Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



КОМБІНОВАНИЙ УРОК

Вирішуються дидактичні завдання всіх попередніх трьох типів уроків, описаних вище.

Основні елементи уроку, які складають методичну| структуру:

- організація учнів до занять;

- повторення і перевірка знань учнів, виявлення глибини розуміння і ступеню міцності всього вивченого на попередніх заняттях і актуалізація необхідних знань і способів діяльності для подальшої|наступної| роботи по осмисленню нового мате­ріалу|, що вивчається на поточному уроці;

- введення|вступ| вчителем|учителем| нового матеріалу і організації роботи учнів по його осмисленню і засвоєнню;

- первинне закріплення нового матеріалу і орга­нізація| роботи по виробленню в|біля| умінь учнів і навиків|навичок| застосування знань з практики;

- задавання|задавання| домашнього|хатнього| завдання|задавання| і інструктаж по його виконанню;

- підведення підсумків уроку з|із| виставлянням поуроч­ного| балу, оцінки роботи що окремим вчиться протягом всього уроку.

Ефективність комбінованого уроку залежить від чіткого визначення цільових установок уроку, чому вчитель|учитель| повинен навчити учнів, як використовувати за­няття| для розумної організації їх діяльності.

Структура комбінованого уроку:

1. актуалізація опорних знань, умінь і навиків|навичок|.

2. мотивація навчальної діяльності школярів, повідомлення|сполучення| теми, мети|цілі|, завдань|задавань| уроку.

3. вивчення нового матеріалу, його розуміння, осмислення.

4. первинне застосування|застосування| отриманих|одержувати| знань.

5. засвоєння умінь і навиків|навичок| на готовому матеріалі.

6. самостійна робота на творче застосування|застосування| знань, умінь і навиків|навичок|, перевірка результатів зроблених завдань|задавань|.

7. підсумок результатів уроків і домашнє|хатнє| завдання|задавання|.

УРОКИ КОНТРОЛЮ І КОРЕКЦІЇ ЗНАНЬ, УМІНЬ І НАВИКІВ|навичок|

Уроки призначаються для оцінки результатів навчання|, рівня засвоєння учнями теоретичного мате­ріалу|, системи наукових понять курсу, що вивчається, сформованості умінь і навиків|навичок|.

Види уроку:

- усне опитування|опитування| (фронтальне, індивідуальне, групове);

- письмове опитування |опитування|; залік;

- залікова практична робота;

- практикуми;

- контрольна самостійна робота;

- іспити|екзамени| і ін.

Після|потім| проведення уроків контролю проводиться спе­ціальний| урок з аналізу і виявлення типових помилок|, недоліків|нестач| в знаннях, уміннях і навиках|навичках| учнів|, в організації їх навчально-пізнавальної | діяльності|, які необхідно подолати|подолати| на наступних уроках, вноситься необхідна корекція і у діяльність учнів, і в діяльність вчителя|учителя|.


Читайте також:

  1. До ліцензійних платежів належать паушальний платіж, роялті та комбінований платіж.
  2. Комбінований метод
  3. Комбінований спосіб
  4. Комбінований спосіб розкриття.
  5. Комбінований урок




Переглядів: 1967

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Типи і структура спеціалізованих уроків | Неможливо дати єдину схему для всіх уроків.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.