Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



За ступенем організованості туризм буває: плановий, замовлений і самодіяльний (через турклуби або індивідуально).

Рис. 3.1. Види туризму

Класифікація туризму

ТЕМА 3. КЛАСИФІКАЦІЇ В ТУРИЗМІ

3.1. Класифікація туризму

3.2. Класифікація маршрутів та турів

3.3. Класифікація туристичного обслуговування

3.4. Класифікація туристичних підприємств

3.5. Типи туристів

Класифікація туризму– це угрупування його по окремих однорідних ознаках: по типах, категоріях, видах, формах.

Немає єдиного підходу до того, що вважати видом, типом, категорією або формою. Так, відповідно до рекомендацій ВТО типами туризму є внутрішній, в'їзний і виїзний, а категоріями його є національний, міжнародний і туризм в межах країни. Ця класифікація не відповідає нашому внутрішньому законодавству.

По організаційних формахв ст.4 Закону України «Про туризм» виділяють внутрішню і міжнародну, виходячи з них визначаються види туризму (рис. 2.1).

 

В’їзний
Виїзний
Внутрішній
Міжнародний
В рамках країни
Національний

Внутрішнім туризмом є подорожі в межах території України громадян України і осіб, що постійно проживають на її території, не є її громадянами.

Виїзний туризм – подорож громадян України в іншу країну. Цей вид туризму більшою мірою вигідний для країни, в яку і (або) через яку здійснюється поїздка. З іншого боку, виїзний туризм не вигідний для країни, з якої виїжджає турист. Це пов'язано з тим, що в першому випадку валюта в країну ввозиться, а в другому – вивозиться.

В'їзний туризм – подорож в межах України осіб, що постійно не проживають на її території. По вказаних вище причинах цей туризм вигідний для України.

Туризм в межах нашої країни – це подорож по Україні її громадян та іноземців.

Національний туризм – це подорож по Україні і виїзд за кордон громадян України.

Залежно від категорії осіб, що здійснюють туристичні подорожі (поїздки, відвідини), їх цілей, використовуваних або відвідуваних об'єктів, Закон України «Про туризм» розрізняє наступні види туризму: дитячий, молодіжний, сімейний, для інвалідів, культурно-пізнавальний, спортивний, пригодницький, самодіяльний, інші. Закон виділяє 17 різних видів туризму, не рахуючи інших.

За цілями відвідин за версією ВТО:

1. Дозвілля, рекреація і відпочинок.

2. Відвідини знайомих і родичів.

3. Ділові і професійні цілі. Участь в різних конференціях, виставках, навчання і стажування.

4. Лікування, відвідини курортів і клінік. Лікування, а також профілактика захворювань

5. Релігія і паломництво.

6. Інші цілі. У тому числі і новий вигляд туризму. Екстремальні.

За економічною ознакою, тобто суть по тому хто і скільки платить грошей.

1. VIP-туризм.

2. Комерційний туризм – це індивідуальний або груповий туризм, при якому послуги оплачує сам клієнт.

3. Соціальний туризм – (груповий або індивідуальний) повністю або частково оплачується державою, профспілками або з соціальних фондів.

4. Інтенсив-туризм – різновид соціального туризму. Це заохочувальні поїздки співробітників підприємств за їх рахунок, протягом яких, окрім відпочинку, передбачається і ділова частина (наприклад, відвідини профільних виставок, конференцій, підприємств і тому подібне). Корпоративні тури.

За організаційними ознаками:

За формою організації:груповий, індивідуальний, індивідуально-груповий (тур купується індивідуально, а подорожує по ньому група туристів)


Читайте також:

  1. SWOT-аналіз у туризмі
  2. V теорія граничної корисності визначає вартість товарів ступенем корисності останньої одиниці товару для споживача.
  3. Брендинг у сфері туризму
  4. Взаємини суб’єктів туризму.Туроперейтинг
  5. Взаємозв'язок географії туризму з іншими науками
  6. Види і форми туризму
  7. Види підприємництва в туризмі
  8. Види та форми туризму
  9. Визначення соціології туризму
  10. Визначення та районування релігійного туризму
  11. Виховне значення туризму
  12. Водний туризм та особливості його організації




Переглядів: 1993

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Мотивація та потреби споживачів | Класифікація маршрутів та турів

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.175 сек.