Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ТЕМА 4. МІЖНАРОДНІ, РЕГІОНАЛЬНІ ТА НАЦІОНАЛЬНІ ПОКАЗНИКИ РОЗВИТКУ СФЕРИ ТУРИЗМУ

Рис. 3.3. Матриця типів туристів

В нижньому ряду матриці представлені особи, що не мають можливості часто відпочивати. До типу «мені б туди, де зараз мене не має» відносяться люди, що прагнуть позбутися певного фізичного та психологічного навантаження, стресу. Для них важливо виїхати за межі звичного середовища. Головним критерієм є ціна і дати відпочинку, бо залежать від графіку роботи.

До типу «дешево та сердито» відносяться особи, що за мінімально можливу ціну прагнуть отримати найширший спектр послуг – основних та додаткових. Звертаються до співробітника турпідприємства змінюючи умови відпочинку. Бувають не задоволені, насамперед з суб’єктивних причин.

«Не впевнений чого бажаю, але згоден на мало» ‑ цей тип туристів розглядає кілька варіантів турів у наявному ціновому діапазоні. Покладаються на думку менеджера. Приймає участь в туристичних програмах типу «фортуна». Якщо не мали нічого кращого, завжди будуть задоволені.

Другий ряд матриці представляє середній клас. «На людей подивитися та себе показати» ‑ це особи, що чергують працю з відпочинком. Віддають перевагу відпочинку за типом обслуговування «all inclusive». Протягом спілкування з менеджером змінюють бажані дестинації, пропонують розглянути результати їх власного пошуку, довіряють думці «третіх осіб».

«Багато, але не дорого» прагнуть отримати туристи, які мають чітку уяву про те, що бажають отримати. Тур планують заздалегідь, користуються послугою «раннє бронювання». Можуть відпочивати кілька разів на рік – тури вихідного дня і одна повноцінна відпустка.

«Не знаю чого бажаю, але якісного». Туристи цього типу подорожували раніше і бажають отримати сервіс не гірше. Мають певне грошове обмеження. Згодні з думкою «ліпше рідше проте краще». Прислуховуються до порад менеджера, можуть погодитися на поїздки типу «гарячий тур» за умови відповідності якості їх очікуванням.

Верхня ланка матриці включає заможних осіб. До категорії «дорого, отже престижно» увійшли переважно ті, що раніше не подорожували, бо не мали вільного часу. Купують дорогі тури за умови, що вони чули (від знайомих, по телебаченню або з інших джерел) про високий клас курорту, готелю тощо. Обов’язковою умовою є іміджевий характер турпродукту, до якого вони включають високу ціну. Віддають перевагу послугам, що дозволяють підкреслити заможний статус. Відпочивають в сезон пік. Конфліктують з персоналом турпідприємства і/або приймаючої сторони, якщо вважають, що до них відносяться без належної поваги.

ВІП. Відпочивають в зручний для себе час, можливо кілька раз на рік. Не бажають відмовлятися від традиційних для себе умов життя та прагнуть отримати повний комплекс індивідуальних послуг. Приділяють увагу безпеці подорожі.

«Хочу туди, не знаю куди, куплю те, не знаю що». Багато подорожують, пересичені «масовими напрямами» та «відомими курортами». Бажають екзотичного відпочинку, незвичних послуг. Мотив подорожі один – здивуватися, але може бути кілька очікуваних – комфорт, безпека. Готові оплатити дуже дорогі тури. Наприклад, подорож до орбітальної станції.

4.1. Статистика туризму

4.2. Метрологічна структура туризму

4.3. Мультиплікативний ефект туризму

4.4. Сталий розвиток туризму

 


Читайте також:

  1. III.Цілі розвитку особистості
  2. III.Цілі розвитку особистості
  3. III.Цілі розвитку особистості
  4. IV група- показники надійності підприємства
  5. Iсторiя розвитку геодезичного приладознавства
  6. V Потреби та мотиви стимулюють пізнання себе та прагнення до саморозвитку.
  7. VІІІ. Проблеми та перспективи розвитку машинобудування.
  8. А. В. Петровський виділяє три стадії розвитку особистості в процесі соціалізації: адаптацію, індивідуалізацію і інтеграцію.
  9. Абсолютні показники фінансової стійкості
  10. Абсолютні показники фінансової стійкості та її типи
  11. Абсолютні та відності показники результатів діяльності підприємства.
  12. Автономна Республіка Крим, регіональні та місцеві органи державної влади.




Переглядів: 1271

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Типи туристів | Статистика туризму

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.008 сек.