Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Сервіс-центри з обслуговування пасажирів на залізничному транспорті.

 

В останні роки на залізницях України почала створюватися мережа сервіс-центрів (СЦ) з обслуговування пасажирів, діяльність яких спрямована на забезпечення замовлень платіжоспроможної частини населення на надання комплексу транспортних послуг (основних, супутніх і додаткових) на підставі значного розширення асортименту послуг і підвищення її якості.

З подальшим розвитком сервісного обслуговування сервіс-центри мають стати ефективними структурами, які будуть координувати і об’єднувати зусилля різних видів транспорту, підприємств і приватних компаній в наданні пасажирам комплексу транспортних послуг.

Основними послугами, що надаються сервіс-центрами є наступні:

- оформлення проїзних документів;

- бронювання (при особистому зверненні, по телефону) місць і оформлення проїзних залізничних документів і на інші види транспорту;

- доставка проїзних документів додому;

- придбання проїзних документів в касі при особистому зверненні;

- надання різноманітної довідкової інформації (по розкладу руху транспортних засобів різних видів транспорту, про маршрут прямування будь-якого поїзда, вартість поїздки і послуг, перелік сервісних послуг в будь-якому місці мережі залізниць);

- бронювання місць в готелях, кімнатах відпочинку та матері і дитини;

- надання послуг міжнародного, міжміського та місцевого зв’язку, факсу, електронної пошти;

- комп’ютерні послуги;

- юридичні послуги;

- відправлення телеграми;

- доставка пасажирів і багажу на вокзал і вивіз їх з вокзалу;

- прийом замовлень на виклик таксі, носіїв;

- поліграфічні послуги (копіювання, розмноження, ламінування документів);

- надання залів очікування підвищеної комфортності і кімнат для проведення ділових переговорів;

- надання платних медичних послуг;

- прийом замовлень на обслуговування в ресторанах, кафе;

- проведення ділових зустрічів, виставок, диспутів, семінарів;

- реалізація живих квітів, квитків в театри, на концерти, спортивні змагання.

Найбільш високим попитом у пасажирів користуються наступні послуги:

- бронювання і продаж проїзних документів;

- надання для відпочинку залів підвищеної комфортності;

- надання комп’ютерних послуг.

Надання названих послуг складає основну частину доходних надходжень сервіс-центрів.

Сервіс-центрам складно конкурувати з вокзальними підрозділами в виконанні уже напрацьованих (традиційних) сервісних послуг. Тому на даному етапі удосконалення залізничних пасажирських перевезень найбільш доцільно сервіс-центрам спрямовувати свою діяльність на реалізацію нових (нетрадиційних) послуг, які не надаються вокзальними структурами.

Особливої уваги в удосконаленні сервісного обслуговування пасажирів вимагають приміські перевезення через їх масовість і велику соціальну значимість, незважаючи на їх збитковість для залізниць.

Основними факторами підвищення якості обслуговування приміських пасажирів і зниження їх збитковості є наступні:

- зручний час прибуття і відправлення приміських поїздів із початково-кінцевих станцій;

- мінімальна тривалість поїздки;

- забезпеченість пасажирів місцями для сидіння;

- покращення умов поїздки в вагонах;

- необхідна регулярність руху поїздів;

- безпека руху поїздів і особиста безпека пасажирів.

Найбільш важливими супутніми послугами, виходячи із вимог приміських пасажирів є:

- забезпечення кондиціювання повітря і підтримка належного температурного режиму в вагонах;

- обладнання вагонів санітарно-гігієнічними вузлами;

- безпека пасажирів в приміських поїздах, особливо в вечірні години і в передсвяткові та святкові дні.

Більш широко врахувати в приміських перевезеннях індивідуальні вимоги пасажирів можливо завдяки введенню нових категорій приміських поїздів із вагонами першого, другого і третього класів.

В перспективі за рахунок розширення асортименту сервісних послуг, які виконуються сервіс-центрами і забезпечення ними комплексного сервісного обслуговування і супроводження пасажира від моменту виникнення у нього бажання здійснити поїздку до її завершення із чіткою взаємодією залізниць з іншими видами транспорту залізничний вокзал може стати одним великим сервіс-центром.


Читайте також:

  1. Аварії і катастрофи на транспорті.
  2. Аварії на транспорті.
  3. АГЕНТ З ОРГАНІЗАЦІЇ ОБСЛУГОВУВАННЯ АВІАПЕРЕВЕЗЕНЬ
  4. Аконність залишення засуджених у слідчому ізоляторі для роботи з господарського обслуговування.
  5. Алгоритм моделювання систем масового обслуговування
  6. Аналіз технічного рівня підприємств побутового обслуговування.
  7. Багатоканальні системи масового обслуговування
  8. Безпека під час обслуговування і ремонту автомобілей.
  9. Види і періодичність технічного обслуговування автомобіля
  10. Види приміщень для обслуговування споживачів, їх характеристика
  11. Види соціального обслуговування.
  12. Види технічного обслуговування і ремонту автомобілів




Переглядів: 1168

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Основи технології роботи залізничних вокзалів. | Автомобільний пасажирський транспорт – важлива складова єдиної транспортної системи держави

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.015 сек.