Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ЕТАП 6. СКЛАДАННЯ МАРШРУТА ЕКСКУРСІЇ

До картки обов'язково прикріплюються фотографії об'єкта в його нинішньому й колишньому видах.

Екскурсія не повинна бути перевантажена великою кількістю об'єктів, тому що це збільшує її тривалість і викликає стомлюваність екскурсантів, а увага й інтерес при цьому слабшають. Оптимальна тривалість міської екскурсії становить 2-4 академічних години при цьому екскурсанти з інтересом сприймають не більше 15-20 екскурсійних об'єктів.

В екскурсію можуть входити об'єкти як однієї групи (наприклад, пам'ятники архітектури) так і декількох груп (пам'ятні місця, історичні пам'ятники, житлові будівлі, природні об'єкти). Набір об'єктів залежить від теми екскурсії, її змісту, складу екскурсійної групи. Неправильно, наприклад, коли вся оглядова екскурсія побудована винятково на показі скульптурних пам'ятників і монументів. Варто уникати одноманітності побудови зорового ряда. Зорові враження екскурсантів будуть неповними, якщо в маршрут поряд з пам'ятниками й монументами не буде введений показ окремих об'єктів природи, визначних місць та ін.

Всі об'єкти, залежно від своєї ролі в екскурсії, розподіляються на основні й додаткові. Основні об'єкти піддаються більш глибокому аналізу, на них розкриваються підтеми екскурсії. Показ додаткових об'єктів, як правило, здійснюється при переїздах (переходах) екскурсійної групи.

Відбір об'єктів закінчується складанням картки на кожний з них. Картка виготовляється на твердому картоні у вигляді таблиці (рис. 4)

 

КАРТКА ОБ'ЄКТА №______

 

1) найменування об'єкта (первісне й сучасне), а також назва, під якою пам'ятник відомий серед місцевих жителів  
2) історична подія, з якою пов'язаний обєкт, дата події  
3) місцезнаходження об'єкта, його поштова адреса, під'їзд і підхід до нього  
4) опис об'єкта (автор, дата спорудження, з яких матеріалів виготовлений, текст меморіального напису, особливості);  
5) джерело відомостей про пам'ятник (література, де описаний обєкт і події, пов'язані з ним, архівні дані, усні перекази);  
6) Збереженість об'єкта (стан обєкта й прилеглої території, дата останнього ремонту, реставрації);  
7) в яких екскурсіях пам'ятник використовується;  
9) дата складання картки, прізвище й посада укладача;  
10) додаткові дані (при необхідності)  

 

Рис. 4. Приклад бланка картки екскурсійного об'єкта.

Маршрут екскурсії являє собою найбільш зручний шлях проходження екскурсійної групи, що сприяє розкриттю теми. Одне із завдань маршруту - сприяти найбільш повному розкриттю теми.

Розробка маршруту - складна багатоступінчаста процедура, що вимагає досить високої кваліфікації і є одним з основних елементів технології створення нової екскурсії. При розробці автобусного маршруту слід керуватися «Правилами дорожнього руху», «Правилами перевезення пасажирів» та ін.

Основні вимоги, які повинні бути враховані укладачами маршруту - організація показу об'єктів у логічній послідовності й забезпечення зорової основи для розкриття теми.

У практиці екскурсійних установ існують три варіанти побудови маршрутів:

· хронологічний(наприклад, екскурсії, присвячені життю й діяльності видатних людей);

· тематичний(екскурсії, пов'язані з розкриттям певної теми в житті міста, наприклад, «Храми Харкова»);

· тематико-хронологічний(Всі оглядові міські екскурсії).

 


Читайте також:

  1. II. Вимоги до складання паспорта бюджетної програми
  2. Бюджетні запити: їх суть, необхідність складання та аналіз
  3. ВИБІР ТЕМИ КУРСОВОЇ РОБОТИ І СКЛАДАННЯ ПЛАНУ
  4. Вибір типу обмотки і складання схеми.
  5. Вибір типу обмотки і складання схеми.
  6. Виділення мікротем у власному висловлюванні. Складання плану
  7. Визначення та аспекти екскурсії
  8. Визначення термінів та мета складання Звіту про рух грошових коштів
  9. Виникнення справочинства. Історія розвитку писемності. Складання документів у Київській Русі
  10. Врахування витраті втрат електроенергії. Приклад складання електробалансу.
  11. Геометричний метод складання сил
  12. Для складання системи нормальних рівнянь




Переглядів: 1613

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ЕТАП 5. ВІДБІР І ВИВЧЕННЯ ЕКСКУРСІЙНИХ ОБ'ЄКТІВ | ЕТАП 8. ПІДГОТОВКА КОНТРОЛЬНОГО ТЕКСТУ ЕКСКУРСІЇ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.012 сек.