Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Сучасні підходи до типології| уроків

СУЧАСНИЙ УРОК ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА: ТИПИ УРОКІВ, ЇХ СТРУКТУРА. ВИДИ ДІЯЛЬНОСТІ НА УРОКАХ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА

Лекція № 6 – 7

ТЕМА:

Щоб|аби| досягти мети|цілі| художньої освіти|утворення|, необхідний відповідний зміст|зміст|, який засвоюється учнем за допомогою вчителя|учителя| шляхом їх взаємодії на основі принципів (педагогічній стратегії) і методів навчання|навчання| і виховання (педагогічної тактики).

Традиційною структурою уроку як форми організації навчальної роботи: «структура уроків образотворчого мистецтва в середній школі мало, чим відрізняється від структури уроків з інших предметів. Тут також є|наявний|: організаційний момент, пояснення нового матеріалу, самостійна робота учнів, закріплення пройденого|минати| і підведення підсумків. Всі ці елементи уроку мають місце у всіх класах».

Прочитання педагогом кожного уроку може бути особистісним. Урок завжди несе елемент театральної дії. У нім завжди є зав'язка, кульмінація, епілог. Два педагоги – два різні театри, хоча тема п'єси – уроку, тема чверті|четвертини| і року єдина для всіх.

Урок – основна форма організації навчання|навчання|

Урок –логічно завершена, цілісна, обмежена в часі частина навчально-виховного процесу, яку проводять за розкладом під керівництвом вчителя з постійним складом учнів.

Основні вимоги до уроку:

1. організаційні;

2. дидактичні;

3. психологічні;

4. етичні;

5. санітарно-гігієнічні.

Характерні ознаки уроку:

· дидактична мета|ціль|;

· певний обсяг навчального матеріалу;

· постійний склад однакових за віком дітей;

· керівництво з боку вчителя|учителя| діяльністю учнів із урахуванням|з урахуванням| їх індивідуальних особливостей і можливостей|спроможностей|;

· послідовність різних видів діяльності вчителя|учителя| і учнів залежно від типу|типу| і структури уроку;

· опанування всіх знань, уміннями і навиками|навичками|, які мають бути засвоєні за регламентований час (35 – 45 хв.).

У сучасній дидактиці існує декілька підходів до класифікації уроків залежно від узятих в основу ознак: за дидактичною метою|цілі|, за метою|цілі| організації пізнавальної діяльності, за основними етапами навчального процесу, за способами організації навчальної діяльності учнів.

За дидактичною метоюрозрізняють: спеціалізований урок (переважає одна мета) і комбінований урок (дві або більше рівнозначні цілі). Різновидами спеціалізованого уроку є:

· Урок засвоєння нового навчального матеріалу;

· Урок формування і удосконалення умінь і навиків|навичок|;

· Урок закріплення і застосування знань, умінь і навиків|навичок|;

· Урок узагальнення і систематизації знань;

· Урок контролю і корекції знань, умінь і навиків|навичок|;


Читайте також:

  1. АЛЬТЕРНАТИВНІ ПІДХОДИ ДО ВИДІЛЕННЯ МЕТОДІВ УПРАВЛІННЯ
  2. Антропогенний вплив на природне середовище та сучасні екологічні проблеми
  3. Багатозначність слів у сучасній українській мові
  4. Визначення поняття права. Значення загального поняття права. Різні підходи до визначення поняття права.
  5. Визначення поняття «Економіка підприємства» у сучасній економічній літературі
  6. Вимір дохідності та загальні підходи до оцінки ефективності управління інвестиційним портфелем.
  7. Вимоги до уроків навчання орфографії
  8. Геометричний і структурний підходи
  9. Гігієнічні вимоги до розкладу уроків
  10. Глобалізаційні процеси в сучасній світовій культурі та теорія модернізації
  11. Глобалістика: підходи до визначення, її риси та ознаки як самостійної науки.
  12. Головними видами контролю успішності учнів у сучасній школі є: випереджувальний, поточний, періодичний, підсумковий.




Переглядів: 1242

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
БЕСІДИ ПРО ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО | Типи і структура спеціалізованих уроків

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.011 сек.