Інтерес споживача
Інтерес виробника Державний інтерес
Рушійні сили економічного розвитку – взаємодія потреб та інтересів економічних суб’єктів
Інтерес Мотив
Усвідомлене прагнення задовольнити Внутрішні спонукання людини до
Певну потребу конкурентної дії
Потреби у свідомості людини перетворюються на інтерес або мотив спонукальної цільвої дії, тобто існує зв’язок:
Потреба Інтерес Мотив Дія
Читайте також: - III. Захист інтересів клієнта
- V теорія граничної корисності визначає вартість товарів ступенем корисності останньої одиниці товару для споживача.
- Авілум – “син чоловіка” – повноправна людина, охороні його життя, здоров’я, захисту його майнових інтересів присвячена значна частина законника.
- АНАЛІЗ ПОВЕДІНКИ СПОЖИВАЧА
- Батьки мають право звернутися за захистом прав та інтересів дітей і тоді, коли відповідно до закону вони самі мають право звернутися за таким захистом.
- Бюджетне обмеження й можливості споживача
- Бюджетне обмеження споживача
- Важливість товару для споживача
- Вартість Internetу для підприємств-користувачів. Internet-технології та формування бізнес-фокусу споживача.
- Вибір споживача з ординалістських позицій
- Вибір споживача за ординалістською теорією.
- Вибірковість сприймання – це зміна діяльності органів чуття під впливом попереднього досвіду, установок та інтересів людини.
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:
|
|