Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Особливості мотивації групи.

Індивідуальна мотивація не співпадає з мотивацією групи, не дивлячись навіть на те, що групи створюються із окремих людей. На мотиваційну структуру групи впливають: вид діяльності, рівень згуртованості, спрямованості на роботу, мораль, причини створення групи, мотиви, які її об’єднують. Якщо виділити мотиви групи по рівню їх інтенсивності, одержимо наступну картину ( рис.14.4 ).

Перший рівень (найбільш слабкі групові мотиви): випадок, тиск, збіг інтересів, неусвідомлювані об’єднання.

Другий рівень Мотиви більш сильні чим на першому рівні. Спільні уявлення на емоційному основі: ненависть, любов, інтереси і т.д.

Третій рівень Мотиви більш інтенсивні, ніж на другому рівні. Солідарність, прагнення до безпеки, створення груп із страху, натовп із сильним лідером, погодження.

Четвертий рівень Групові мотиви підсилюються ще більше. Прагнення до перемоги в конкуренції з іншими, гордість за колектив, належність до престижних груп, дух боротьби.

П'ятий рівень Самі сильні групові мотиви. Прагнення до мети, яке відчувають всі члени групи. Дух першопроходців, прагнення до свободи, вдосконалення успіху.

Як видно із піраміди мотивів групи, її згуртованість підсилюється з першого до п’ятого рівня. Якщо група зустрічає суперника, стикається з опором і викликом – вона згуртовується при сильних мотивах. І навпаки, якщо група недостатньо мотивована, з’являються симптоми розпаду.


 

           
   
більша
 
 
   
 

 


Рис. 3. Ієрархія мотивів групи

 

При створені групи вирішальну роль відіграють особисті мотиви. Кожна людина, яка знаходиться в групі, шукає свою користь. Якщо група виправдовує очікування людей, об’єднуючі сили зростають. Якщо те, що дає людині група, можна одержати і самостійно, почуття належності до групи послаблюється. Людина може деякий час залишатися в групі через подяку, звичку, солідарність, але це не є достатньою мотивацією. Якщо ж особисті потреби при вступі в групу залишаються незадоволеними, то початкова мотивація може обернутися антипатією і ненавистю.


Читайте також:

  1. I. Особливості аферентних і еферентних шляхів вегетативного і соматичного відділів нервової системи
  2. VI.3.3. Особливості концепції Йоганна Гайнріха Песталоцці
  3. VI.3.4. Особливості концепції Йоганна Фрідриха Гербарта
  4. А. Особливості диференціації навчального процесу в школах США
  5. Агітація за і проти та деякі особливості її техніки.
  6. Аграрне виробництво і його особливості
  7. Аграрне право як галузь права, його історичні витоки та особливості.
  8. Адміністративно-правові (організаційно-адміністративні) методи мотивації
  9. АНАТОМІЯ І ФІЗІОЛОГІЯ ЦЕНТРАЛЬНОЇ ТА ПЕРИФЕРИЧНОЇ НЕРВОВОЇ СИСТЕМИ, ЇЇ ВІКОВІ ОСОБЛИВОСТІ
  10. Анатомо-фізіолгічні особливості
  11. Анатомо-фізіологічна перебудова організму підлітка та її вплив на його психологічні особливості й поведінку.
  12. Анатомо-фізіологічні особливості молодших школярів




Переглядів: 726

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Фактори впливу на ефективність роботи колективу | Дії менеджерів по згуртуванню колективу.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.