МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Обробка составів пасажирських поїздів на технічній станції.
На пасажирській технічній станції проводиться підготовка составів в рейс, порядок виконання якої залежить від схеми технічної станції і розміщення на ній технічних засобів і обладнання. Класична технологія роботи пасажирської технічної станції передбачає використання потокового методу обробки составів. Процес підготовки составів на технічній станції можна розділити на п’ять етапів (розділити на п’ять груп операцій). 1. Операції, які виконуються з составом до його переформування: - після висадки пасажирів состав переставляється з перонних колій на колії прийому технічної станції; - прибирання сміття із вагонів в спеціальні сміттєзбиральники і екіпірування паливом; - очистка ходовим частин від бруду, льоду і снігу; - після огородження состава в парку прийому виконується санітарно-епідеміологічний контроль вагонів, санітарна обробка, оформлення документів на відчеплення і подачу вагонів в пункт дезинфекційної обробки; - після зняття огородження проводять обмивку вагонів з протягуванням їх із швидкістю до 1.2 км/год через вагономиючу машину (ВММ). 2. Переформування состава і заміна несправних вагонів і тих вагонів, які вимагають дезинфекції передбачає відчеплення вагонів: - багажних вагонів; - вагонів, які не пройшли санітарно-епідемілогічний контроль; - вагонів-ресторанів і вагонів з купе-буфетом; - вагонів, з якими необхідно виконати поточний ремонт; - включення до складу состава вагонів із резерву. 3. Операції з підготовки составів в рейс в ремонтно-екіпіррувальному депо (РЕД) після його огородження: - технічний огляд; - поточний ремонт вагонів (внутрішній і зовнішній); - проба автогальм від повітропровідних колонок; - вивантаження використаної білизни; - внутрішнє прибирання вагонів; - заправка вагонів водою; - екіпірування постільними речами і інвентарем; - передача вагонів бригадою екіпірувальників поїзній бригаді (провідників). 4. Прийом состава працівниками пасажирської служби і державного санітарного нагляду. До состава перед цим включаються вагони, які пройшли перед цим дезинфекцію, після виконання відчіпного ремонту, а також вагонів-ресторанів. 5. Перестановка підготовленого состава пасажирського поїзда на перонні колії заключний етап підготовки состава в рейс. На пасажирських технічних станціях для управління підготовкою составів в рейс і виконання технічних операцій необхідно мати відповідні засоби автоматизації і механізації виробничих операцій; диспетчерські установки; двосторонні і односторонні сповіщу вальні установки, які з’єднують відповідних підрозділів і працівників; засоби механізації транспортування запасних частин і матеріалів для ремонту і екіпірування вагонів та інше.
Читайте також:
|
||||||||
|