МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
КОМБІНОВАНИЙ УРОКВирішуються дидактичні завдання всіх попередніх трьох типів уроків, описаних вище. Основні елементи уроку, які складають методичну| структуру: - організація учнів до занять; - повторення і перевірка знань учнів, виявлення глибини розуміння і ступеню міцності всього вивченого на попередніх заняттях і актуалізація необхідних знань і способів діяльності для подальшої|наступної| роботи по осмисленню нового матеріалу|, що вивчається на поточному уроці; - введення|вступ| вчителем|учителем| нового матеріалу і організації роботи учнів по його осмисленню і засвоєнню; - первинне закріплення нового матеріалу і організація| роботи по виробленню в|біля| умінь учнів і навиків|навичок| застосування знань з практики; - задавання|задавання| домашнього|хатнього| завдання|задавання| і інструктаж по його виконанню; - підведення підсумків уроку з|із| виставлянням поурочного| балу, оцінки роботи що окремим вчиться протягом всього уроку. Ефективність комбінованого уроку залежить від чіткого визначення цільових установок уроку, чому вчитель|учитель| повинен навчити учнів, як використовувати заняття| для розумної організації їх діяльності. Структура комбінованого уроку: 1. актуалізація опорних знань, умінь і навиків|навичок|. 2. мотивація навчальної діяльності школярів, повідомлення|сполучення| теми, мети|цілі|, завдань|задавань| уроку. 3. вивчення нового матеріалу, його розуміння, осмислення. 4. первинне застосування|застосування| отриманих|одержувати| знань. 5. засвоєння умінь і навиків|навичок| на готовому матеріалі. 6. самостійна робота на творче застосування|застосування| знань, умінь і навиків|навичок|, перевірка результатів зроблених завдань|задавань|. 7. підсумок результатів уроків і домашнє|хатнє| завдання|задавання|. УРОКИ КОНТРОЛЮ І КОРЕКЦІЇ ЗНАНЬ, УМІНЬ І НАВИКІВ|навичок| Уроки призначаються для оцінки результатів навчання|, рівня засвоєння учнями теоретичного матеріалу|, системи наукових понять курсу, що вивчається, сформованості умінь і навиків|навичок|. Види уроку: - усне опитування|опитування| (фронтальне, індивідуальне, групове); - письмове опитування |опитування|; залік; - залікова практична робота; - практикуми; - контрольна самостійна робота; - іспити|екзамени| і ін. Після|потім| проведення уроків контролю проводиться спеціальний| урок з аналізу і виявлення типових помилок|, недоліків|нестач| в знаннях, уміннях і навиках|навичках| учнів|, в організації їх навчально-пізнавальної | діяльності|, які необхідно подолати|подолати| на наступних уроках, вноситься необхідна корекція і у діяльність учнів, і в діяльність вчителя|учителя|. Читайте також:
|
||||||||
|