МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Сучасні підходи до типології| уроківСУЧАСНИЙ УРОК ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА: ТИПИ УРОКІВ, ЇХ СТРУКТУРА. ВИДИ ДІЯЛЬНОСТІ НА УРОКАХ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА Лекція № 6 – 7 ТЕМА: Щоб|аби| досягти мети|цілі| художньої освіти|утворення|, необхідний відповідний зміст|зміст|, який засвоюється учнем за допомогою вчителя|учителя| шляхом їх взаємодії на основі принципів (педагогічній стратегії) і методів навчання|навчання| і виховання (педагогічної тактики). Традиційною структурою уроку як форми організації навчальної роботи: «структура уроків образотворчого мистецтва в середній школі мало, чим відрізняється від структури уроків з інших предметів. Тут також є|наявний|: організаційний момент, пояснення нового матеріалу, самостійна робота учнів, закріплення пройденого|минати| і підведення підсумків. Всі ці елементи уроку мають місце у всіх класах». Прочитання педагогом кожного уроку може бути особистісним. Урок завжди несе елемент театральної дії. У нім завжди є зав'язка, кульмінація, епілог. Два педагоги – два різні театри, хоча тема п'єси – уроку, тема чверті|четвертини| і року єдина для всіх. Урок – основна форма організації навчання|навчання| Урок –логічно завершена, цілісна, обмежена в часі частина навчально-виховного процесу, яку проводять за розкладом під керівництвом вчителя з постійним складом учнів. Основні вимоги до уроку: 1. організаційні; 2. дидактичні; 3. психологічні; 4. етичні; 5. санітарно-гігієнічні. Характерні ознаки уроку: · дидактична мета|ціль|; · певний обсяг навчального матеріалу; · постійний склад однакових за віком дітей; · керівництво з боку вчителя|учителя| діяльністю учнів із урахуванням|з урахуванням| їх індивідуальних особливостей і можливостей|спроможностей|; · послідовність різних видів діяльності вчителя|учителя| і учнів залежно від типу|типу| і структури уроку; · опанування всіх знань, уміннями і навиками|навичками|, які мають бути засвоєні за регламентований час (35 – 45 хв.). У сучасній дидактиці існує декілька підходів до класифікації уроків залежно від узятих в основу ознак: за дидактичною метою|цілі|, за метою|цілі| організації пізнавальної діяльності, за основними етапами навчального процесу, за способами організації навчальної діяльності учнів. За дидактичною метоюрозрізняють: спеціалізований урок (переважає одна мета) і комбінований урок (дві або більше рівнозначні цілі). Різновидами спеціалізованого уроку є: · Урок засвоєння нового навчального матеріалу; · Урок формування і удосконалення умінь і навиків|навичок|; · Урок закріплення і застосування знань, умінь і навиків|навичок|; · Урок узагальнення і систематизації знань; · Урок контролю і корекції знань, умінь і навиків|навичок|; Читайте також:
|
||||||||
|