Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Особливості організації круїз них перевезень на водному транспорті.

 

Як свідчать статистичні дані частка в загальних обсягах транспортних послуг пасажирського морського транспорту незначне. Вона в 2001 р. склала 0,5 % [36]. Тому задоволенню попиту населення на здійснення круїз них послуг слід приділяти належну увагу.

Круїз (англ. cruise – морська подорож, плавання) – колективна морська подорож за певною програмою з наданням учасникам подорожі всі послуги; морське перевезення, харчування, екскурсійне, культурно-побутове, медичне обслуговування та інше. У відповідності до Кодексу торговельного мореплавства України учасник круїзу повинен оплатити всі надані послуги. Морські пасажирські перевезення класифікуються взагалі , виходячи із світової практики, таким чином:

а) лінійні перевезення,

б) паромні перевезення

в) круїзні перевезення.

Круїзні перевезення бувають таких видів [36]:

- оздоровчі круїзи бувають:

а) лікувальними;

б)санаторними;

в) освітніми;

- мікрокруїзи – це короткі (двох-, чотириденні) морські подорожі;

- комбіновані круїзи проводяться в організаційно-комерційному поєднанні морського транспорту з іншим видом транспорта;

- інклюзивні тури проводяться замкнутими маршрутами з повним забезпеченням і спеціально організованими екскурсіями на берег;

- паромні перевезення.

Для забезпечення ефективності круїзні перевезення необхідно детально досліджувати всі послідовні етапи їх розвитку, які в сукупності представляють собою життєвий цикл специфічної транспортної продукції [18, 19]. На першому етапі розробки системи організації круїз них перевезень проводить вивчення потреб і попиту пасажирів на відповідні послуги особливостей сучасного транспортного ринку, його стану структури і потенціалу, можливостей надання послуг. Враховуючи особливості круїз них перевезень на цьому етапі проводиться робота по виявленню необхідних партнерів (різні фірми, фрахтувальники), відпрацюванню механізмів по узгодженню та координації з ними спільних дій, налагодження реклами.

Другий етап передбачає комплекс дій пасажирської компанії, реалізація яких сприяє швидкому виходу на ринок і впровадження в практику круїз них перевезень. Цей етап починається із проведення перших круїз них маршрутів в умовах практичної відсутності конкуренції. Пасажирська компанія в цей період повинна активізувати свою роботу з просуванням такої транспортної послуги на ринок, реалізовуючи різні дієві заходи.

Третій етап впровадження круїз них перевезень характеризується тим, що більша кількість споживачів переконується в перевагах послуги, поширюється в суспільстві позитивні відгуки про таку форму відпочинку. Все це призводить до зростання обсягів круїз них перевезень і їх розвитку. Але інші учасники транспортного ринку теж починають свою активну роботу по освоєнню круїз них перевезень. Це спонукає пасажирську компанію до впровадження нових заходів з метою забезпечення більш якісне управління комплексом круїз них перевезень: підвищення якості послуги, покращення її споживчих якостей, гнучко коригувати перелік побіжних і додаткових послуг, підвищувати якість реклами.

Четвертий етап реалізації круїз них перевезень (зрілість, стабілізація попиту і продажу послуги) характеризується різним зростанням обсягів круїзних перевезень і кількості учасників цього сегменту транспортного ринку, зростанням позиції конкурентів, посиленням конкурентної боротьби на ринку. На цьому етапі пасажирській компанії важливо своєчасно передбачити можливе зменшення обсягів перевезень і прийняти заходи, які сприятимуть продовженню зростання попиту. У разі непреведення такої роботи наступить останній етап життєвого циклу транспортної продукції – її занепад.


Читайте також:

  1. I. Особливості аферентних і еферентних шляхів вегетативного і соматичного відділів нервової системи
  2. II. Організація перевезень
  3. II. Організація перевезень
  4. IV. Закономірності структурно-функціональної організації спинного мозку
  5. PR-відділ організації: переваги і недоліки
  6. V Практично всі психічні процеси роблять свій внесок в специфіку організації свідомості та самосвідомості.
  7. VI.3.3. Особливості концепції Йоганна Гайнріха Песталоцці
  8. VI.3.4. Особливості концепції Йоганна Фрідриха Гербарта
  9. А. Особливості диференціації навчального процесу в школах США
  10. Аварії і катастрофи на транспорті.
  11. Аварії на транспорті.
  12. АГЕНТ З ОРГАНІЗАЦІЇ ОБСЛУГОВУВАННЯ АВІАПЕРЕВЕЗЕНЬ




Переглядів: 1140

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Обслуговування пасажирів під час поїздки на вокзалах водного транспорту. | Транспортна проблема сучасного міста.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.012 сек.