МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||
Принцип індивідуального підходу до учнів.9. Принцип емоційного навчання. Реалізується через живу, образну подачу матеріалу, мову вчителя, відношення до учнів, зовнішній вигляд, використання наочності і ін.
Останнім часом в педагогіці виділяють нетрадиційні принципи навчання: · Принцип демократизації; · Принцип виховання здорової дитини; · Принцип оптимізації навчально-виховного процесу (базується на досягненні учнями високого рівня знань, умінь і навиків, розвитку їх психологічних, інтелектуальних функцій); · Принцип диференціації навчального процесу (дозування навчального матеріалу, враховуючи рівень розвитку кожного школяра); · Принцип нетрадиційності системи навчання (використання нових форм навчання, які сприяють засвоєнню учнями знань на основі колоквіумів, заліків, рефератів, наукових повідомлень, конкурсів і т.д.)
Правила навчання: «Не допускай нудьги на уроках!», «Навчай так, щоб учні усвідомлювали необхідність знань для життя!»
Розглянемо принципи навчання образотворчому мистецтву в кожній з розглянутих концепцій («Цілісний підхід до образотворчого виховання через категорію «художній образ» - Б. Юсов; «Школа малюнка - графічна грамота» - Н.Ростовцев, В.Кузін; «Залучення до світової художньої культури як частини духовної культури» - Б. Неменський).
ПОРІВНЯЛЬНИЙ АНАЛІЗ ПРИНЦИПІВ НАВЧАННЯ ОБРАЗОТВОРЧОМУ МИСТЕЦТВУ В РІЗНИХ НАПРЯМАХ ХУДОЖНЬОЇ ОСВІТИ
Образотворче мистецтво не тільки виховує, але і допомагає людині пізнати світ. Шлях навчання повинен вести школярів до достовірних знань, ґрунтуватися на наукових даних. Звідси другий принцип навчання - принцип науковості. Слідом за ним назвемо принцип наочності. Все, що засвоюють діти, повинно бути підкріплено зоровим сприйняттям. А це вимагає від нас постійного звернення до самих речей і явищ як джерела пізнання. У істинності знань учні переконуються на практиці. Принцип свідомості і активності учнів- також один з найважливіших дидактичних принципів. Використовувати свої знання діти можуть тільки в тому випадку, якщо вони твердо і ґрунтовно оволоділи ними. Звідси принцип міцності засвоєння знань. В ході навчання ми ведемо школяра поступово від малих знань до великих, розвиваємо його уміння від найпростіших навиків до складніших прийомів роботи. Ми керуємося при цьому принципом систематичності і послідовності, а цей принцип тісно пов'язаний з принципом доступності навчання. Отже, вчитель в своїй педагогічній практиці використовує наступні дидактичні принципи: принцип виховуючого навчання, науковості, наочності, принцип свідомості і активності, систематичності і послідовності, принцип міцності засвоєння знань, принцип доступності навчання. Розглянемо найбільш важливі специфічні дидактичні принципи методики викладання основ образотворчого мистецтва в школі.
Читайте також:
|
||||||||||||||
|