МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
Типи і структура спеціалізованих уроків
ТИПИ УРОКІВ
УРОК ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ Дидактичні завдання — засвоєння нових понять і способів дій, самостійної пошукової діяльності, формування системи ціннісної орієнтації. Форми вивчення: лекція, пояснення вчителя із залученням учнів до обговорення окремих питань, евристична бесіда, самостійна робота з підручником. Види уроків: урок-лекція, кіноурок, урок теоретичних і практичних самостійних робіт (дослідницького типа), урок змішаний (поєднання різних видів уроку на одному уроці). Прийоми активізації пізнавальної діяльності: подання викладу нового матеріалу проблемного характеру, використання вчителем яскравих прикладів, підключення учнів до обговорення їх, використання наочно-образного матеріалу і технічних засобів навчання. В ході вивчення нового матеріалу йде і робота по впорядковуванню і закріпленню раніше засвоєного. УРОК ВДОСКОНАЛЕННЯ ЗНАНЬ, УМІНЬ І НАВИКІВ|навичок| Дидактичні завдання: а) систематизація і узагальнення нових знань; би) повторення і закріплення раніше засвоєних знань; у) застосування знань з практики для поглиблення і розширення засвоєних знань; г) формування умінь і навиків; д) контроль за ходом вивчення навчальної майстерності і вдосконалення знань, умінь і навиків. Цей тип уроку розбивається на декілька типів|типи|: - уроки закріплення матеріалу, що вивчається; - уроки повторення; - уроки комплексного застосування знань, умінь і| навиків|навичок|; уроки формування умінь і навиків|навичок|. Види уроків цього типу|типу|: · уроки самостійних робіт (репродуктивного типу|типу| — усних або письмових вправ); · урок-лабораторна| робота; · урок практичних робіт; · урок-екскурсія|; · урок-семінар| (одночасне повторення, застосування|, і систематизація знань, закріплення умінь і навиків|навичок|. При плануванні уроку разом з повторенням можна організувати і контроль, і систематизацію знань|). Головне, щоб|аби| на цих уроках правильно поєднувалися|сполучалися| фронтальне і індивідуальне опитування|опитування| учнів з|із| письмовими|, усними і практичними вправами, а також з|із| організацією самостійної навчальної роботи. УРОК УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЇ Два основні дидактичні завдання встановлення рівня опанування учнями теоретичними знаннями і методами пізнавальної діяльності з ключових питань програми. Оцінювання знань, умінь і навиків|навичок| учнів по всьому програмному| матеріалу. Використовуються всі основні види уроків. Вчитель|учитель| при проведенні уроку заздалегідь|наперед| позначає|значить| питання – проблеми для повторення, зарані вказує|указує| джерела, якими учням необхідно користуватися|, проводить при необхідності оглядові лекції, задає завдання|задавання| учням для колективно-групового| їх виконання поза|зовні| уроком, проводить консультації| як групові, так і індивідуальні, співбесіди по ходу підготовки учнів до майбутнього|прийдешнього| уроку|, дає рекомендації по самостійній роботі. Види уроків: - проблемні дискусії; - уроки-семінари|; - уроки, на яких учні цілеспрямовано (окремо або групами) вирішують|рішають| творчі завдання|задачі| теоретичного| або практичного характеру. Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|