Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Перелік теоретичних питань

Вимоги до виконання контрольної роботи

 

Контрольна робота з курсу "Маркетинг" має бути результатом самостійного творчого осмилення вивчаємих теоретичних і практичних питань, які вивчаються.

Пропонується така структура контрольної роботи: план роботи, зміст теоретичних питань, висновки, відповідь на тести, перелік використаної літератури.

У теоретичній частині слід розкрити основні положення відносно тієї чи іншої проблеми, обгрунтувати свій погляд на окремі економічні категорії, дати аналіз існуючої практики з відповідними оцінками, визначити недоліки та шляхи їх подолання, навести досвід розвинутих країн ринкової економіки.

Обсяг роботи – 20 - 24 сторінки шкільного зошита, написаних чітким розбірливим почерком. Сторінки контрольної роботи мають бути пронумеровані. Таблиці, графіки, малюнки також мають бути пронумеровані. При посиланні на них в тексті вказуються відповідні номера.

Контрольна работа повинна бути подана до канцелярії ОДЕУ (1 корпус, кабінет №108) не піздніше ніж за 10 днів до початку чергової сессії. В кінці роботи потрібно дати список використаної літератури, потім написати дату и поставити підпис. Контрольна робота повинна бути захищена до іспиту (заліку) з даної дисципліни.

Вибір питань контрольної роботи здійснюється відповідно до параметрів, які наведені нижче в таблиці №1.

 

 

Перша літера прізвища Остання цифра залікової книжки
 
А,Б,В 1,11,22 2,12,23 3,13,24 4,14,25 5,15,26
Г,Д,Е,Є,Ж 1,21,31 2,20,30 3,19,29 4,18,28 5,17,27
З,І,К 2,8,30 3,9,31 4,10,28 5,11,29 6,12,26
Л,М 12,20,26 13,19,27 14,18,28 15,17,29 16,15,30
Н,О 10,11,27 9,12,28 8,13,29 7,14,30 6,15,31
П,Р 12,9,27 13,10,28 14,1,29 15,2,22 16,3,23
С,Т 3,14,22 4,15,24 5,16,26 6,17,28 7,18,30
У,Ф,Х,Ц,Ч,Ш,Щ,Ю,Я 21,13,23 20,12,22 19,11,24 18,10,25 17,9,26
Перша літера прізвища Остання цифра залікової книжки
 
А,Б,В 6,16,27 7,17,28 8,18,29, 9,19,30 10,20,31
Г,Д,Е,Є,Ж 6,16,26 7,15,25 8,14,24 9,13,23 10,12,22
З,І,К 7,13,27 8,14,24 9,15,25 10,16,22 11,17,23
Л,М 17,14,31 18,13,22 19,12,23 20,11,24 21,10,25
Н,О 5,16,30 4,17,29 3,18,28 2,19,27 1,20,26
П,Р 17,4,24 18,4,25 19,5,26 20,6,27 21,7,28
С,Т 8,19,31 9,19,23 10,20,30 11,21,30 12,20,31
У,Ф,Х,Ц,Ч,Ш,Щ,Ю,Я 16,8,27 15,7,28 14,5,29 13,4,23 12,3,30
                 

 

 

1. Концепція і категорії маркетингу. Сутність поняття «орієнтація на споживача». Концепція соціально-етичного маркетингу.

2. Причини виникнення маркетингу. Сутність конс’юмеризму. Закон України «Про захист прав споживачів».

3. Зміст маркетингу. Організаційні форми служби маркетингу

4. Класифікація маркетингу. Класифікація маркетингу за типом попиту. Класифікація маркетингу за наявностю сегментації ринку. Класифікація маркетингу за стратегією відбору цільових сегментів ринку.

5. Маркетингове середовище підприємства.

6. Система маркетингової інформації. Етапи і методи проведення маркетингового дослідження

7. Ринкова можливість підприємства. Маркетингова можливість підприємства. Комплекс маркетингу підприємства.

8. Сегментування ринку. Ознаки і критерії сегментування. Економічна доцільність сегментування. Одномірне і комбіноване сегментування.

9. Класифікація товарів і показники, що характеризують товарний асортимент. Теорія життєвого циклу товарів. Види життєвих циклів товарів

10.Поведінка маркетологів у залежності від етапу життєвого циклу товарів. Стратегія маркетингу на етапі впровадження товару на ринок

11.Товарна марка і товарний знак

12.Поняття і функції упаковки

13.Залежність цінової політики від цілей підприємства

14.Крива попиту і цінова еластичність

15.Методи ціноутворення

16.Сутність збуту і поняття каналів розподілу. Види каналів розподілу. Показники, що характеризують канали розподілу

17.Види посередників

18.Загальна характеристика методів стимулювання збуту

19.Сутність, риси і класифікація реклами. Методи визначення асигнувань на проведення рекламної кампанії

20.Методи визначення ефективності реклами. Показники ефективності рекламної кампанії

21.Паблік рілейшнз

 


Читайте також:

  1. H) Орган з питань конкуренції
  2. IV. ПЕРЕЛІК ПИТАНЬ ДО
  3. Активні форми участі територіальної громади у вирішенні питань ММС
  4. Аналітична обробка інформації вузлами інформаційно-аналітичної функціональної підсистеми МОЗ України і питань НС.
  5. Вивчення питань пожежної безпеки працівниками.
  6. Види запитань.
  7. Види планів з питань персоналу
  8. Віднімання переліків
  9. Відповідно до Наказу МОЗ та Держкомітету України по нагляду за охороною праці (95р.)Перелік робіт, де є потреба у професійному доборі
  10. Вступ. Історія розвитку ГДС. Вклад вітчизняної науки при створенні теоретичних та технічних основ каротажу
  11. Державна служба України з питань захисту персональних даних
  12. Джерела інформації з питань розвитку персоналу




Переглядів: 574

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Як казати? | Напрями менеджменту

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.