Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Інтерес споживача

 

 


Інтерес виробника Державний інтерес

 

Рушійні сили економічного розвитку – взаємодія потреб та інтересів економічних суб’єктів

Інтерес Мотив

Усвідомлене прагнення задовольнити Внутрішні спонукання людини до

Певну потребу конкурентної дії

 

Потреби у свідомості людини перетворюються на інтерес або мотив спонукальної цільвої дії, тобто існує зв’язок:

Потреба Інтерес Мотив Дія


Читайте також:

  1. III. Захист інтересів клієнта
  2. V теорія граничної корисності визначає вартість товарів ступенем корисності останньої одиниці товару для споживача.
  3. Авілум – “син чоловіка” – повноправна людина, охороні його життя, здоров’я, захисту його майнових інтересів присвячена значна частина законника.
  4. АНАЛІЗ ПОВЕДІНКИ СПОЖИВАЧА
  5. Батьки мають право звернутися за захистом прав та інтересів дітей і тоді, коли відповідно до закону вони самі мають право звернутися за таким захистом.
  6. Бюджетне обмеження й можливості споживача
  7. Бюджетне обмеження споживача
  8. Важливість товару для споживача
  9. Вартість Internetу для підприємств-користувачів. Internet-технології та формування бізнес-фокусу споживача.
  10. Вибір споживача з ординалістських позицій
  11. Вибір споживача за ординалістською теорією.
  12. Вибірковість сприймання – це зміна діяльності органів чуття під впливом попереднього досвіду, установок та інтересів людини.




Переглядів: 488

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Питання 3. Економічні інтереси: сутність, суб’єкти, класифікація | ГЛОСАРІЙ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.