Характеристика схем планування в маркетингу
Ø Основні вимоги до звіту: повнота (закінченість, завершеність), акуратність, ясність (чіткість), стислість.
Питання для самоконтролю:
1. Обґрунтувати сутність та значення маркетингових досліджень у здійсненні маркетингу підприємства.
2. Визначити перспективи та значення маркетингових досліджень у діяльності підприємств України.
3. Охарактеризувати об’єкти маркетингових досліджень.
4. Назвати види маркетингових досліджень.
5. Що розуміють під маркетинговими дослідженнями?
6. Назвати класифікацію методів маркетингових досліджень.
7. Охарактеризувати методичні підходи до збору маркетингової інформації.
8. Обґрунтувати основні етапи проведення маркетингових досліджень.
9. Визначити основну ціль та завдання маркетингового управління підприємства.
10. Що розуміють під планом маркетингових досліджень?
11. Визначити завдання робочого плану маркетингових досліджень.
12. Обґрунтувати основні вимоги до звіту маркетингових досліджень.
13. Охарактеризувати структуру звіту маркетингових досліджень.
14. Робочий план маркетингового дослідження: етапи, заходи, строки та відповідальність.
Читайте також: - I. Загальна характеристика політичної та правової думки античної Греції.
- II. ВИРОБНИЧА ХАРАКТЕРИСТИКА ПРОФЕСІЇ
- II. Морфофункціональна характеристика відділів головного мозку
- Абстрактна модель оптимального планування виробництва
- Аварії на хімічно-небезпечних об’єктах та характеристика зон хімічного зараження.
- Автобіографія. Резюме. Характеристика. Рекомендаційний лист
- Автокореляційна характеристика системи
- Алгоритм планування податкових платежів. Вибір оптимального варіанту оподаткування та сплати податків.
- Амплітудно-частотна характеристика, смуга пропускання і загасання
- Аналіз та планування витрат організації на професійне навчання персоналу
- Аплікація як вид образотворчої діяльності дошкільнят, його характеристика.
- Архітектура СЕП та характеристика АРМ-1, АРМ-2, АРМ-3
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:
|
|