Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ЗАПИТАННЯ ДЛЯ САМОКОНТРОЛЮ

1. Коли більшовики прийшли до влади ?

2. Які зміни відбулися в економічному житті в Україні в роки НЕПу ? Чи вичерпані були можливості України на рейках НЕПу ?

3. Назвіть три реформи радянської модернізації.

4. Яка мета індустріалізації ?

5. Охарактеризуйте труднощі індустріалізації ?

6. Які економічні завдання планувалося вирішити в першій п’ятирічці і якими методами ?

7. Під впливом яких факторів і коли відбувався перехід до форсованої індустріалізації ? У чому проявляється цей перехід ?

8. Що було зроблено в роки першої п’ятирічки і яких завдань не вдалося вирішити ?

9. Чим можна пояснити виникнення і поширення стаханівського руху в роки другої п’ятирічки ?

10. Охарактеризуйте наслідки індустріалізації.

11. Чому віддавалися головні пріоритети в ході індустріалізації :

1) важкій чи легкій промисловості ?

2) Промисловості чи сільському господарству ?

3) Горизонтальним чи вертикальним структурам управління ?

4) Усуспільненій чи індивідуальній праці ?

5) Економічному прискоренню чи підвищенню життєвого рівня ?

12. Визначити причини утвердження сталінського тоталітарного режиму.

13. Що являла собою ідеологія й політика соціалізму ?

14. До яких наслідків призвели сталінські репресії у 30 – х роках ?

15. Нова Конституія УРСР декларувала права і свободи громадян. Чи було забезпечено практичне втілення їх у життя ? Обгрунтуйте відповідь.

 

РЕКОМЕНДОВАНА ЛІТЕРАТУРА

1. Бойко О.Д. Історія України. – К.: Видавничий центр „Академія” , 2001, с. 388 – 395, с. 401 – 428.

2. Світлична В.В. Історія України. – К.: Каравела; Львів: Новий Світ – 2000, 2002, с. 174-182.

3. Турченко Ф.Г. Новітня історія України – К.: „Генеза”, с. 260 – 271 , 288 – 313.

 

Тести

 

1. Прихильниками Л. Троцького в КП(б)У були :

а) І.Дашковський, Н. Гордон ;

б) Д. Манутульський, Г.Петровський ;

в) М. Скрипник, В. Чубар.

2. Перший п’ятирічний план був розроблений на :

а) 1926 – 1931 рр. ;

б) 1928 – 1932 рр. ;

в) 1927 – 1931 рр. ;

г) 1932 – 1937 рр.

3. Перший п’ятирічний план був затверджений ХІ Всеукраїнським з’їздом рад в:

а) 1927 р. ;

б) 1928 р. ;

в) 1929 р. ;

г) 1930 р.

4. Згідно до п’ятирічного плану на капітальне будівництво в СРСР виділялося 64 млрд. крб., з них на Україну припадало:

а) 13 млрд. крб. ;

б) 15 млрд. крб. ;

в) 16 млрд. крб. ;

г) 17 млрд. крб.

5. Хлібозаготівельна криза виникла в :

а) 1926 – 1927 рр. ;

б) 1928 – 1929 рр. ;

в) 1929 – 1930 рр. ;

г) 1931 – 1932 рр.

6. Перехід до форсованої індустріалізації почався :

а) 1927 р. ;

б) 1928 р. ;

в) 1929 р. ;

г) 1930 р.

7. Дніпропетровська гідроелектростанція в Запоріжжі дала перший струм :

а) 1932 р. ;

б) 1933 р. ;

в) 1934 р.

8. Конституія УРСР була затверджена XIV Всеукраїнським з’їздом рад в :

а) січень 1936 р. ;

б) січень 1937 р. ;

в) січень 1938 р. ;

г) січень 1939 р.

9. ДПУ „викрило” підпільну організацію „ Спілку визволення України” (СВУ) :

а) восени 1929 р. ;

б) влітку 1930 р. ;

в) навесні 1931 р. ;

г) навесні 1932 р.

