сіножатей, пасовищ і багаторічних насаджень) і земель водного фонду (внутрішніх водойм, озер, ставків, водосховищ), що перебувають у власності сільськогосподарського товаровиробника або надана йому у користування, у тому числі на умовах оренди.

Базою оподаткування ФСП є вартість сільськогосподарських угідь і земель водного фонду, зафіксована на 1 липня 1995 р. Нормативна грошова оцінка землі визначається залежно від її родючості та потенційної продуктивності. Тому вона диференційована за регіонами України.

Для платників податку, які здійснюють діяльність у гірських зонах та на поліських територіях, ставка ФСП з 1 га сільськогосподарських угідь встановлюється у таких розмірах: для ріллі, сіножатей та пасовищ - 0,09 %; для багаторічних насаджень - 0,03 %.

Для ріллі, сіножатей і пасовищ, що перебувають у власності сільськогосподарських товаровиробників, які спеціалізуються на виробництві та переробці продукції рослинництва на закритому ґрунті, або надані їм у користування, у тому числі на умовах оренди, ставка ФСП становить - 1 % нормативної грошової вартості відповідних угідь.

Доходи від сплати фіксованого сільськогосподарського податку повністю спрямовуються до місцевих бюджетів (за місцем розташування земельних угідь).

Сільськогосподарські товаровиробники самостійно обчислюють суму податку щороку за станом на 1 січня і до 1 лютого поточного року подають відповідному органу державної податкової служби за місцезнаходженням платника податку та місцем розташування земельної ділянки податкову декларацію на поточний рік за формою, встановленою у порядку, передбаченому статтею 46 Податкового кодексу.

Якщо у платника ФСП у власності або користуванні, у тому числі на умовах оренди, є земельні ділянки, розташовані в межах території декількох органів місцевого самоврядування, то, крім загальної декларації з ФСП, що подається за місцем розташування платника податку, також подаються окремі декларації з ФСП до органу ДПС за місцем розташування таких земельних ділянок.

ФСП сплачується щомісячно, але обсяги платежів поділено на квартали: у першому і другому кварта­лах - по 10 % від загальної суми річного податку; у третьому - 50 % і в четвертому - 30 %. Щомісячний платіж визначається у розмірі третини суми податку, визначеної на кожний квартал від річної суми податку.

 


Читайте також:

  1. Акцизний податок
  2. В Україні планують запровадити (відродити) податок на бездітність
  3. Ввізне мито — податок на зовнішню торгівлю
  4. Екологічний податок.
  5. Екологічній податок.
  6. Єдиний податок
  7. Єдиний податок
  8. Єдиний податок для суб’єктів малого підприємництва.
  9. Єдиний податок.
  10. Єдиний податок.
  11. Єдиний податок.
  12. Загальні вимоги до суб'єктів малого підприємництва - юридичних осіб - при переході на єдиний податок і при сплаті податку за спрощеною системою




Переглядів: 641

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Загальні вимоги до суб'єктів малого підприємництва - юридичних осіб - при переході на єдиний податок і при сплаті податку за спрощеною системою | Збір у вигляді цільової надбавки до діючого тарифу на електричну і теплову енергію

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.022 сек.