Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Завдання робочого плану маркетингових досліджень

Визначається - порядок обговорення та затвердження програми та інструментарію дослідження; - формування і підготовки групи збору первинної інформації; - проведення пробного дослідження, внесення коректив за результатами пробного дослідження в програму та інструментарій збору первинної інформації; - тиражування інструментарію для польового дослідження; - складання кошторису та розрахунок матеріальних витрат на дослідження
Визначення видів організаційної та методичної роботи, що забезпечить чітке проведення польового дослідження. Передбачається вибір місця і часу проведення опитування, масовий збір первинної інформації, централізований збір анкет та інших видів інструментарію
Сукупність операцій, пов’язаних з підготовкою первинної інформації до обробки і власне обробки її на ЕОМ: відхилення неякісних анкет, розробка інструкції з кодуванням запитань анкети, створення аналітичної задачі для ЕОМ, обробка первинної інформації на ЕОМ
Аналіз результатів дослідження, формування висновків та рекомендацій: аналіз результатів досліджень і підготовка попереднього звіту, доопрацювання та затвердження кінцевого звіту та опрацьованих рекомендацій


Читайте також:

  1. V. Етичні правила психологічних досліджень
  2. V. Завдання.
  3. VІ. Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання.
  4. Абстрактна модель оптимального планування виробництва
  5. Адаптація персоналу: цілі та завдання. Введення у посаду
  6. Адвокатура в Україні: основні завдання і функції
  7. Аксіоматизація знань та причинні зв'язки у методології наукових досліджень
  8. АКТУАЛЬНI ПРОБЛЕМИ І ЗАВДАННЯ КУРСУ РОЗМIЩЕННЯ ПРОДУКТИВНИХ СИЛ УКРАЇНИ
  9. Актуальність і завдання курсу безпека життєдіяльності. 1.1. Проблема безпеки людини в сучасних умовах.
  10. Алгоритм відшукання оптимального плану.
  11. Алгоритм знаходження оптимального плану
  12. Алгоритм знаходження початкового опорного плану




Переглядів: 359

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Розробка робочого плану маркетингових досліджень | Характеристика схем планування в маркетингу

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.