Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тема 2. Методичні та інформаційні засади проведення маркетингових досліджень

План лекції (2 год.)

1. Особливості проведення різних видів спостереження.

2. Типи інформації, які можна зібрати за допомогою спостереження.

3. Етапи проведення спостереження.

4. Сутність та значення маркетингових експериментів в обгрунтуванні маркетингових рішень підприємства.

5. Обгрунтування доцільності та умови проведення експерименту.

6. Типи маркетингових експериментів.


Рекомендована література

Основна:1, 2, 3,4, 6,7,8, 12, 15,18

Додаткова: 1,2,3, 5,8,10, 16, 19

 

Міні - лексикон:цільова аудиторія, експеримент, спостереження, генеральна сукупність, репрезинтативність інформації, первинна інформація, вторинна інформація.

 


Читайте також:

  1. II. Організація і проведення спортивних походів
  2. V. Етичні правила психологічних досліджень
  3. VI. Оформлення маршрутної документації на проведення туристичних походів та експедицій
  4. Автоматичний розрахунок суми проведення.
  5. Автомати­зовані інформаційні систе­ми для техніч­ного аналізу товар­них, фондових та валют­них ринків.
  6. Аксіоматизація знань та причинні зв'язки у методології наукових досліджень
  7. Алгоритм проведення внутрішнього аудиту.
  8. Алгоритм формування комплексу маркетингових комунікацій
  9. Аналіз останніх досліджень та публікацій.
  10. Аналіз процесу формування маркетингових комунікацій
  11. Апаратура і методика проведення густинного гамма-гамма-каротажу
  12. Апаратура і методика проведення густинного гамма-гамма-каротажу




Переглядів: 472

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Характеристика схем планування в маркетингу | Обгрунтування доцільності та умови проведення експерименту

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.064 сек.