МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
КОМБІНОВАНИЙ УРОКВирішуються дидактичні завдання всіх попередніх трьох типів уроків, описаних вище. Основні елементи уроку, які складають методичну| структуру: - організація учнів до занять; - повторення і перевірка знань учнів, виявлення глибини розуміння і ступеню міцності всього вивченого на попередніх заняттях і актуалізація необхідних знань і способів діяльності для подальшої|наступної| роботи по осмисленню нового матеріалу|, що вивчається на поточному уроці; - введення|вступ| вчителем|учителем| нового матеріалу і організації роботи учнів по його осмисленню і засвоєнню; - первинне закріплення нового матеріалу і організація| роботи по виробленню в|біля| умінь учнів і навиків|навичок| застосування знань з практики; - задавання|задавання| домашнього|хатнього| завдання|задавання| і інструктаж по його виконанню; - підведення підсумків уроку з|із| виставлянням поурочного| балу, оцінки роботи що окремим вчиться протягом всього уроку. Ефективність комбінованого уроку залежить від чіткого визначення цільових установок уроку, чому вчитель|учитель| повинен навчити учнів, як використовувати заняття| для розумної організації їх діяльності. Структура комбінованого уроку: 1. актуалізація опорних знань, умінь і навиків|навичок|. 2. мотивація навчальної діяльності школярів, повідомлення|сполучення| теми, мети|цілі|, завдань|задавань| уроку. 3. вивчення нового матеріалу, його розуміння, осмислення. 4. первинне застосування|застосування| отриманих|одержувати| знань. 5. засвоєння умінь і навиків|навичок| на готовому матеріалі. 6. самостійна робота на творче застосування|застосування| знань, умінь і навиків|навичок|, перевірка результатів зроблених завдань|задавань|. 7. підсумок результатів уроків і домашнє|хатнє| завдання|задавання|. УРОКИ КОНТРОЛЮ І КОРЕКЦІЇ ЗНАНЬ, УМІНЬ І НАВИКІВ|навичок| Уроки призначаються для оцінки результатів навчання|, рівня засвоєння учнями теоретичного матеріалу|, системи наукових понять курсу, що вивчається, сформованості умінь і навиків|навичок|. Види уроку: - усне опитування|опитування| (фронтальне, індивідуальне, групове); - письмове опитування |опитування|; залік; - залікова практична робота; - практикуми; - контрольна самостійна робота; - іспити|екзамени| і ін. Після|потім| проведення уроків контролю проводиться спеціальний| урок з аналізу і виявлення типових помилок|, недоліків|нестач| в знаннях, уміннях і навиках|навичках| учнів|, в організації їх навчально-пізнавальної | діяльності|, які необхідно подолати|подолати| на наступних уроках, вноситься необхідна корекція і у діяльність учнів, і в діяльність вчителя|учителя|. Читайте також:
|
||||||||
|