МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Способи подолання труднощів аудіювання.Навчання аудіювання Лекція 7 1. Важливість навчання аудіювання. 2. Способи подолання труднощів аудіювання. 3. Типи аудіювання. 4. Приклади розробок уроків з аудіювання. Аудіювання є одним із чотирьох видів мовленнєвої діяльності, вважається найбільш важливим. В нашому повсякденному житті ми проводимо більше часу в процесі слухання, ніж в говоріння, читання або письма. Цей є особливо важливим для учнів, які насолоджуються переглядом TV, слухають музику, різні доповіді. Саме бажання розуміти і є основним стимулом до вивчення мови. Особливо нас цікавить мовлення носіїв мови.Це допомагає опановувати підсвідомо новий словник, структури і вимову, щоб поліпшити навички читання та говоріння. Аудіювання— це розуміння сприйнятого на слух мовлення. Аудіювання і говоріння — це дві сторони усного мовлення. Без аудіювання не може бути нормативного говоріння. Разом з тим аудіювання як вид мовленнєвої діяльності є й відносно автономним (наприклад, слухання лекцій, .'(оповідей, радіопередач і т. п.). Визначальними рисамиаудіювання як виду мовленнєвої діяльності в методиці навчання іноземних мов вважаються такі: – Аудіювання реалізує усне безпосереднє спілкування (хоча інформація може передаватись і технічними засобами), і через це протистоїть читанню і писемному мовленню, які реалізують спілкування, опосередковане письмом. – аудіювання як і читання є реактивним видом мовленнєвої діяльності. Аудіювання, як і читання, є рецептивним видом МД. предметом аудіювання є чужа думка, яка закодована в аудіотексті і яку належить розпізнати. Продуктом аудіювання є умовивід, результатом — розуміння сприйняття того смислового змісту і власна мовленнєва та немовленнєва поведінка. На початковому етапі навчання це є головним джерелом знань учнів, первинним каналом для опанування нового матеріалу: словником, структурами, мовленнєвими зразками. Слухання для учнів початкової школи містить інструкції вчителя під час уроку, питаня, діалоги, співи, римівки, тексти відповідно віку учнів і їх рівню володіння мовою. По-перше, матеріал для прослуховування повинен бути: - Досить коротким і цікавим; - тема знайомою; - матеріал заснований на простій граматиці і лексиці, які були вже у використанні. По-друге, способи пред’явлення тексту повинні мати наступні особливості: - швидкість повинна бути природною, тож не швидкою; - мовлення чітким; - акцент стандартним. В подальших етапах учителю слід збільшувати матеріал для слухання, що містить розмовні слова і вирази. Під час аудіювання доцільно використовувати записи. Ці записи допомагають розуміти різноманітності англійської мови, які є відмінними від мовлення вчителя і підготувати учнів до реально-життєвого слухання. Третім важливим питанням, яке повинне враховуватися, є підготовчий етап: - заохочення учнів, щоб вони впевнилися, що впораються із завданням та допомогти їм передбачити те,що вони почують; - надання фонових знань з теми тексту, словника і граматики; - надання достатньо лексики, розмовних фраз, структур складнопідрядних речень, незнайомої граматики; - пропонування завдання, що зосереджується більше на розумінні, ніж на запамятовуванні. 3.Типи аудіювання. Відповідно до відповіді учня, що слухає, аудіювання може бути згруповане в наступні типи: - Слухання задля повторення. - Слухання і виконання фізичних завдань. - Слухання задля розуміння. 