Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Класифікація ліній пасажирського сполучення і планування пасажирських перевезень

 

I.Пасажирські лінії класифікуються з урахуванням:

1) їх призначення;

2)дальності перевезень і набору сервісних послуг, що надаються пасажирам [35]:

- транспортні лінії функціонують для перевезень пасажирів між великими адміністративними, культурними промисловими центрами з регулярним відправленням суден за розкладом;

- туристські лінії використовуються для перевезень пасажирів для відпочинку тривалістю понад 24 години за спеціальними маршрутами з наданням харчування, культурних і екскурсійних послуг;

- екскурсійно-прогулянкові лінії використовуються для перевезень груп людей або їх колективів тривалістю до 24 годин на відпочинок, екскурсії.

В залежності від характеру роботи і протяжності лінії бувають [35]:

- тразитні, тривалість поїздки на яких більша доби, обслуговуються приписним флотом пароходства;

- місцеві, тривалість поїздки на яких буває до однієї доби, пов’язуються суміжні порти або пункти в районі функціонування конкретного порту;

- приміські довжиною до 100 км (в умовах роботи швидкісного флоту до 150 км) між містом і невеликими населиними пунктами (зоною масового відпочинку);

- внутрішньо міські з’єднують райони одного міста;

- переправні з’єднують пункти, розміщені на протилежних берегах річки;

- паромні (на морському транспорті) пов’язують морські порти, розміщуються в конкретному морському басейні.

II.Пасажирські лінії відрізняються одна від одної різноманітними параметрами. Кожна лінія характеризується наступними групами параметрів:

- технічні: початковий, кінцевий і проміжні пункти; довжина лінії;

- експлуатаційні: інтервал відправлення суден; величина крувого рейсу; коефіцієнт використання пасажиромісткості;

- кількісні: кількість суден, які працюють на лінії;

- економічні: доходи, витрати і фінансовий результат лінії.

III.Виконання пасажирських перевезень забезпечується участю таких елементів матеріально-технічної бази флоту:

1. водний шлях,

2. судна,

3. пасажирські вокзали,

4. пристані,

5. причали,

6. судоремонтні підприємства і зв’язок.

1) Водний шлях використовується усіма видами суден (вантажними, вантажопасажирськими, пасажирськими та іншими).

2) Пасажирським судном називається судно, в якому намічається понад 12 пасажирських місць.

Основні вимоги до пасажирських суден:

- забезпечити безпеку перевезень пасажирів;

- забезпечити найбільші зручності пасажирам під час поїздки для усіх класів пасажирських місць;

- економічність в експлуатації.

3)Важливе значення в транспортному процесі відіграють комплекси з обслуговування пасажирів в початкових, проміжних і кінцевих пунктах, до яких відносяться:

а) вокзали;

б)пасажирські причали;

в) дебаркадери;

г) вокзальна техніка пасажирського господарства.

а) В експлуатації використовуються вокзали із стаціонарними причалами, які мають залізобетонні або металеві стінки. б) Пасажирські причали можуть бути стаціонарними або плавучими.

в) У великих містах на внутрішніх водних шляхах будуються дебаркадери довжиною 45, 65 і 85 метрів. Вони мають в своєму складі зали очікування, кімнати матері і дитини, ресторани, кафе, буфети, камери схову та інші приміщення.

г) Важливими технічними засобами в обслуговуванні пасажирів на вокзалах є наступні:

- автоматизовані засоби для продажу квитків;

- установки автоматичних камер схову ручної поклажі;

- комплекс засобів для надання пасажирам довідково-інформаційних послуг;

- машини для прибирання приміщень вокзалу;

- машини для виконання перевантажувальних робіт.


Читайте також:

  1. DIMCLRE (РЗМЦВЛ) - колір виносних ліній (номер кольору). Може приймати значенняBYBLOCK (ПОБЛОКУ) і BYLAYER (ПОСЛОЮ).
  2. II. Класифікація видатків та кредитування бюджету.
  3. II. Критерій найбільших лінійних деформацій
  4. II. Організація перевезень
  5. II. Організація перевезень
  6. V. Класифікація і внесення поправок
  7. V. Класифікація рахунків
  8. А. Структурно-функціональна класифікація нирок залежно від ступеню злиття окремих нирочок у компактний орган.
  9. А. Це наявність в однієї людини кількох ліній клітин з різним набором хромосом.
  10. Абстрактна модель оптимального планування виробництва
  11. Автопідприємство пасажирських автомобілів
  12. АГЕНТ З ОРГАНІЗАЦІЇ ОБСЛУГОВУВАННЯ АВІАПЕРЕВЕЗЕНЬ




Переглядів: 822

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Форми організації руху флоту, пропускна спроможність річкового шляху. | Обслуговування пасажирів під час поїздки на вокзалах водного транспорту.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.013 сек.