Студопедия
Новини освіти і науки:
Контакти
 


Тлумачний словник






Дії менеджерів по згуртуванню колективу.

1. Необхідно відбирати в групу людей із подібними точками зору, перевагами, смаками, тому що робітники із однаковими характеристиками мають більше шансів встановити дружні відносини і відчувають потяг до тих, хто має одинакові з ними чи близькі національність, освіту, систему поглядів на життя.

2. Розташовуйте робочі місця учасників групи поруч, це також збільшує ймовірність згуртування колективу. Ймовірність спілкування між робітниками залежить від відстані між їх робочими місцями (рис. 14.5).

 

 

 


Рис. 4. Залежність спілкування між людьми від відстані між їх робочими місцями

 

Якщо люди працюють на відстані 10 метрів, ймовірність їх спілкування між собою хоча б один раз за неділю дорівнює 10%, проти 25%, якщо відстань - 5 метрів.

3. Частіше збирайте групу разом, розвивайте почуття належності до групи, активно залучайте робітників до участі в загальних заходах.

4. Широко практикуйте участь всіх членів групи в прийнятті рішень, тому що можливість впливати на спільні процеси розвивають у робітників позитивне сприйняття колективу.

5. Визначайте перед групою спільні цілі, які реальні для досягнення, конкретні, співпадають з особистими інтересами кожного. Якщо робітники групи вирішують індивідуальні завдання, колективна мотивація може бути послабленою.

6. Підсилюйте довіру учасників групи між собою, потурбуйтесь про те, щоб належність до групи несла радість, викликала можливість групі досягти успіху: поставити перед нею достатньо складну проблему, організувати її вирішення і заохотити за це робітників.

7. Розвивайте здоровий колективізм, взаємну довіру і солідарність, доброзичливість, прагнення до пошуку компромісу. Не допускайте розвитку емоційної напруги у відносинах, при виникненні конфліктних ситуацій конструктивно їх вирішуйте.

8. Захищайте і підтримуйте робітників з недостатньо високою самооцінкою, стримуйте прагнення надто активних співробітників до домінування і пригноблення більш скромних колег.


Читайте також:

  1. Динаміка та етапи розвитку колективу. Закони розвитку колективу.
  2. Здібності та вміння менеджерів
  3. Інформаційні системи для менеджерів середньої ланки
  4. Лекція 9. Особливості професійної діяльності менеджерів соціальної роботи
  5. Менеджер у системі управління. Категорії менеджерів: менеджер і підприємець, їхні функції та особливості
  6. Менеджер як професія. Роль менеджерів.
  7. Необхідність формування стратегічного мислення менеджерів
  8. Риси, які характеризують менеджерів високого класу і забезпечують їм успіх
  9. Рівні управління. Групи менеджерів.
  10. Розвиток дитячого колективу.
  11. Система управління підприємством і роль у цьому трудового колективу.




<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Особливості мотивації групи. | Неформальні групи

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:


 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.