10. План другої п’ятирічки був розроблений на :

а) 1932 - 1936 рр. ;

б) 1933 - 1937 рр. ;

в) 1934 – 1938 рр.

11. „Шахтинська справа” (суд над спеціалістами вугільної промисловості

Донбасу) була сфабрикована :

а) 1927 р. ;

б) 1928 р. ;

в) 1929 р. ;

г) 1930 р.

12. Й.Сталін у статті „ Рік великого перелому” запропонував приріст важкої промисловості на 1929/30 р. :

а) 31 %

б) 32 %

в) 40 %

г) 42 %

13. За роки першої п’ятирічки в Україні було збудовано

а) 300 підприємств ;

б) 400 підприємств ;

в) 500 підприємств .

14. Перший трактор зійшов з конвеєра Харківського тракторного заводу:

а) 1 жовтня 1930 р. ;

б) 1 жовтня 1931 р. ;

в) 1 жовтня 1932 р.

15. У роки другої п’ятирічки (1933 – 1937 рр.) були збудовані :

а) Харківський тракторний завод і Дніпрогес ;

б) Запоріжсталь і Криворіжсталь ;

в) Азовсталь ;

г) Новокраматорський завод важкого машинобудування.

 

Експрес-тести

1. Коли більшовики прийшли до влади ?

2. Які зміни відбулися в економічному житті в Україні в роки НЕПу ? Чи вичерпані були можливості України на рейках НЕПу ?

3. Назвіть три реформи радянської модернізації.

4. Яка мета індустріалізації ?

5. Охарактеризуйте труднощі індустріалізації ?

6. Які економічні завдання планувалося вирішити в першій п’ятирічці і якими методами ?

7. Під впливом яких факторів і коли відбувався перехід до форсованої індустріалізації ? У чому проявляється цей перехід ?

8. Що було зроблено в роки першої п’ятирічки і яких завдань не вдалося вирішити ?

9. Чим можна пояснити виникнення і поширення стаханівського руху в роки другої п’ятирічки ?

10. Охарактеризуйте наслідки індустріалізації.

11. Чому віддавалися головні пріоритети в ході індустріалізації :

- важкій чи легкій промисловості ?

- промисловості чи сільському господарству ?

- горизонтальним чи вертикальним структурам управління ?

- усуспільненій чи індивідуальній праці ?

- економічному прискоренню чи підвищенню життєвого рівня ?

12. Визначити причини утвердження сталінського тоталітарного режиму.

13. Що являла собою ідеологія й політика соціалізму ?

14. До яких наслідків призвели сталінські репресії у 30 – х роках ?

15. Нова Конституція УРСР декларувала права і свободи громадян. Чи було забезпечено практичне втілення їх у життя ? Обгрунтуйте відповідь.

Аналітичні тести

 

1. Індустріалізація – це об’єктивна необхідність, логічне продовження процесу, розпочатого ще при царському режимі, чи намір більшовиків через її практичне здійснення створити базу для „світової революції” ?

2. Процес індустріалізації в Україні в основному збігався із загальносоюзними тенденціями, але мав свої особливості ? Які це особливості ? Чим вони зумовлені ?

3. Почин О. Стаханова – економічний подвиг чи крупномасштабна кампанія ? Які фактори зумовили масовість стаханівського руху ?

4. Чому наслідки індустріалізації історики вважають суперчливими і неоднозначними ? Які з них ви віднесете до позитивних, а які до негативних ?

5. Оцініть ситуацію. Проголошений у грудні 1925 р. курс на індустріалізацію мав на меті:

· забезпечити економічну самостійність і незалежність СРСР;

· зміцнити обороноздатність країни;

· створити матеріальну базу для модернізації промисловості і сільського господарства;

· стимулювати неухильне зростання продуктивності суспільної праці і на цій основі підвищувати матеріальний добробут і культурний рівень трудящих.

o Які з цих завдань у роки перших п’ятирічок вдалося виконати ?

o Чим це пояснити ?

o Чи можна було одночасно виконати всі завдання ?

o Яких помилок припустилося керівництво СРСР при проведенні індустріалізації ?

