МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||
Класифікація залізничних пасажирських станцій.Сервіс-центри з обслуговування пасажирів на залізничному транспорті Основи технології роботи залізничних вокзалів Обробка составів пасажирських поїздів на технічній станції Організація роботи пасажирських станцій Класифікація залізничних пасажирських станцій План Тема 10. Основи технології роботи залізничних пасажирських станцій і вокзалів. Пасажирські станції призначені для обслуговування пасажирів і виконання операцій з пасажирськими поїздами. До операцій з обслуговуванням пасажирів відносяться наступні: - організація продажу квитків; - посадка і висадка пасажирів; - збереження ручної поклажі; - прийом, збереження, навантаження, вивантаження, видача багажу; - культурно-побутове обслуговування; - організація харчування; - виконання різноманітних сервісних послуг в сервісному центрі. Пасажирські станції споруджуються в адміністративно-господарських і промислових центрах, в курортних районах, на стикових пунктах залізничного і автомобільного транспорту, населених пунктах з морськими, річними портами і аеропортами і на магістральних напрямах із значним пасажирським рухом. I.За характером роботи, що виконується, пасажирські станції діляться на наступні групи: - власне пасажирські станції, які призначенні для виконання операцій з обслуговування пасажирів; - технічні пасажирські станції призначені для виконання операцій із составами поїздів, які починають і закінчують рух; - об’єднанні пасажирські станції призначенні для виконання всіх операцій по пасажирському руху і обслуговування пасажирських поїздів всіх категорій; - зонні станції розміщуються на дільницях із значним приміським рухом в пунктах складу пасажиро потоків; II. В залежності від схеми колійного розвитку пасажирські станції бувають: 1.наскрізноготипу; 2.тупикового типу; 3.комбінованого типу. 1. Через наскрізні (прохідні) станції (рис.10.1), пасажирські поїзда проходять на прохід. Більшість пасажирських станцій на мережі наскрізного типу, який забезпечує реалізацію найбільшої пропускної спроможності.
Рисунок 10.1. Схема пасажирської станції наскрізного типа
2. На тупикових станціях (рис.10.2.) прийомо-відправні колії закінчуються тупиками. Транзитні поїзда через такі станції пропускаються із зміною напрямку руху. Такі станції будують лише в пунктах, де будувати наскрізну станцію недоцільно або складно.
Рисунок 10.2. Схема тупикової пасажирської станції 3. Комбіновані пасажирські станції (тупиково-прохідні) мають наскрізні і тупикові прийомо-відправні колії. Тупикові колії, як правило, використовуються для місцевих або приміських поїздів, свій рух на цій станції. III.За умовами обробки составів пасажирських поїздів названі станції діляться на: - кінцеві (головні, пункти обороту составів) станції, на яких починають або закінчують свій шлях всі пасажирські поїзда;
Рисунок 10.3. Схема пасажирської станції комбінованого типа
- проміжні, де пасажирські поїзда здійснюють зупинки, після яких вони прямують далі за встановленим маршрутом; - кінцево-проміжні станції, на яких одні пасажирські поїзда починають і закінчують свій маршрут, а інші проходять транзитом. Основними пристроями пасажирських станцій є наступні: - вокзал – комплекс будівель і споруд, призначених для обслуговування пасажирів, включає привокзальну площу, пасажирську будівлю (ПБ), перехідні тунелі, ??????????, перехідні містки, показники напрямків (маршрутів) до місць транспорту та інші; - колійний розвиток складається із колій для прийома і відправлення поїздів, виконання маневрів, відстоя окремих составів і вагонів; - улаштування для багажа і пошти (склади, багажні каси, платформи, тунелі для переміщення багажа і пошти).
Читайте також:
|
||||||||||
|