МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Особливості організації круїз них перевезень на водному транспорті.
Як свідчать статистичні дані частка в загальних обсягах транспортних послуг пасажирського морського транспорту незначне. Вона в 2001 р. склала 0,5 % [36]. Тому задоволенню попиту населення на здійснення круїз них послуг слід приділяти належну увагу. Круїз (англ. cruise – морська подорож, плавання) – колективна морська подорож за певною програмою з наданням учасникам подорожі всі послуги; морське перевезення, харчування, екскурсійне, культурно-побутове, медичне обслуговування та інше. У відповідності до Кодексу торговельного мореплавства України учасник круїзу повинен оплатити всі надані послуги. Морські пасажирські перевезення класифікуються взагалі , виходячи із світової практики, таким чином: а) лінійні перевезення, б) паромні перевезення в) круїзні перевезення. Круїзні перевезення бувають таких видів [36]: - оздоровчі круїзи бувають: а) лікувальними; б)санаторними; в) освітніми; - мікрокруїзи – це короткі (двох-, чотириденні) морські подорожі; - комбіновані круїзи проводяться в організаційно-комерційному поєднанні морського транспорту з іншим видом транспорта; - інклюзивні тури проводяться замкнутими маршрутами з повним забезпеченням і спеціально організованими екскурсіями на берег; - паромні перевезення. Для забезпечення ефективності круїзні перевезення необхідно детально досліджувати всі послідовні етапи їх розвитку, які в сукупності представляють собою життєвий цикл специфічної транспортної продукції [18, 19]. На першому етапі розробки системи організації круїз них перевезень проводить вивчення потреб і попиту пасажирів на відповідні послуги особливостей сучасного транспортного ринку, його стану структури і потенціалу, можливостей надання послуг. Враховуючи особливості круїз них перевезень на цьому етапі проводиться робота по виявленню необхідних партнерів (різні фірми, фрахтувальники), відпрацюванню механізмів по узгодженню та координації з ними спільних дій, налагодження реклами. Другий етап передбачає комплекс дій пасажирської компанії, реалізація яких сприяє швидкому виходу на ринок і впровадження в практику круїз них перевезень. Цей етап починається із проведення перших круїз них маршрутів в умовах практичної відсутності конкуренції. Пасажирська компанія в цей період повинна активізувати свою роботу з просуванням такої транспортної послуги на ринок, реалізовуючи різні дієві заходи. Третій етап впровадження круїз них перевезень характеризується тим, що більша кількість споживачів переконується в перевагах послуги, поширюється в суспільстві позитивні відгуки про таку форму відпочинку. Все це призводить до зростання обсягів круїз них перевезень і їх розвитку. Але інші учасники транспортного ринку теж починають свою активну роботу по освоєнню круїз них перевезень. Це спонукає пасажирську компанію до впровадження нових заходів з метою забезпечення більш якісне управління комплексом круїз них перевезень: підвищення якості послуги, покращення її споживчих якостей, гнучко коригувати перелік побіжних і додаткових послуг, підвищувати якість реклами. Четвертий етап реалізації круїз них перевезень (зрілість, стабілізація попиту і продажу послуги) характеризується різним зростанням обсягів круїзних перевезень і кількості учасників цього сегменту транспортного ринку, зростанням позиції конкурентів, посиленням конкурентної боротьби на ринку. На цьому етапі пасажирській компанії важливо своєчасно передбачити можливе зменшення обсягів перевезень і прийняти заходи, які сприятимуть продовженню зростання попиту. У разі непреведення такої роботи наступить останній етап життєвого циклу транспортної продукції – її занепад. Читайте також:
|
||||||||
|