Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Тестові запитання

Висновки

В лекції розглянуті переваги застосування цифрових методів передачі неперервних повідомлень в системах радіозв’язку і телебачення. Надана методика розрахунку завадостійкості систем з ІКМ. Розглянуті модифікації системи з ІКМ – системи з диференціальною імпульсно – кодовою модуляцією (ДІКМ) і дельта – модуляцію (ДМ). Надані спрощені структурні схеми цих систем.


 

1. Яка аналітична функція описує часову структуру неперервного сигналу з амплітудною модуляцією?

1)

2)

3)

 

 

 

2. Яка аналітична функція описує часову структуру неперервного сигналу з балансною амплітудною модуляцією?

1)

2) )

3)

 

 

3. Яка аналітичні функція описує часову структуру неперервного сигналу з фазовою модуляцією?

1)

2)

3)

 

4. Яка аналітична функція описує часову структуру неперервного сигналу з частотною модуляцією?

1)

2)

3)

 

 

 

5. Середній квадрат відносної похибки при оптимальному прийманні амплітудно-модульованих коливань визначається формулою

 

Яке необхідне відношення сигнал/шум на вході приймача для забезпечення відносної помилки при і ?

1) 10

2) 20

3) 100

4) 200

 

6. Середній квадрат відносної похибки при оптимальному прийманні фазо-модульованих коливань визначається формулою

 

Яке необхідне відношення сигнал/шум на вході приймача для забезпечення відносної помилки при і ?

1) 10

2) 100

3) 1000

4) 10000

 

7. Середній квадрат відносної похибки при оптимальному прийманні частотно-модульованих коливань визначається формулою

 

Яке необхідне відношення сигнал/шум на вході приймача для забезпечення відносної помилки при і ?

1) 3,3

2) 33

3) 330

4) 3300

 

8. Яка мінімальна величина середньоквадратичної похибки може бути досягнута при оптимальному прийманні амплітудно-модульованих коливань, якщо відношення сигнал/шум на вході дорівнює 20 дБ, пік-фактор повідомлення , а коефіцієнт глибини модуляції . Формула, яка пов¢язує ці величини

 

1) 20%

2) 10%

3) 5%

4) 2%

 

9. Яка мінімальна величина середньоквадратичної похибки може бути досягнута при оптимальному прийманні фазомодульованих коливань, якщо відношення сигнал/шум на вході дорівнює 20 дБ, пік-фактор повідомлення , індекс фазової модуляції . Формула, яка пов¢язує ці величини

.

1) 0,6%

2) 1,2%

3) 6%

4) 12%

 

10. Яка мінімальна величина середньоквадратичної похибки може бути досягнута при оптимальному прийманні частотно-модульованих коливань, якщо відношення сигнал/шум на вході дорівнює 20 дБ, пік-фактор повідомлення , індекс частотної модуляції . Формула, яка пов¢язує ці величини

 

1) 0,87%

2) 8,7%

3) 1,74%

4) 17,4%

 

11. Яка з формул визначає необхідну частоту дискретизації неперервного повідомлення, спектр якого визначається інтервалом 0 … FB ?

1) FД=2FВ

2) FД=FВ

3) FД 2FВ

 

12. Чому дорівнює потужність шуму квантування при рівномірному квантуванні неперервного повідомлення з шагом ?

1)

2)

3)

 

13. Яке співвідношення між середньою відносною похибкою цифровізації і середньою відносною шумовою похибкою необхідно забезпечувати при проектуванні цифрових систем передачі неперервних повідомлень?

1)

2)

3)

 

14. При передаванні неперервної інформації цифровими методами відносна середньоквадратична похибка відтворення інформації і імовірність помилки на 1 біт пов¢язані співвідношенням . Яка допустима імовірність помилки , якщо задана величина .

1)

2)

3)

4)

 

15. При передаванні неперервної інформації цифровими методами відносна середньоквадратична похибка відтворення інформації і імовірність помилки на 1 біт пов’язані співвідношенням . Яка величина середньоквадратичної похибки передачі буде забезпечена в системі зв’язку, якщо ?

1)

2)

3)

4)

 

16. Які значення неперервного повідомлення передаються в системі ДІКМ в і-ий момент часу?

1)

2)

3)

4)

 

17. Як співвідноситься кількість інформаційних розрядів в кодових комбінаціях при застосуванні ІКМ та ДІКМ?

1)

2)

3)

 

18. Скільки розрядів налічує кодова комбінація для передачі одного відліку неперервного повідомлення при використанні дельта-модуляції?

1) 1

2) 2

3) 3

4) 4

 

19. Яке з співвідношень правильно відображає швидкість цифрового потоку при передаванні неперервних повідомлень методами ІКМ та дельта-модуляції (ДМ)?

1)

2)

3)

 

20. При виконанні якої нерівності квантувач в системі з дельта-модуляцією формує сигнал ?

1)

2)

3)

 

 


Читайте також:

  1. Бесіда за запитаннями.
  2. Відповісти на запитання письмово.
  3. Відповісти на запитання письмово.
  4. Відповісти на запитання письмово.
  5. Відповісти на запитання письмово.
  6. Відповісти на запитання письмово.
  7. Грошові кошти — готівка, кошти на рахунках у банку та депозити до запитання.
  8. Закриті запитання
  9. Запитання
  10. Запитання
  11. Запитання
  12. ЗАПИТАННЯ




Переглядів: 633

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Диференціальна імпульсно-кодова модуляція. Дельта модуляція | Практичне заняття № 5

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.