МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Розділ ІХ (ЗМ 9). Світове господарство та основні напрямки економічної думки на етапі інформаційно-технологічної революціїТема 8.2. Економічна думка у другій половині ХХ ст. Тема 8.1. Основні тенденції розвитку світового господарства у другій половині ХХ ст. Розділ VІІ (ЗМ 7). Господарство та економічна думка в період державно-монополістичного розвитку суспільства Тема 6. 2. Основні напрямки економічної думки в Україні Та основні напрямки економічної думки в Україні Розділ VІ (ЗМ 6). Особливості розвитку ринкового господарства (друга половина ХІХ ст. – початок ХХ ст.)
(друга половина ХІХ ст. – початок ХХ ст.) Завдання до індивідуальної роботи студентів під керівництвом викладача (у вигляді розширеного конспекта) 1. Революційно-демократична течія Кирилло – Мефодіївське товариство. Літературні джерела [16, 17, 34, 35, 37, 46, 49, 52, 58, 60, 71, 72, 74, 81]
Європейської цивілізації (перша половина ХХ ст.) Тема 7. 2. Економічна думка в період державно-монополістичного розвитку суспільства Європейської цивілізації (перша половина ХХ ст.) Завдання до індивідуальної роботи студентів під керівництвом викладача (у вигляді розширеного конспекта) 1. Загальна характеристика праці Дж. М. Кейнса “Загальна теорія зайнятості, процента і грошей“. (Кейнс Дж. М. Общая теория занятости, процента и денег. – М., 1993.). Літературні джерела [16, 17, 34, 35, 37, 46, 49, 52, 58, 60, 71, 72, 74, 81] Розділ VІІІ (ЗМ 8). Розвиток національних економік країн Європейської цивілізації в системі світового господарства під впливом науково-технічної революції (друга половина ХХ ) Завдання до індивідуальної роботи студентів під керівництвом викладача (у вигляді розширеного конспекта) 1. Господарство в роки ІІ світової війни. 2. Економічні наслідки другої світової війни для світової економіки. 2. Реалізація економічної програми Людвіга Ерхарда в повоєнній Німеччині. Літературні джерела [16, 17, 34, 35, 37, 46, 49, 52, 58, 60, 71, 72, 74, 81] Завдання до індивідуальної роботи студентів під керівництвом викладача (у вигляді розширеного конспекта) 1. В. Ойкен – засновник Фрайбурзької школи в Німеччині. Ойкен про економічну політику, про економічну владу, про людину, що господарює, Літературні джерела [16, 17, 34, 35, 37, 46, 49, 52, 58, 60, 71, 72, 74, 81]
(кінець ХХ ст. - початок ХХІ ст.) Тема 9.1. Світове господарство на етапі інформаційно-технологічної революції (кінець ХХ ст. - початок ХХІ ст.) Завдання до індивідуальної роботи студентів під керівництвом викладача (у вигляді розширеного конспекта) 1. “Нові індустріальні держави” (П. Корея, Тайланд, Японія, Сінгапур, Індія, Бразилія). Літературні джерела [16, 17, 34, 35, 37, 46, 49, 52, 58, 60, 71, 72, 74, 81] Тема 9. 2. Основні напрямки економічної думки на етапі інформаційно-технологічної революції (кінець ХХ ст. - початок ХХІ ст.) Завдання до індивідуальної роботи студентів під керівництвом викладача (у вигляді розширеного конспекта) 1. Кейнсінізм. 1. Протилежності економічних теорій М. Фрідмана та Дж. М. Кейнса. Літературні джерела [16, 17, 34, 35, 37, 46, 49, 52, 58, 60, 71, 72, 74, 81] Читайте також:
|
||||||||
|