МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Сучасні підходи до типології| уроківСУЧАСНИЙ УРОК ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА: ТИПИ УРОКІВ, ЇХ СТРУКТУРА. ВИДИ ДІЯЛЬНОСТІ НА УРОКАХ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА Лекція № 6 – 7 ТЕМА: Щоб|аби| досягти мети|цілі| художньої освіти|утворення|, необхідний відповідний зміст|зміст|, який засвоюється учнем за допомогою вчителя|учителя| шляхом їх взаємодії на основі принципів (педагогічній стратегії) і методів навчання|навчання| і виховання (педагогічної тактики). Традиційною структурою уроку як форми організації навчальної роботи: «структура уроків образотворчого мистецтва в середній школі мало, чим відрізняється від структури уроків з інших предметів. Тут також є|наявний|: організаційний момент, пояснення нового матеріалу, самостійна робота учнів, закріплення пройденого|минати| і підведення підсумків. Всі ці елементи уроку мають місце у всіх класах». Прочитання педагогом кожного уроку може бути особистісним. Урок завжди несе елемент театральної дії. У нім завжди є зав'язка, кульмінація, епілог. Два педагоги – два різні театри, хоча тема п'єси – уроку, тема чверті|четвертини| і року єдина для всіх. Урок – основна форма організації навчання|навчання| Урок –логічно завершена, цілісна, обмежена в часі частина навчально-виховного процесу, яку проводять за розкладом під керівництвом вчителя з постійним складом учнів. Основні вимоги до уроку: 1. організаційні; 2. дидактичні; 3. психологічні; 4. етичні; 5. санітарно-гігієнічні. Характерні ознаки уроку: · дидактична мета|ціль|; · певний обсяг навчального матеріалу; · постійний склад однакових за віком дітей; · керівництво з боку вчителя|учителя| діяльністю учнів із урахуванням|з урахуванням| їх індивідуальних особливостей і можливостей|спроможностей|; · послідовність різних видів діяльності вчителя|учителя| і учнів залежно від типу|типу| і структури уроку; · опанування всіх знань, уміннями і навиками|навичками|, які мають бути засвоєні за регламентований час (35 – 45 хв.). У сучасній дидактиці існує декілька підходів до класифікації уроків залежно від узятих в основу ознак: за дидактичною метою|цілі|, за метою|цілі| організації пізнавальної діяльності, за основними етапами навчального процесу, за способами організації навчальної діяльності учнів. За дидактичною метоюрозрізняють: спеціалізований урок (переважає одна мета) і комбінований урок (дві або більше рівнозначні цілі). Різновидами спеціалізованого уроку є: · Урок засвоєння нового навчального матеріалу; · Урок формування і удосконалення умінь і навиків|навичок|; · Урок закріплення і застосування знань, умінь і навиків|навичок|; · Урок узагальнення і систематизації знань; · Урок контролю і корекції знань, умінь і навиків|навичок|; Читайте також:
|
||||||||
|