Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Завдання робочого плану маркетингових досліджень

Визначається - порядок обговорення та затвердження програми та інструментарію дослідження; - формування і підготовки групи збору первинної інформації; - проведення пробного дослідження, внесення коректив за результатами пробного дослідження в програму та інструментарій збору первинної інформації; - тиражування інструментарію для польового дослідження; - складання кошторису та розрахунок матеріальних витрат на дослідження
Визначення видів організаційної та методичної роботи, що забезпечить чітке проведення польового дослідження. Передбачається вибір місця і часу проведення опитування, масовий збір первинної інформації, централізований збір анкет та інших видів інструментарію
Сукупність операцій, пов’язаних з підготовкою первинної інформації до обробки і власне обробки її на ЕОМ: відхилення неякісних анкет, розробка інструкції з кодуванням запитань анкети, створення аналітичної задачі для ЕОМ, обробка первинної інформації на ЕОМ
Аналіз результатів дослідження, формування висновків та рекомендацій: аналіз результатів досліджень і підготовка попереднього звіту, доопрацювання та затвердження кінцевого звіту та опрацьованих рекомендацій


Читайте також:

  1. V. Етичні правила психологічних досліджень
  2. V. Завдання.
  3. VІ. Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання.
  4. Абстрактна модель оптимального планування виробництва
  5. Адаптація персоналу: цілі та завдання. Введення у посаду
  6. Адвокатура в Україні: основні завдання і функції
  7. Аксіоматизація знань та причинні зв'язки у методології наукових досліджень
  8. АКТУАЛЬНI ПРОБЛЕМИ І ЗАВДАННЯ КУРСУ РОЗМIЩЕННЯ ПРОДУКТИВНИХ СИЛ УКРАЇНИ
  9. Актуальність і завдання курсу безпека життєдіяльності. 1.1. Проблема безпеки людини в сучасних умовах.
  10. Алгоритм відшукання оптимального плану.
  11. Алгоритм знаходження оптимального плану
  12. Алгоритм знаходження початкового опорного плану




Переглядів: 396

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Розробка робочого плану маркетингових досліджень | Характеристика схем планування в маркетингу

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.009 сек.