Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Розробка робочого плану маркетингових досліджень

Основні етапи проведення маркетингових досліджень

Основні об’єкти маркетингових досліджень

     
 
Об'єкти маркетингових досліджень
 
 

 

 

 

       
   
 
 

 

 


 

 

 

 


Ø Планування маркетингу - це побудова логічної послідовності окремих видів маркетингової діяльності, визначення цілей компанії і розробка планів для їхнього досягнення. Складання плану маркетингових заходівє кінцевим результатом планування маркетингу.

Ø Головна задача плану маркетингу- знайти і використати будь-які можливості, що дозволять вашій компанії зміцнити свої позиції на ринку і виграти конкурентну боротьбу.

 
 

 



Читайте також:

  1. V. Етичні правила психологічних досліджень
  2. Абстрактна модель оптимального планування виробництва
  3. Аксіоматизація знань та причинні зв'язки у методології наукових досліджень
  4. Алгоритм відшукання оптимального плану.
  5. Алгоритм знаходження оптимального плану
  6. Алгоритм знаходження початкового опорного плану
  7. Алгоритм планування податкових платежів. Вибір оптимального варіанту оподаткування та сплати податків.
  8. Алгоритм формування комплексу маркетингових комунікацій
  9. Аналіз використання робочого часу на підприємстві
  10. Аналіз використання фонду робочого часу.
  11. Аналіз останніх досліджень та публікацій.
  12. Аналіз процесу формування маркетингових комунікацій




Переглядів: 1440

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Напрями найбільш поширених вітчизняних маркетингових досліджень | Завдання робочого плану маркетингових досліджень

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.02 сек.