МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Загальні положення.ПОТОЧНИЙ РЕМОНТ І УТРИМАННЯ ДОРІГ У ВЕСНЯНИЙ, ЛІТНІЙ, ОСІННІЙ ПЕРІОДИ Освітлення автомобільних доріг. 3.6.1. Освітлення автомобільних доріг сприяє підвищенню безпеки руху, воно має забезпечувати максмальну комфортність водіям транспортних засобів під час руху в темний час та в умовах недостатньої видимості; на ділянках доріг із складними умовами та режимами руху. Рисунок 3.8. Розміщення напрямних стовпчиків на ділянках кривих а - встановлення стовпчиків на ділянках вертикальних кривих б - встановлення стовпчиків на ділянках горизонтальних кривих (Графічне зображення не надається) 3.6.2. Стаціонарне електричне освітлення необхідно передбачити на дорогах I та II категорії в межах населених пунктів, на транспортних розв'язках в різних рівнях і з'їздах з них, на кільцевих розв'язках в одному рівні, в транспортних тунелях, на залізничних переїздах, на перехрестях доріг I та II категорірії між собою, в межах віднесених лівих поворотів, на автобусних зупинках в населених пунктах. 3.6.3. Як виняток, на дорогах I та II категорії в межах населених пунктів за умови встановлення вздовж країв проїзної частини та по її осі пішохідних огороджень, наявності з двох сторін тротуарів чи пішохідних доріжок, які обладнанні штучним освітленням, освітлення дороги влаштовується тільки в місцях обладнаних, пішохідних переходів та перехресть. 3.6.4. Середня освітленість покриття автомобільних доріг повинна бути не менше 20 лк, тротуарів - 4 лк, пішохідних переходів та перехресть - 20 лк. 3.6.5. Опори освітлення, як правило, слід розташовувати за краєм земляного полотна. У виключних випадках, за погодженням з УДАІ МВС України допускається розміщення опор освітлення на узбіччях доріг. У цьому разі необхідно їх огороджувати таким чином, щоб відстань від краю проїзної частини до огородження складала не менше 1 м. Допускається розташовувати опори освітлення на розділювальній смузі при її ширині не менш 5 м, у цьому разі їх необхідно захищати від наїзду автомобілів огородженнями, які установлюють на розділювальній смузі на відстані не менше 1 м від кромки проїзної частини. З.6.6.До обов'язків дорожньої служби належить: - виявлення небезпечних ділянок доріг, на яких необхідно влаштовувати стаціонарне освітлення; - надання організаціям, що проектують освітлювальне обладнання, необхідних даних для виконання проектних робіт; узгодження проекту прокладання електромереж і установлення освітлювальних опор; - забезпечення на освітлених ділянках доріг високих світлотехнічних характеристик дорожніх покриттів; - розширення, при необхідності, земляного полотна або улаштування присипних берм для установлення опор, а також їх захист від можливого наїзду автомобілів огородженнями; - створення необхідних умов для організацій, що обслуговують освітлювальне обладнання.
4.1.1. Роботи з поточного ремонту та інші дорожні роботи мають за мету систематичне підтримування у працездатному і безпечному для руху стані всіх конструктивних елементів доріг, попередження та виправлення результатів впливу на дорогу та дорожні споруди різних природних факторів і навантажень. 4.1.2. Склад та характер робіт з утримання і поточного ремонту доріг залежить від пори року, місцевих погодно-кліматичних умов, типу дорожнього покриття, характеру руху і ряду інших факторів. У кожну пору року роботи з поточного ремонту доріг та інші дорожні роботи мають свої особливості, зумовлені, головним чином, характером комплексного впливу погодних факторів і автотранспорту на дорогу у цей період. 4.1.3. Покриття проїзної частини не повинно мати просідань, вибоїв, напливів або деформацій, що утруднюють рух транспортних засобів, з дозволеною Правилами дорожнього руху України швидкістю. Стан покриття проїзної частини та інших елементів дороги повинні перевірятися постійно. Негайно після виявлення вищезазначених пошкоджень повинні бути установлені відповідні попереджувальні дорожні знаки, а також введено обмеження швидкості руху на період ліквідації пошкодження проїзної частини відповідно до термінів, зазначених у таблиці 4.1. Граничне допустимі пошкодження площі покриття, а також терміни їх ліквідації для автомобільних доріг, наведені в таблиці 4.1. Таблиця 4.1. ------------------------------------------------------------ | Категорія | Пошкодження (ямковість) | Термін ліквідації | | доріг | на 100000 кв. м покриття,| пошкоджень, діб | | | кв. м не більше | не більше | |-----------+--------------------------+-------------------| | I | 0,3 (1,5) | 1 (5) | |-----------+--------------------------+-------------------| | II | 0,5 (3,0) | 1 (5) | |-----------+--------------------------+-------------------| | III | 1,0 (5,0) | 3 (7) | |-----------+--------------------------+-------------------| | IV - V | 3,0 (7,0) | 5 (10) | ------------------------------------------------------------ _________________________ Примітка 1. У дужках наведені значення руйнувань для весняного та осіннього періодів. Примітка 2. Терміни ліквідації пошкоджень зазначені для будівельного сезону, що визначається погодно-кліматичними умовами, наведеними в СНиП 3.06.03-85 по конкретних видах робіт. Примітка 3. Вимоги до експлуатаційного стану проїзної частини поширюються на з'їзди з них у межах радіусу заокруглення. 4.1.4. Граничні розміри окремих просідань, вибоїн не повинні перевищувати по глибині 4 см для доріг I-III категорії і 6 см - для інших категорій. Граничні напливи не повинні перевищувати висоту 2 см для доріг I-III; 4 см - для інших категорій. 4.1.5. Відновлення дорожнього одягу у разі розриття проїзної частини доріг необхідно здійснювати негайно після засипки і ущільнення грунту в розритті. 4.1.6. Своєчасне і якісне виконання робіт з утримання і поточного ремонту доріг забезпечує нормальні умови руху автотранспорту, уповільнює процес зниження їх транспортно-експлуатаційних показників. Читайте також:
|
||||||||
|