1. Для учнів початкової школи аудіювання використовується, щоб навчити матеріалу мови, щоб поліпшити вимову звуків, слів, як інтонації, наголосу і ритму. Учнів просять повторити короткі фрази або завершити речення, римівки або пісні. Щоб зробити це методично правильно, їм доводиться впізнати всі слова а потім відтворити їх. Неправильне розуміння призводить до неправильного відтворення. Оскільки навчання фонетики ніколи не зупиняється, цей тип слухання використовується на всіх етапах навчання мови. Приклад уроку, метою якого є аудіювання задля повторення. Subject: „In the Country". Objectives: review the vocabulary on the topic, develop listening and pronunciation skills. Materials: a cassette with a song "Old MacDonald", pictures. OldMacDonald Old MacDonald had a farm, E-I-E-I-O. And on this farm he had some chicks, E-I-E-I-O. With a chick, chick here, and a chick, chick there. Here a chick, there a chick, everywhere a chick, chick. Old MacDonald had a farm, E-I-E-I-O. Old MacDonald had a farm, E-I-E-I-O. And on this farm he had some ducks, E-I-E-I-O. With a quack, quack here, and a quack, quack there. Here a quack, there a quack, everywhere a quack, quack. Old MacDonald had a farm, E-I-E-I-O Old MacDonald had a farm, E-I-E-I-O. And on this farm he had some turkeys, E-I-E-I-O. With a gobble, gobble here, and a gobble, gobble there. Here a gobble, there a gobble, everywhere a gobble, gobble. Old MacDonald had a farm, E-I-E-I-O. Old MacDonald had a farm, E-I-E-I-O. And on this farm he had some pigs, E-I-E-I-O. With an oink, oink here, and an oink, oink there. Here an oink, there an oink, everywhere an oink, oink. Old MacDonald had a farm, E-I-E-I-O. Old MacDonald had a farm, E-I-E-I-O. And on this farm he had some cats, E-I-E-I-O. With a meow, meow here, and a meow, meow there. Here a meow, there a meow, everywhere a meow, meow. Old MacDonald had a farm, E-I-E-I-O. Етап пред’явлення: Скажіть класу, що вони почують пісню про Старого фермера. Покажіть фото фермера. Візуальна підтримка: Покажіть картинки тварин, повторіть слова (ЛО). Ознайомте учнів зі словами, яких вони не знають. Етап слухання з переглядом. Програється пісня, супроводжуючи показом картинок з пісні. Повторення. Весь клас повторює строку за строкою, звертаючи увагу на ритмічний зразок. 2. Метою другого типу аудіювання є сформувати навики розуміння розмовної мови. Учні прислухаються до інструкцій вчителя, усна участь від них не вимагається. Вся їх діяльність може бути підрозділений на наступні групи: - "слухайте і робіть" діяльність вимагає фізичного руху. Гра " Simon Says" є одним з прикладів такої діяльності. Вона використовується Більш комплексні фізичні рухи виконуються під час прослуховування пісень: "Head, shoulders, knees and toes", "Happy song", etc. - "Слухання і виконання дій" більш відповідає рівневі розвитку молодших учнів. Учні слухають інструкції вчителя і розфарбовують картинки; розкладають об'єкти по порядку; малюють картинки; обводять або підкреслюють слова (речення). На початковому етапі навчання розуміння та виконання інструкцій, поданих мовою, що вивчається має бути необхідними засобами проведення уроку. 3. метою вищенаведених типів слухання є перевірка, а не навчання. Для навчання використовується третій тип аудіювання. Тут учнів просять прослухати усний текст, потім, використовуючи інформацію з почутого тексту, виконати певні завдання, даючи короткі або довгі відповіді. Деякі приклади завдань для коротких відповідей: - Identify and order the pictures. - Make alterations in the pictures. - Match pictures with the words/sentences. - React to mistakes. - Answer general/alternative or disjunctive questions. - Differentiate between true/false statements. Деякі приклади завдань для довших відповідей: - Answer special questions. - Fill in the gaps. - Complete the story. - Give the gist of the story. - Summarize the text. Вибір завдання визначає спосіб прослуховування тексту: або їм слід розуміти кожне слово, або щоб зрозуміти його головну ідею. Відповідно, існує два види слухання: - з повним розумінням тексту та - з вибірковим розумінням; Читайте також:
|
||||||||
|