Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Напрями найбільш поширених вітчизняних маркетингових досліджень

Ø Визначення характеристики ринку
Ø Вимір місткості ринку
Ø Встановлення частки фірми в загальному обсязі продажів на даному ринку
Ø Аналіз обсягів продажу
Ø Вивчення властивостей товарів конкуруючих фірм
Ø Вивчення реакції ринку на новий товар і можливостей його збуту
Ø Вивчення наявних на ринку товарів
Ø Вивчення цін
Ø Вивчення кон’юнктури ринку
Ø Дослідження ефективності реклами
Ø Вивчення засобів поширення реклами
Ø Дослідження каналів товаропросування

 



Читайте також:

  1. II. Критерій найбільших лінійних деформацій
  2. V. Етичні правила психологічних досліджень
  3. V. НАЙБІЛЬШ ВАЖЛИВІ ПОДІЇ І ДАТИ
  4. Аксіоматизація знань та причинні зв'язки у методології наукових досліджень
  5. Алгоритм формування комплексу маркетингових комунікацій
  6. Аналіз останніх досліджень та публікацій.
  7. Аналіз процесу формування маркетингових комунікацій
  8. АТ – одна з найбільш зручних форм колективного підприємства в умовах ринкової економіки. Першим АТ вважають створену у 1602 році Голандсько –Ост - Індську компанію.
  9. Базові напрями організації захисту інформації ІКСМ.
  10. Банківська система України і напрями її розвитку
  11. Бюджетне фінансування наукових досліджень здійснюється шляхом базового та програмно-цільового фінансування.
  12. В межах наукового підходу існує велика кількість концепцій, але найбільш переконлива – еволюційна теорія.




Переглядів: 339

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Сутність та значення досліджень у здійсненні маркетингу підприємства | Розробка робочого плану маркетингових досліджень

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.