Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Обслуговування пасажирів під час поїздки на вокзалах водного транспорту.

Планування.

Обсяги виконаної пасажирським флотом роботи визначаються кількістю перевезених пасажирів і пасажиро оборотом. Кількістьперевезених пасажирів залежить від чисельності населення в регіоні і його рухливості. Під рухливістю населення слід розуміти число поїздок водним транспортом, які припадають на одну людину за рік. В сучасних умовах подальшого розвитку відносин в суспільстві важливо правильно намітити стратегію розвитку пасажирських перевезень на водному транспорті на перспективу і на поточний період часу. Основою в рішенні цієї задачі є:

а) стратегічні

б) поточні плани перевезень.

Основні фактори, які впливають на рухливість людей при стратегічному плануванні враховуються наступні:

- зміни чисельності населення (збільшення, зменшення);

- зміни культурного рівня людей;

- розвиток продуктивних сил регіонів;

- зміни в оздоровчій системі регіону (будівництво будинків відпочинку, санаторіїв, курортів);

- розвиток туризму в регіоні;

- реалізація заходів на водному транспорті з покращення обслуговування пасажирів (ремонт вокзалів, будівництво нових, відкриття нових маршрутів, впровадження в експлуатацію сучасних комфортабельних і швидкісних суден та інше).

а) В стратегічному плануванні використовуються результати маркетингових досліджень, якими визначається економічний стан пасажирських перевезень в конкретному регіоні, їх недоліки, а також вивчається чисельність і структура населення (кількість робітників, службовців, бізнесменів, селян, учнів, студентів і місця їх проживання) регіону.

Прогнозні значення кількісних показників пасажирських перевезень дає можливість планувати на перспективу потрібну кількість пасажирських суден, встановити їх розподіл за лініями і визначити перспективну потребу в інших технічних засобах.

 

 

I.Обслуговування пасажирів під час поїздки на водному транспорті (на судні) охоплює наступне:

- організацію посадки-висадки пасажирів;

- розміщення пасажирів на судні;

- організацію харчування пасажирів;

- медичне обслуговування пасажирів;

- культурно-побутове обслуговування пасажирів.

1. До посадки пасажирів команда судна виконує наступні операції технологічного процесу:

- завантаження багажу і вантажів (для вантажопасажирських суден);

- здача відпрацьованої води;

- заправка судна паливом;

- отримання продуктів харчування, питної води і постільної білизни;

- перевірка трапів їх поручнів і якості швартування судна до причалу;

- прибирання всіх приміщень судна;

- огляд приміщень судна санітарним лікарем.

Посадка-висадка пасажирів в початкових і кінцевих пунктах проводиться під особистим контролем капітана, в проміжних пунктах –штурмана з боцманом і ватяним матросом.

2. На палубу при посадці пасажирів зустрічають провідники. Вони їх розміщують по відповідним каютам, після посадки знайомлять пасажирів із обладнанням кают і правилами користування ними, місцем розміщення рятувальних засобів, судових приміщень та інше.

3. Харчування пасажирів проводиться в ресторанах і буфетах, здійснюється рознесення продуктів і напоїв по каютах.

4. У відповідності до санітарних норм і правил на суднах організовується медичне обслуговування пасажирів.

Судовий лікар (фельдшер) щоденно перевіряє санітарний стан всіх приміщень, якість, харчування і питної води, знімає пробу приготовлених до вжитку страв. Судовий лікар (фельшер) має у своєму розпорядженні відповідні приміщення (амбулаторія, ізолятор), обладнання і медикаменти (аптека).

5. Культурно-побутове обслуговування пасажирів на судні полягає в наступному:

- забезпечення постільною білизною;

- демонстрація кінофільмів;

- продаж газет, журналів, книжок;

- обслуговування пасажирів в бібліотеці;

- під час тривалих зупинок в проміжних пунктах організація екскурсій.

 

 


Читайте також:

  1. АГЕНТ З ОРГАНІЗАЦІЇ ОБСЛУГОВУВАННЯ АВІАПЕРЕВЕЗЕНЬ
  2. Аконність залишення засуджених у слідчому ізоляторі для роботи з господарського обслуговування.
  3. Алгоритм моделювання систем масового обслуговування
  4. Аналіз технічного рівня підприємств побутового обслуговування.
  5. Багатоканальні системи масового обслуговування
  6. Безпека під час обслуговування і ремонту автомобілей.
  7. Види і періодичність технічного обслуговування автомобіля
  8. Види приміщень для обслуговування споживачів, їх характеристика
  9. Види соціального обслуговування.
  10. Види технічного обслуговування і ремонту автомобілів
  11. Види технічного обслуговування і ремонту вагонів.
  12. Вимоги безпеки під час обслуговування пристроїв механізованих і автоматизованих сортувальних гірок.




Переглядів: 1104

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Класифікація ліній пасажирського сполучення і планування пасажирських перевезень | Особливості організації круїз них перевезень на водному транспорті.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.