Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Глобальні проблеми збереження сучасної цивілізації.

Розвиток сучасної цивілізації спричинив виникнення цілої низки глобальних проблем, які впливають на нинішній розвиток цілого людства.

Глобальні проблеми мають планетарний характер саме тому, що зачіпають інтереси не окремого регіону, а людства в цілому і вимагають своєчасного їх розв’язання спільними зусиллями усіх держав і народів. Навіть наймогутніша країна, або коаліція держав не може розраховувати на успіх у рішенні глобальних проблем,якщо створюється небезпечна глобальна ситуація, яка ставить під загрозу існування людства.

 

 


Глобальні проблеми у загальному вигляді виступають у системному взаємозв’язку. Тому глибше зрозуміти їх сутність допомагає певна класифікація, відповідно до якої глобальні проблеми можна поділити на великі групи:

 

Основні глобальні проблеми сучасності:

 

Економічні ___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Соціальні _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________

 

Демографічні _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Політичні ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Ідеологічні ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Культурні ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Расові ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Національні ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Ментальні ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Технологічні ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Тощо ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Висновки:

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Питання для самоконтролю

1.У чому полягає сутність науково-технічних революцій?

2.Яким чином співвідносяться науково-технічні революції та науково-технічний прогрес?

3.У чому полягає відмінність науки як продуктивної сили та науки як безпосередньо продуктивної сили?

4.Що обумовлює виникнення науково-технічних революцій?

5.Яким чином пов’язані науково-технічні та соціальні революції?

6.Хто виступає суб’єктом науково-технічних революцій?

7.На які закономірності повинна спиратися футурологія аби бути науковим прогнозуванням?

8. Яка основа виступає спільною для всіх глобальних проблем сучасності?



Читайте також:

  1. V. ЗЕМЕЛЬНІ РЕСУРСИ. ОХОРОНА НАДР ТА ПРОБЛЕМИ ЕНЕРГЕТИКИ
  2. VІІІ. Проблеми та перспективи розвитку машинобудування.
  3. Аграрні проблеми в працях письменників аграрників.
  4. Агроекологічні проблеми розвитку і шляхи їх розв'язання
  5. АКТУАЛЬНI ПРОБЛЕМИ І ЗАВДАННЯ КУРСУ РОЗМIЩЕННЯ ПРОДУКТИВНИХ СИЛ УКРАЇНИ
  6. Актуальні проблеми біоетики
  7. Актуальні проблеми економічної безпеки України.
  8. Актуальність проблеми професійної етики соціальної роботи
  9. Актуальність проблеми.
  10. Антропогенний вплив на природне середовище та сучасні екологічні проблеми
  11. Арт-терапiя як технологія збереження психічного здоров'я. Види арт-терапії.
  12. Базові (головні, стратегічні) психологічні проблеми управління.




Переглядів: 961

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Майбутнє як філософська проблема. Поняття футурології. | Тема 1. СУТНІСТЬ СУЧАСНОГО ПОНЯТТЯ МЕНЕДЖМЕНТУ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.