Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Організація роботи пасажирських станцій.

 

Для кожної пасажирської станції розробляється технологічний процес. Технологічний процес роботи пасажирської станції установлює норми і порядок виконання окремих операцій із составами і організацію роботи станції вцілому.

Технологічний процес роботи пасажирської станції має наступні складові:

- експлуатаційно-технічну характеристику станції;

- спеціалізацію колій та платформ;

- технологію обробки составів та вагонів;

- організацію маневрової роботи;

- порядок планування і управління роботою станції;

- технічні норми і показники роботи станції;

- організацію роботи станції в зимових умовах;

- аналіз роботи станції;

- план розвитку станції.

Технічний процес розробляється на підставі графіка руху поїздів. Нормативи виконання окремих операцій встановлюються на підставі результатів розрахунків, а також за результатами хронометражних спостережень. Після прибуття поїзда на кінцеву станцію і висадки пасажирів состав пасажирського поїзда переставляють на технічну станцію (технічний парк). Там з ним послідовно виконують наступні операції: прийом, переформування (при необхідності), обмивка вагонів, екіпірування і відправлення.

Безпека руху пасажирських поїздів досягається завдяки точному виконання вимог технологічного процеса, технічно-розпорядчого акта (ТРА) станції, галузевих інструкцій і наказів.

Обробка транзитного пасажирського поїзда на залізничних станціях полягає в наступному.

1.На проміжних станціях дільниць з пасажирськими поїздами виконуються такі операції: посадка, висадка пасажирів, вивантаження і навантаження багажу (при необхідності). Тому стоянка буває не тривалою (2-3 хв.) через відсутність технічних операцій із составам і поїзним локомотивом.

2. Стоянка пасажирського поїзда на станціях зміни поїзного локомотива має тривалість 10-12 хв. Під час прибуття поїзда його зустрічають оглядачі вагонів і оглядають ходові частини вагонів. Паливом і водою забезпечуються не на всіх пасажирських станціях. Тому тривалість стоянки поїздів на таких станціях зменшується.

3. Тривалість стоянок поїздів при зміні локомотивних бригад на станційних коліях без зміни поїзного локомотива визначається в основному тривалістю часу на прийом та здачу локомотива локомотивними бригадами і випробування автогальм. Прийом і здача локомотива проводиться двома бригадами одночасно (бригадою, що здає локомотив і бригадою, що його приймає). Операції посадки і висадки пасажирів, навантаження і вивантаження багажу і пошти проводяться сумісно із зміною локомотивних бригад. Лімітуючою операцією є зміна локомотивних бригад.

При зміні напрямку прямування поїзда на станціях зміни поїзних локомотивів тривалість обробки состава поїзда збільшується до 15-20 хв. У випадках необхідності перестановки багажного вагона для забезпечення зручностей виконання операцій з багажем на попутних станціях.

В деяких випадках на станціях проводяться причеплення або відчеплення від транзитних поїздів груп вагонів.

Операції посадки і висадки пасажирів, навантаження і вивантаження багажа, постачання составів водою і паливом, технічного обслуговування проводяться завжди паралельно.

Організація роботи дальніх і місцевих поїздів по прибуттю на кінцевих станціяхне відрізняється. Також операції виконуються з пасажирськими поїздами на станціях формування (приписки) і їх обороту. За 2 хв. до прибуття поїзда до перонної колії прийому виходять працівники, які приймають участь в його обробці (бригада оглядачів, прийомоздавальник багажу, бригада носіїв, черговий по вокзалу, представник санітарного контролю, в необхідних випадках – медичні працівники).

Операції по відправленню дальніх і місцевих поїздівпочинаються після подачі на перонну колію за 30-40 хв. З багажними вагонами виконують вантажні операції на коліях технічної станції (технічного парку) і вони подаються на перонні колії разом із составом. Після подачі состава на перону колію оператор поста відправлення виконує списування номерів вагонів. Складається натурний лист (перелік номерів усіх вагонів з іншими даними про состав) на состав поїзда. Не пізніше ніж за 15 хв. до відправлення начальник поїзда отримує від оператора (чергового парку або станції) натурний лист і всі документи на вагони. Поїзні локомотиви, як правило, видаються із депо за 20 хв. до відправлення.

Повна тривалість часу знаходження состава на кінцевій станції від прибуття до відправлення складається із витрат часу на виконання наступних операцій:

- обробка поїзда на станції по прийому;

- операції з составом, які виконуються на технічній станції в технічному парку;

- обробка поїзда на станції по відправленню;

- прибуття состава поїзда із колії прийому на технічну станцію (в технічний парк) і назад.

Обробка составів приміських поїздів(електросекцій і дизельних поїздів) виконується як на головній станції, так і на зонних станціях. При обробці без осаджування виконуються наступні операції:

- після висадки пасажирів бригада прибиральників виконує сухе прибирання вагонів;

- локомотивна бригада переходить в іншу кабіну управління;

- під час переходу вона виконує технічний огляд і дрібний ремонт вагонів.

При осаджуванні електросекцій на технічну станцію виконуються наступні операції:

- під час осаджування (протягом 8-10 хв.) виконується сухе прибирання;

- локомотивна бригада проводить технічний огляд вагонів на технічній станції.

Головною вимогою до технічних процесів пасажирських станцій є забезпечення узгодженості і непреривності окремих технологічних операцій, які пов’язані із прийомом, відправленням всіх категорій пасажирських поїздів і підготовки всіх составів до рейсу.

Технологія роботи пасажирських станцій має свої специфічні особливості:

1. Перш за все в її основу закладена жорстка система обороту пасажирських поїздів, яка встановлює постійні розміри руху поїздів для кожного сезону (літній, зимовий) із стабільною композицією составів.

2. Важливою умовою організації роботи пасажирських станцій при обробці составів пасажирських составів є виконання допоміжних і підготовчих операцій до прибуття поїзда на станцію. В управлінні власне пасажирських станцій і технічних пасажирських станцій важливу роль відіграють добові плани-графіки, які розробляються на період дії графіка (розкладу)руху.

На пасажирських станціях на підставі добового плана-гарфіка і з врахуванням додаткових завдань оперативне управління формуванням, відправленням поїздів, а також причепленням-відчепленням вагонів здійснює станційний диспетчер (ДСЦ). Графік виконаної роботи станції в зміну, який веде станційний диспетчер, має певну форму-сітку, на який через щоденну постійність переважної більшості операцій заздалегідь наносять їх на бланк графіка. Диспетчер на графіку показує лише відхилення від графітового порядку виконання технологічних операцій разом із додатковими операціями.

 


Читайте також:

  1. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  2. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  3. II. Організація і проведення спортивних походів
  4. II. Організація перевезень
  5. II. Організація перевезень
  6. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  7. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  8. Internet. - це мережа з комутацією пакетів, і її можна порівняти з організацією роботи звичайної пошти.
  9. IV. Вимоги безпеки під час роботи на навчально-дослідній ділянці
  10. VII. Прибирання робочих місць учнями (по завершенню роботи) і приміщення майстерні черговими.
  11. А. Організація Острозького колегіуму – Академії
  12. Автопідприємство пасажирських автомобілів




Переглядів: 2385

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Класифікація залізничних пасажирських станцій. | Обробка составів пасажирських поїздів на технічній станції.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.