МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||
ПередмоваЗМІСТ УКРАЇНСЬКА МОВА Опорний конспект лекцій
для студентів, які навчаються за галуззю знань – 0305 «Економіка та підприємництво» за напрямами підготовки 6.030508 «Фінанси і кредит», 6.030504 «Економіка підприємства», 6.030505 «Управління персоналом та економіка праці»
Дніпропетровськ – 2008 ББК 81.2 Укр-9 УДК 811.161.2’276.11(075.8)
Опорний конспект лекцій розроблений за програмою з навчальної дисципліни «Українська мова», затвердженою ректором Дніпропетровської державної фінансової академії у 2007 році, і має на меті надання допомоги студентам в отриманні необхідної системи знань з дисципліни “Українська мова”. Він містить теоретичні матеріали, питання для перевірки засвоєного матеріалу, список рекомендованої літератури.
Розглянуто та схвалено на засіданні кафедри гуманітарних дисциплін Протокол №5 від 01.12.2008 р.
Обговорено і схвалено на засіданні Вченої ради академії Протокол № 3 від 22.12.2008 р.
У сучасних умовах зростає вартість інтелектуальної праці, бо тільки інтелектуальна праця в сучасному світі здатна прискорювати розвиток країни. Інтелект нації закодовано у системі національної мови. Українська мова є державною мовою України. Володіння державною мовою є однією з основних умов фахового становлення й зростання, успішної діяльності в обраній галузі народного господарства та в суспільному житті. Програму дисципліни «Українська мова» побудовано за кредитно-модульною системою, зокрема в ній виділено три змістових модулі: Змістовий модуль I. Мова і література як культурні цінності українського народу; Змістовий модуль ІІ.Різностильова комунікація як основа мовної компетенції фахівця; Змістовий модуль ІІІ. Орфографічні, морфологічні та синтаксичні норми української мови, їх використання в діловому та науковому мовленні. У навчальному посібнику «Українська мова: Опорний конспект лекцій» міститься теоретичний матеріал до І і ІІ змістових модулів. Матеріал до ІІІ змістового модуля та самостійної роботи з усіх трьох змістових модулів студенти можуть розглянути у книзі: Українська мова: Навчально-методичний посібник / Укл. Л.І.Малигіна. – Дніпропетровськ, ДДФА, 2008. – 286 с. Українська держава зможе по-справжньому утвердитися в світі передовсім духовністю – не схожою на інші, а тому й цікавою. У зв’язку з цим у програму введено блок української літератури, зокрема її мовного світу, яка є основою націотворення. Художня література була і залишається унікальною, незмінною дисципліною з широким спектром навчально-виховних функцій. Вона наділена чітко вираженими пріоритетами в таких засадничих для людини освітньо-виховних моментах, як національна ідентифікація, патріотизм, мовленнєвий розвиток, а також естетико-культурне виховання, яке стимулює розвиток образної свідомості. Цим питанням присвячено теми І змістового модуля. Освіченість людини передусім виявляється в тому, як вона володіє словом, тобто вміє думати, висловлювати свої думки, передавати їх іншим, уміє впливати словом на інших. Ці питання розглядаються у ІІ змістовому модулі. Метою вивчення дисципліни є формування високого рівня мовної компетентності у професійній і науковій сферах комунікації; підвищення загальнокультурного та інтелектуального рівнів особистості. Завданням вивчення дисципліни є засвоєння норм літературної мови як основи культури усного й писемного спілкування; відтворення і створення текстів залежно від комунікативної мети; формування вміння правильно й логічно висловлювати свої думки в різностильовій комунікації; формування мовної компетенції, що інтегрує національний і культурний компоненти. Предметом вивчення дисципліниєукраїнська мова й література в системі культурних цінностей українського суспільства, зокрема у діловій та фаховій сфері діяльності. У результаті вивчення дисципліни студенти повинні набути такі компетенції: Ø Інструментальні, щовключають лінгвістичні уміння та комунікативні компетенції,здатність отримувати, аналізувати та систематизувати інформацію з базових питань програмного матеріалу навчальної дисципліни з різних джерел (підручник, навчальний посібник, довідники, періодичні видання, Інтернет та ін.). Ø Міжособистісні: здатність здійснювати ефективні міжособистісні комунікації, удосконалювати емоційні здібності як інструмент розвитку у майбутніх фахівців навичок етично відстоювати свою думку, уміти чути співрозмовника. Ø Системні: здатність застосовувати знання на практиці, дослідницькі здібності; здібність до навчання; здібність адаптуватись до нових ситуацій; здатність до творчості (генерування нових ідей); знання своєї рідної культури та розуміння культур і звичаїв інших країн; прагнення до успіху. Ø Спеціальні: - здатність демонструвати користування нормативною літературною мовою; - здатність правильно використовувати різні мовні засоби залежно від сфери й мети спілкування; - здатність грамотно укладати ділові папери; - здатність користуватися писемною та усною формою мовлення; - опанування специфіки професійної мови, фахової термінології. Опорний конспект лекцій розроблений за програмою дисципліни «Українська мова» з метою надання студентам необхідних орієнтирів у вивченні теоретичних тем курсу.
ЗМІСТОВИЙ МОДУЛЬ І Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||
|