Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Принцип індивідуального підходу до учнів.

9. Принцип емоційного навчання. Реалізується через живу, образну подачу матеріалу, мову вчителя, відношення до учнів, зовнішній вигляд, використання наочності і ін.

 

Останнім часом в педагогіці виділяють нетрадиційні принципи навчання:

· Принцип демократизації;

· Принцип виховання здорової дитини;

· Принцип оптимізації навчально-виховного процесу (базується на досягненні учнями високого рівня знань, умінь і навиків, розвитку їх психологічних, інтелектуальних функцій);

· Принцип диференціації навчального процесу (дозування навчального матеріалу, враховуючи рівень розвитку кожного школяра);

· Принцип нетрадиційності системи навчання (використання нових форм навчання, які сприяють засвоєнню учнями знань на основі колоквіумів, заліків, рефератів, наукових повідомлень, конкурсів і т.д.)

 

Правила навчання: «Не допускай нудьги на уроках!», «Навчай так, щоб учні усвідомлювали необхідність знань для життя!»

 

Розглянемо принципи навчання образотворчому мистецтву в кожній з розглянутих концепцій («Цілісний підхід до образотворчого виховання через категорію «художній образ» - Б. Юсов; «Школа малюнка - графічна грамота» - Н.Ростовцев, В.Кузін; «Залучення до світової художньої культури як частини духовної культури» - Б. Неменський).

 

 

ПОРІВНЯЛЬНИЙ АНАЛІЗ ПРИНЦИПІВ НАВЧАННЯ ОБРАЗОТВОРЧОМУ МИСТЕЦТВУ В РІЗНИХ НАПРЯМАХ ХУДОЖНЬОЇ ОСВІТИ

 

1-й напрям – традиційна програма В. Кузіна 2-й напрям – типова програма Б. Юсова 3-й напрям – нова програма Б. Неменського
1. виховуючи навчання та ідейна направленість; 2. науковість навчання; 3. наочність навчання; 4. систематичність та послідовність у навчанні; 5. свідомість та активність у навчанні; 6. доступність навчання; 7. міцність засвоєння навчального матеріалу; 8. проблемне навчання     1. загальність художнього виховання; 2. викладання мистецтва як естетичного явища у тісному зв’язку з роллю мистецтва у житті; 3. єдність навчання і художньої творчості; 4. єдність практичної діяль-ності і розвиток естетичного виховання дійсності та мистецтва; 5. єдність роботи на площині і об’ємно-просторових видів художньої діяльності; 6. відносна самостійність зав-дань і розвиток художнього сприйняття; 7. єдність вимог мистецтва і педагогічних умов їх реалізації у роботі з учнями. 1. закон художнього уподібнення; 2. принцип освоєння вживання ( принцип цілісності і неспішності емоційного освоєння); 3. принцип постійності зв’язку з життям; 4. принцип опори на апогей явища у мистецтві; 5. принцип єдності форми і змісту у процесі навчання; 6. принцип створення потреби у набутті знань і навичок.  

 

Образотворче мистецтво не тільки виховує, але і допомагає людині пізнати світ. Шлях навчання повинен вести школярів до достовірних знань, ґрунтуватися на наукових даних. Звідси другий принцип навчання - принцип науковості.

Слідом за ним назвемо принцип наочності. Все, що засвоюють діти, повинно бути підкріплено зоровим сприйняттям. А це вимагає від нас постійного звернення до самих речей і явищ як джерела пізнання.

У істинності знань учні переконуються на практиці. Принцип свідомості і активності учнів- також один з найважливіших дидактичних принципів.

Використовувати свої знання діти можуть тільки в тому випадку, якщо вони твердо і ґрунтовно оволоділи ними. Звідси принцип міцності засвоєння знань.

В ході навчання ми ведемо школяра поступово від малих знань до великих, розвиваємо його уміння від найпростіших навиків до складніших прийомів роботи. Ми керуємося при цьому принципом систематичності і послідовності, а цей принцип тісно пов'язаний з принципом доступності навчання.

Отже, вчитель в своїй педагогічній практиці використовує наступні дидактичні принципи: принцип виховуючого навчання, науковості, наочності, принцип свідомості і активності, систематичності і послідовності, принцип міцності засвоєння знань, принцип доступності навчання.

Розглянемо найбільш важливі специфічні дидактичні принципи методики викладання основ образотворчого мистецтва в школі.

 


Читайте також:

  1. IІ. Актуалізація опорних знань учнів.
  2. Аграрна політика як складова економічної політики держави. Сут­ність і принципи аграрної політики
  3. Адміністративні методи - це сукупність прийомів, впливів, заснованих на використанні об'єктивних організаційних відносин між людьми та загальноорганізаційних принципів управління.
  4. Аналогія права - вирішення справи або окремого юридичного питання на основі принципів права, загальних засад і значення законодавства.
  5. Антикорупційні принципи
  6. АРХІВНЕ ОПИСУВАННЯ: ПОНЯТТЯ, ВИДИ, ПРИНЦИПИ І МЕТОДИ
  7. Б/. Принципи виборчого права.
  8. Базові принципи обліку виробничих витрат і калькулювання собівартості продукції
  9. Базові принципи психології спорту.
  10. Банківська система: сутність, принципи побудови та функції. особливості побудови банківської системи в Україн
  11. Банківська система: сутність, принципи побудови та функції. Особливості побудови банківської системи в Україні.
  12. Банківська система: сутність, принципи побудови та функції. Особливості побудови банківської системи в Україні.




Переглядів: 695

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ТЕМА: СУЧАСНІ ДИДАКТИЧНІ ПРИНЦИПИ І МЕТОДИ ОРГАНІЗАЦІЇ РОБОТИ ПО ОБРАЗОТВОРЧОМУ МИСТЕЦТВУ В СУЧАСНІЙ ШКОЛІ | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.