Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Початок навчання читання

НАВЧАННЯ ЧИТАННЯ

Читанняіноземною мовою як комунікативне уміння та засіб спілкування є, поряд з усним мовленням, важливим видом мовленнєвої діяльності та найбільш розповсюдженим способом іншомовної комунікації, яким учні середньої школи мають оволодіти згідно з вимогами чинної програми з іноземних мов.

Читання є рецептивним видом мовленнєвої діяльності, який включає техніку читання (ТЧ)і розуміннятого, що читається, і відноситься до письмовоїмовної форми мовлення.

Читання допомагає відпрацювати і словник, граматику і структури. Це надає можливість учням збільшити час, витрачений на навчання мови, тому що вони можуть практикувати й об'єднати все те, що було зроблено усно на уроці.

Навчання читання англійської мови є довгим і комплексним процесом. Існують різні методи, що використовуються для навчання читання.

Фонемний підхід. Учень навчається розпізнавати фонемно-графемні відповідності, і змішувати ці звуки, щоб зробити слова. ЛО повинні відповідати вивченим фонемам і графемам, але наголос ставиться не на значенні слова. Початковий прогрес учнів є дуже повільним, тому цей підхід вимагає багато практики.

Читання цілого слова засноване на розпізнаванні єдиних слів, фраз або речень, що відображує об'єкти або поняття, які добре знайомі учнями. Діти впізнають слово і читають його самостійно. Початковий прогрес є швидшим, тому, що учні розуміють значення слова, але подальший прогрес сповільнюється через здогадку значення слова або введення нового словника. Цей метод заснований на зоровому розпізнаванні слів, які вони бачать багато разів, та які можуть читати без їх декодування.

Підхід мовного досвіду заснований на розпізнаванні дитячого мовлення. Учні розповідають коротку розповідь, вчитель записує її, а учні читають її. Тексти засновані на дитячому власному мовленні і дають можливість показати письмову форму усних слів і фраз, що демонструють відповідність між буквами і звуками. Цей метод переважно використовується щодо носіїв мови.

Для учнів початкової школи не носіїв мови графо-фонемний та підхід навчання слова, можуть бути використаними.

Ті вчителі, які розпочинають з графо-фонемного методу, починають з навчання окремих букв. Для цього вони звичайно використовують картки з буквами. Техніка: ви показуєте картку з буквою і називаєте її 2-3 рази "Це буква -------- . Учні повторюють назву букви декілька разів, а потім вони передходять до наступної букви. Коли учні вивчили окремі букви ми можемо практикувати їх за допомогою наступних вправ:

a) вчитель називає букву, учні вказують на неї (вони мають їхні власні набори карток букв на партах);

b) вчитель показує на букву, учні називають її;

c) вчитель називає букву, учні, які впізнали записують її в зошити. Один учень може зробити це на класній дошці. Може бути використана пісня про алфавіт

A, B, C, D, E, F, G, H, I, J, K, L, M, N, О, Р, Q, R, S, and T, U, V, W, X, and Y, and Z. Happy, happy we shall be When we learn our ABC's.

На наступному етапі ми навчаємо дітей читати окремі слова, звертаючи їх увагу на читання голосних звуків в різних типах складів. Слова-картки з виділеними курсивом голосними звуками допоможуть пояснити правила читання.

Щоб зробити цей процес значущим, вчитель може заохотити дітей щоб вони написали слова-речі, які їх оточують. Вони могли б колекціонувати назви їх улюблених солодощів, морозива, іграшок.

Після навчання читання окремих слів, ми підходимо до читання словосполучень, речень і текстів, пояснюючи в той же час наголос у слові і наголос у реченні.

Щоб навчити читати на цих етапах необхідно використовувати багато хорової роботи:

a) вчитель читає фразу або просить учнів повторний це, дивлячись на слово-картку;

b) фрази читають учні разом з вчителем;

c) зіниці читають хором без підтримки вчителя.

