МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Класифікація ліній пасажирського сполучення і планування пасажирських перевезень
I.Пасажирські лінії класифікуються з урахуванням: 1) їх призначення; 2)дальності перевезень і набору сервісних послуг, що надаються пасажирам [35]: - транспортні лінії функціонують для перевезень пасажирів між великими адміністративними, культурними промисловими центрами з регулярним відправленням суден за розкладом; - туристські лінії використовуються для перевезень пасажирів для відпочинку тривалістю понад 24 години за спеціальними маршрутами з наданням харчування, культурних і екскурсійних послуг; - екскурсійно-прогулянкові лінії використовуються для перевезень груп людей або їх колективів тривалістю до 24 годин на відпочинок, екскурсії. В залежності від характеру роботи і протяжності лінії бувають [35]: - тразитні, тривалість поїздки на яких більша доби, обслуговуються приписним флотом пароходства; - місцеві, тривалість поїздки на яких буває до однієї доби, пов’язуються суміжні порти або пункти в районі функціонування конкретного порту; - приміські довжиною до 100 км (в умовах роботи швидкісного флоту до 150 км) між містом і невеликими населиними пунктами (зоною масового відпочинку); - внутрішньо міські з’єднують райони одного міста; - переправні з’єднують пункти, розміщені на протилежних берегах річки; - паромні (на морському транспорті) пов’язують морські порти, розміщуються в конкретному морському басейні. II.Пасажирські лінії відрізняються одна від одної різноманітними параметрами. Кожна лінія характеризується наступними групами параметрів: - технічні: початковий, кінцевий і проміжні пункти; довжина лінії; - експлуатаційні: інтервал відправлення суден; величина крувого рейсу; коефіцієнт використання пасажиромісткості; - кількісні: кількість суден, які працюють на лінії; - економічні: доходи, витрати і фінансовий результат лінії. III.Виконання пасажирських перевезень забезпечується участю таких елементів матеріально-технічної бази флоту: 1. водний шлях, 2. судна, 3. пасажирські вокзали, 4. пристані, 5. причали, 6. судоремонтні підприємства і зв’язок. 1) Водний шлях використовується усіма видами суден (вантажними, вантажопасажирськими, пасажирськими та іншими). 2) Пасажирським судном називається судно, в якому намічається понад 12 пасажирських місць. Основні вимоги до пасажирських суден: - забезпечити безпеку перевезень пасажирів; - забезпечити найбільші зручності пасажирам під час поїздки для усіх класів пасажирських місць; - економічність в експлуатації. 3)Важливе значення в транспортному процесі відіграють комплекси з обслуговування пасажирів в початкових, проміжних і кінцевих пунктах, до яких відносяться: а) вокзали; б)пасажирські причали; в) дебаркадери; г) вокзальна техніка пасажирського господарства. а) В експлуатації використовуються вокзали із стаціонарними причалами, які мають залізобетонні або металеві стінки. б) Пасажирські причали можуть бути стаціонарними або плавучими. в) У великих містах на внутрішніх водних шляхах будуються дебаркадери довжиною 45, 65 і 85 метрів. Вони мають в своєму складі зали очікування, кімнати матері і дитини, ресторани, кафе, буфети, камери схову та інші приміщення. г) Важливими технічними засобами в обслуговуванні пасажирів на вокзалах є наступні: - автоматизовані засоби для продажу квитків; - установки автоматичних камер схову ручної поклажі; - комплекс засобів для надання пасажирам довідково-інформаційних послуг; - машини для прибирання приміщень вокзалу; - машини для виконання перевантажувальних робіт. Читайте також:
|
||||||||
|