МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Глобальні проблеми збереження сучасної цивілізації.Розвиток сучасної цивілізації спричинив виникнення цілої низки глобальних проблем, які впливають на нинішній розвиток цілого людства. Глобальні проблеми мають планетарний характер саме тому, що зачіпають інтереси не окремого регіону, а людства в цілому і вимагають своєчасного їх розв’язання спільними зусиллями усіх держав і народів. Навіть наймогутніша країна, або коаліція держав не може розраховувати на успіх у рішенні глобальних проблем,якщо створюється небезпечна глобальна ситуація, яка ставить під загрозу існування людства.
Глобальні проблеми у загальному вигляді виступають у системному взаємозв’язку. Тому глибше зрозуміти їх сутність допомагає певна класифікація, відповідно до якої глобальні проблеми можна поділити на великі групи:
Основні глобальні проблеми сучасності:
Економічні ___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Соціальні _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________________________________________
Демографічні _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Політичні ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Ідеологічні ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Культурні ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Расові ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Національні ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Ментальні ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Технологічні ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Тощо ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Висновки: ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Питання для самоконтролю 1.У чому полягає сутність науково-технічних революцій? 2.Яким чином співвідносяться науково-технічні революції та науково-технічний прогрес? 3.У чому полягає відмінність науки як продуктивної сили та науки як безпосередньо продуктивної сили? 4.Що обумовлює виникнення науково-технічних революцій? 5.Яким чином пов’язані науково-технічні та соціальні революції? 6.Хто виступає суб’єктом науково-технічних революцій? 7.На які закономірності повинна спиратися футурологія аби бути науковим прогнозуванням? 8. Яка основа виступає спільною для всіх глобальних проблем сучасності? Читайте також:
|
||||||||
|