Тема 2. Методичні та інформаційні засади проведення маркетингових досліджень
План лекції (2 год.)
1. Особливості проведення різних видів спостереження.
2. Типи інформації, які можна зібрати за допомогою спостереження.
3. Етапи проведення спостереження.
4. Сутність та значення маркетингових експериментів в обгрунтуванні маркетингових рішень підприємства.
5. Обгрунтування доцільності та умови проведення експерименту.
6. Типи маркетингових експериментів.
Рекомендована література
Основна:1, 2, 3,4, 6,7,8, 12, 15,18
Додаткова: 1,2,3, 5,8,10, 16, 19
Міні - лексикон:цільова аудиторія, експеримент, спостереження, генеральна сукупність, репрезинтативність інформації, первинна інформація, вторинна інформація.
Читайте також: - II. Організація і проведення спортивних походів
- V. Етичні правила психологічних досліджень
- VI. Оформлення маршрутної документації на проведення туристичних походів та експедицій
- Автоматичний розрахунок суми проведення.
- Автоматизовані інформаційні системи для технічного аналізу товарних, фондових та валютних ринків.
- Аксіоматизація знань та причинні зв'язки у методології наукових досліджень
- Алгоритм проведення внутрішнього аудиту.
- Алгоритм формування комплексу маркетингових комунікацій
- Аналіз останніх досліджень та публікацій.
- Аналіз процесу формування маркетингових комунікацій
- Апаратура і методика проведення густинного гамма-гамма-каротажу
- Апаратура і методика проведення густинного гамма-гамма-каротажу
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:
|
|