 

Т Е М А 13. УКРАЇНА В РОКИ ДРУГОЇ СВІТОВОЇ ВІЙНИ (1939 – 1945рр.)

План

1.Міжнародні відносини напередодні Великої Вітчизняної.

2.Початок Другої світової війни .

3.Радянізація західних земель України .

4.Напад Німеччини на СРСР . Оборонні бої літа – осені 1941 р.

5.Причини поразок Червоної Армії .

6.Рятівні заходи сталінської командно – адміністративної системи .

7.Україна в роки німецької окупації .

8.Рух опору в Україні .

 

Ключові терміни та поняття

Друга світова війна , фашизм , нацизм , радянізація , евакуація, мюнхенська змова , пакт ''Молотова – Ріббентропа '' , план '' Барбаросса'', план ''Ост'' , антигітлерівська коаліція . Акт відновлення Української держави, партизанський рух , окупаційний режим , підпілля , ''рейхова війна '' , геноцид , депортація , Українська Повстанська армія , Бабин Яр .

 

Опорний конспект

1.Міжнародні відносини напередодні Великої Вітчизняної війни

Друга світова війна , яка тривала з 1 вересня 1936 року до 2 вересня 1945 р., стала найжорстокішим і найкривавішим воєнним конфліктом в історії людства . В ній була задіяна 61 держава . Воєнні дії велися на території 40 країн . Україна опинилася в епіцентрі війни вже у вересні 1939 р.

 
 


-

 

- 1935 р. уклали антикомінтернівський пакт

проти СРСР

 

Ø Італія захопила Ефіопію (1935-1936 рр.) та Албанію (1939р.).

Ø Війна з республіканською Іспанією (1936-1939р.р.).

Ø Захоплення Німеччиною Австрії (1938 р.).

Ø Рішення Мюнхенської наради про розділ Чехословаччини (1938).

Ø Спроба Японії захопити частину далекосхідних територій СРСР в районі озера Хасан (1938 – 1939 рр.)

Ø Окупація Карпатської України Угорщиною (березень 1939 р.).

       
 
 
   
Після приєднання західноукраїнських земель до УСРС почалася їх радянізація – політика , спрямована на встановлення радянської влади і проведення реформ на побудову соціалізму .

 


3.Радянізація західних земель України


6.Рятівні заходи сталінської командно – адміністративної системи .

 

 

 


7.Україна в роки німецької окупації

 

 


Окупаційний режим відзначався винятковою жорстокістю . Але він не забезпечив покори українського народу . Нацистський '' новий порядок '' викликав масовий рух опору в Україні .

8.Рух Опору в Україні

 

 
 

 

 


Формами боротьби партизан були :

Ø Диверсії на комунікаціях ворога , знищення ліній зв'язку , доріг , мостів .

Ø розгром ворожих штабів ;

Ø диверсії на залізницях . Влітку і945 року розгорнулася '' рейкова війна'';

Ø рейди в тил ворога (найбільш відомий рейд С .Ковпака від Путивля до Карпат).

Основним об'єктом партизанських дій з боку УПА були :

Ø німці та їх союзники ;

Ø радянські партизанські загони , а згодом – підрозділ Червоної Армії.

 

Лише у жовтні – листопаді 1943 року УПА провела 47 боїв проти німців і 54 бої проти радянських партизан .

 

Водночас із боротьбою проти німецьких окупантів та радянських партизан УПА вела боротьбу проти поляк .

 


Читайте також:

  1. IV. Питання самоконтролю.
  2. Бесіда за запитаннями.
  3. Відповісти на запитання письмово.
  4. Відповісти на запитання письмово.
  5. Відповісти на запитання письмово.
  6. Відповісти на запитання письмово.
  7. Відповісти на запитання письмово.
  8. Грошові кошти — готівка, кошти на рахунках у банку та депозити до запитання.
  9. Закриті запитання
  10. Запитання
  11. ЗАПИТАННЯ
  12. Запитання




Переглядів: 1588

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ЗАПИТАННЯ ДЛЯ САМОКОНТРОЛЮ | ЗАПИТАННЯ ДЛЯ САМОКОНТРОЛЮ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.009 сек.