МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Сервіс-центри з обслуговування пасажирів на залізничному транспорті.
В останні роки на залізницях України почала створюватися мережа сервіс-центрів (СЦ) з обслуговування пасажирів, діяльність яких спрямована на забезпечення замовлень платіжоспроможної частини населення на надання комплексу транспортних послуг (основних, супутніх і додаткових) на підставі значного розширення асортименту послуг і підвищення її якості. З подальшим розвитком сервісного обслуговування сервіс-центри мають стати ефективними структурами, які будуть координувати і об’єднувати зусилля різних видів транспорту, підприємств і приватних компаній в наданні пасажирам комплексу транспортних послуг. Основними послугами, що надаються сервіс-центрами є наступні: - оформлення проїзних документів; - бронювання (при особистому зверненні, по телефону) місць і оформлення проїзних залізничних документів і на інші види транспорту; - доставка проїзних документів додому; - придбання проїзних документів в касі при особистому зверненні; - надання різноманітної довідкової інформації (по розкладу руху транспортних засобів різних видів транспорту, про маршрут прямування будь-якого поїзда, вартість поїздки і послуг, перелік сервісних послуг в будь-якому місці мережі залізниць); - бронювання місць в готелях, кімнатах відпочинку та матері і дитини; - надання послуг міжнародного, міжміського та місцевого зв’язку, факсу, електронної пошти; - комп’ютерні послуги; - юридичні послуги; - відправлення телеграми; - доставка пасажирів і багажу на вокзал і вивіз їх з вокзалу; - прийом замовлень на виклик таксі, носіїв; - поліграфічні послуги (копіювання, розмноження, ламінування документів); - надання залів очікування підвищеної комфортності і кімнат для проведення ділових переговорів; - надання платних медичних послуг; - прийом замовлень на обслуговування в ресторанах, кафе; - проведення ділових зустрічів, виставок, диспутів, семінарів; - реалізація живих квітів, квитків в театри, на концерти, спортивні змагання. Найбільш високим попитом у пасажирів користуються наступні послуги: - бронювання і продаж проїзних документів; - надання для відпочинку залів підвищеної комфортності; - надання комп’ютерних послуг. Надання названих послуг складає основну частину доходних надходжень сервіс-центрів. Сервіс-центрам складно конкурувати з вокзальними підрозділами в виконанні уже напрацьованих (традиційних) сервісних послуг. Тому на даному етапі удосконалення залізничних пасажирських перевезень найбільш доцільно сервіс-центрам спрямовувати свою діяльність на реалізацію нових (нетрадиційних) послуг, які не надаються вокзальними структурами. Особливої уваги в удосконаленні сервісного обслуговування пасажирів вимагають приміські перевезення через їх масовість і велику соціальну значимість, незважаючи на їх збитковість для залізниць. Основними факторами підвищення якості обслуговування приміських пасажирів і зниження їх збитковості є наступні: - зручний час прибуття і відправлення приміських поїздів із початково-кінцевих станцій; - мінімальна тривалість поїздки; - забезпеченість пасажирів місцями для сидіння; - покращення умов поїздки в вагонах; - необхідна регулярність руху поїздів; - безпека руху поїздів і особиста безпека пасажирів. Найбільш важливими супутніми послугами, виходячи із вимог приміських пасажирів є: - забезпечення кондиціювання повітря і підтримка належного температурного режиму в вагонах; - обладнання вагонів санітарно-гігієнічними вузлами; - безпека пасажирів в приміських поїздах, особливо в вечірні години і в передсвяткові та святкові дні. Більш широко врахувати в приміських перевезеннях індивідуальні вимоги пасажирів можливо завдяки введенню нових категорій приміських поїздів із вагонами першого, другого і третього класів. В перспективі за рахунок розширення асортименту сервісних послуг, які виконуються сервіс-центрами і забезпечення ними комплексного сервісного обслуговування і супроводження пасажира від моменту виникнення у нього бажання здійснити поїздку до її завершення із чіткою взаємодією залізниць з іншими видами транспорту залізничний вокзал може стати одним великим сервіс-центром. Читайте також:
|
||||||||
|