Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Характеристика схем планування в маркетингу

 

Ø Основні вимоги до звіту: повнота (закінченість, завершеність), акуратність, ясність (чіткість), стислість.

 

 
 

 

 

Питання для самоконтролю:

1. Обґрунтувати сутність та значення маркетингових досліджень у здійсненні маркетингу підприємства.

2. Визначити перспективи та значення маркетингових досліджень у діяльності підприємств України.

3. Охарактеризувати об’єкти маркетингових досліджень.

4. Назвати види маркетингових досліджень.

5. Що розуміють під маркетинговими дослідженнями?

6. Назвати класифікацію методів маркетингових досліджень.

7. Охарактеризувати методичні підходи до збору маркетингової інформації.

8. Обґрунтувати основні етапи проведення маркетингових досліджень.

9. Визначити основну ціль та завдання маркетингового управління підприємства.

10. Що розуміють під планом маркетингових досліджень?

11. Визначити завдання робочого плану маркетингових досліджень.

12. Обґрунтувати основні вимоги до звіту маркетингових досліджень.

13. Охарактеризувати структуру звіту маркетингових досліджень.

14. Робочий план маркетингового дослідження: етапи, заходи, строки та відповідальність.

 



Читайте також:

  1. I. Загальна характеристика політичної та правової думки античної Греції.
  2. II. ВИРОБНИЧА ХАРАКТЕРИСТИКА ПРОФЕСІЇ
  3. II. Морфофункціональна характеристика відділів головного мозку
  4. Абстрактна модель оптимального планування виробництва
  5. Аварії на хімічно-небезпечних об’єктах та характеристика зон хімічного зараження.
  6. Автобіографія. Резюме. Характеристика. Рекомендаційний лист
  7. Автокореляційна характеристика системи
  8. Алгоритм планування податкових платежів. Вибір оптимального варіанту оподаткування та сплати податків.
  9. Амплітудно-частотна характеристика, смуга пропускання і загасання
  10. Аналіз та планування витрат організації на професійне навчання персоналу
  11. Аплікація як вид образотворчої діяльності дошкільнят, його характеристика.
  12. Архітектура СЕП та характеристика АРМ-1, АРМ-2, АРМ-3




Переглядів: 529

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Завдання робочого плану маркетингових досліджень | Тема 2. Методичні та інформаційні засади проведення маркетингових досліджень

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.