Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Типи і структура спеціалізованих уроків

Засвоєння нового навчального матеріалу Закріплення, застосування ЗУН Узагальнення і систематизації ЗУН Урок контролю і корекції ЗУН Комбінований
1.Організацій-ний момент Організаційний момент Організаційний момент Організаційний момент Організаційний момент
2.Актуалізація знань Перевірка Д/з   Тема, мета і завдання уроку Тема, мета і завдання уроку Перевірка д/з  
3.Тема, мета і завдання уроку   Тема, мета і завдання уроку   Відтворення, корекція ЗУН   Індивідуальне і фронтальне опитування. Аналіз і оцінка виконаних завдань Тема, мета і завдання уроку  
4.Підсумки уроку і завдання додому Підсумки уроку і завдання додому Підсумки уроку і завдання додому   Підсумки уроку і завдання додому   Закріплення. Підсумки уроку і домашнє завдання

 

ТИПИ УРОКІВ

 

УРОК ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

Дидактичні завданнязасвоєння нових понять і способів дій, самостійної пошукової діяльності, формування системи ціннісної орієнтації.

Форми вивчення: лекція, пояснення вчителя із залученням учнів до обговорення окремих питань, евристична бесіда, самостійна робота з підручником.

Види уроків: урок-лекція, кіноурок, урок теоретичних і практичних самостійних робіт (дослідницького типа), урок змішаний (поєднання різних видів уроку на одному уроці).

Прийоми активізації пізнавальної діяльності: подання викладу нового матеріалу проблемного характеру, використання вчителем яскравих прикладів, підключення учнів до обговорення їх, використання наочно-образного матеріалу і технічних засобів навчання. В ході вивчення нового матеріалу йде і робота по впорядковуванню і закріпленню раніше засвоєного.

УРОК ВДОСКОНАЛЕННЯ ЗНАНЬ, УМІНЬ І НАВИКІВ|навичок|

Дидактичні завдання: а) систематизація і узагальнення нових знань; би) повторення і закріплення раніше засвоєних знань; у) застосування знань з практики для поглиблення і розширення засвоєних знань; г) формування умінь і навиків; д) контроль за ходом вивчення навчальної майстерності і вдосконалення знань, умінь і навиків.

Цей тип уроку розбивається на декілька типів|типи|:

- уроки закріплення матеріалу, що вивчається;

- уроки повторення;

- уроки комплексного застосування знань, умінь і| навиків|навичок|; уроки формування умінь і навиків|навичок|.

Види уроків цього типу|типу|:

· уроки самостійних робіт (репродуктивного типу|типу| — усних або письмових вправ);

· урок-лабораторна| робота;

· урок практичних робіт;

· урок-екскурсія|;

· урок-семінар| (одночасне повторення, застосування|, і систематизація знань, закріплення умінь і навиків|навичок|. При плануванні уроку разом з повторенням можна організувати і контроль, і систематизацію знань|).

Головне, щоб|аби| на цих уроках правильно поєднувалися|сполучалися| фронтальне і індивідуальне опитування|опитування| учнів з|із| письмовими|, усними і практичними вправами, а також з|із| організацією самостійної навчальної роботи.

УРОК УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЇ

Два основні дидактичні завдання встановлення рівня опанування учнями теоретичними знаннями і методами пізнавальної діяльності з ключових питань програми.

Оцінювання знань, умінь і навиків|навичок| учнів по всьому про­грамному| матеріалу.

Використовуються всі основні види уроків.

Вчитель|учитель| при проведенні уроку заздалегідь|наперед| позначає|значить| питання – проблеми для повторення, зарані вказує|указує| джерела, якими учням необхідно користуватися|, проводить при необхідності оглядові лекції, задає завдання|задавання| учням для колективно-групового| їх виконання поза|зовні| уроком, проводить консульта­ції| як групові, так і індивідуальні, співбесіди по ходу підготовки учнів до майбутнього|прийдешнього| уро­ку|, дає рекомендації по самостійній роботі.

Види уроків:

- проблемні дискусії;

- уроки-семінари|;

- уроки, на яких учні цілеспрямовано (окремо або групами) вирішують|рішають| творчі завдання|задачі| теоре­тичного| або практичного характеру.


Читайте також:

  1. III. Географічна структура світового ринку позичкового капіталу
  2. VІ. План та організаційна структура заняття
  3. Адміністративно – територіальний устрій і соціальна структура Слобожанщини у половині XVII – кінці XVIII століття
  4. Акти з охорони праці, що діють в організації, їх склад і структура.
  5. АРХІВНІ ДОВІДНИКИ В СИСТЕМІ НДА: ФУНКЦІЇ ТА СТРУКТУРА
  6. Атомно-кристалічна структура металів
  7. Базова алгоритмічна структура
  8. Банківська система та її структура. Функції Центрального банку.
  9. Безцехова виробнича структура.
  10. Будова систем: підсистема, елемент, структура, зв'язок.
  11. Бухгалтерська оцінка капіталу банку. Структура капіталу
  12. Бюджетна структура




Переглядів: 688

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Сучасні підходи до типології| уроків | КОМБІНОВАНИЙ УРОК

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.012 сек.