Корисним є для молодших учнів зробити словник картинок, який може складатися з цілого ряду карток зі словами і картинками, що ілюструють їх. Якщо всі учні мають багато карток, то в цілому це призводить до спілкування, письма і аудіювання.

Наступний вид діяльності:

· Вчитель читає слово – учні вказують на нього.

· Вчитель називає номер картки – учні читають слово.

· Вчитель називає два номери - зіниці об'єднують їх в речення.

· Вчитель називає деякі прикметники, що відрізняють один з іменників, - учні здогадуються і читати це слово.

Тривалість цих етапів залежить від здібностей учнів. Індивідуальна робота є дуже важливою для учнів, хто не робить успіхів у читанні.

Необхідно, щоб учні чули гарний приклад вимови і читання. Для покращення техніки читання учні читають разом з вчителем або по черзі. Читання вголос повинне переплітатися з читанням про себе, коли учні слухають чи наслідують читання вчителя або касету.

Римівки, пісні, книги картинки, є надзвичайно корисними для молодших школярів.

Як тільки діти опанували здатність читати прості тексти, словосполучення їх потрібно вчити сприймати інформацію з текстів.

Як організувати урок читання

Основним вмінням читання є передбачення, читання з частковим розумінням тексту (розуміння головної ідеї) та з повним розумінням (розуміння деталей та специфічної інформації ).

Щоб відповідати цим вимогам, урок читання планується в трьох частинах: стадію до-читання (pre-reading stage,),стадію читання (while-reading stage) і стадію після-читання (post-reading stage).

Стадія (pre-reading stage,) повинна бути короткою і зосереджуватися на активізації знань теми учнями. Якщо текст не з цієї, а лише з наближеної теми, ЛО повинні бути повторені. Ця стадія використовується для мотивації учнів. Для цієї мети вчитель повинен обговорити картинку з теми, його назву, про що можливо йдеться в тексті.

Якщо текст містить незнайомі ЛО краще безпосередньо перед або під час читання пояснювати їх значення.

На наступній стадії (while-reading stage) можуть бути запропоновані наступні види завдань:

- get the general idea of the text;

- find topic words;

- answer some comprehension questions which are put on the

blackboard beforehand;

- fill an information gap;

- discriminate between right/wrong statements;

- fill in a chart;

- guess unknown words;

- match the pictures with the sentences from the text;

- order the pictures according to the gist;

- find the pictures which do not match the story content;

- provide a title;

- match two halves of the sentences;

- find mistakes in the text.

Мета етапу після-читання (post-reading stage)повторити зміст, перевірити завдання, подані перед читанням, і використати текст як джерело подальшої активності. Учні можуть програти історії, використовуючи їхні власні слова, обговорити можливі варіанти розвитку подій та закінчення історій, ілюструвати історію.

Якщо текст цікавить нас з точки зору лексики, граматики змісту, ми можемо планувати окремі уроки читання. Читання можна провести у формі рольової-гри, обговорення, і активної парної роботи. Це змушує дітей до активного зацікавлення процесом читання.


Читайте також:

  1. N Уроки класного читання
  2. V Засоби навчання
  3. Адаптації та навчання
  4. Активний метод навчання
  5. Але, головним залишається діючий початок, чим повсякденність і відрізняється від фантазії (казки, міфу).
  6. Аналіз основних систем трудового і професійного навчання: предметної, предметно-операційної, операційної, операційно-предметної, системи ЦІП, операційно-комплексної тощо.
  7. Аналіз паралельного інтерфейсу з DSP-процесорами: читання даних з АЦП, що під’єднаний до адресного простору пам’яті
  8. Аналіз та планування витрат організації на професійне навчання персоналу
  9. Б. Особливості диференціації навчання у школах Великобританії
  10. Багатокрокове прогнозування з перенавчанням нейромережі на кожному кроці прогнозу
  11. Бінарні методи навчання.
  12. В чому ж полягає зв'язок методики навчання ІМ з психологією?




Переглядів: 767

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Communicative activities | Способи подолання труднощів аудіювання.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.