МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Інформаційні системи для менеджерів середньої ланкиІнформаційні системи для фахівців-виконавців Інформаційні системи оперативного рівня Інформаційна система оперативного рівня підтримує діяльність фа-хівців-виконавців (рахунки, зарплата, потоки сировини, матеріалів). При-значення інформаційної системи на цьому рівні – відповідати на запити про поточний стан і відслідковувати потік угод, що відповідає оператив-ному управлінню. Прикладом інформаційних систем оперативного рівня можуть служити бухгалтерська, банківських депозитів, обробки замовлень, реєстрації авіаквитків, виплати зарплати тощо. Задачі, цілі і джерела інфо-рмації на оперативному рівні заздалегідь визначені і структуровані. Рішен-ня запрограмоване у відповідності із заданим алгоритмом. Інформаційна система оперативного рівня пов’язує організацію із зо-внішнім середовищем. Якщо система працює неефективно, підприємство або не одержує інформацію ззовні, або не надає інформацію у зовнішнє се-редовище. Крім того, система оперативного рівня постачає інформацію для інших типів інформаційних систем організації, оскільки містить і операти-вну, і архівну інформацію. Інформаційні системи цього рівня допомагають фахівцям, які пра-цюють із даними. Завдання такої інформаційної системи – інтеграція нових відомостей в організації та допомога в опрацюванні паперових документів. В основному, це інформаційні системи офісної автоматизації, які внаслідок багатопрофільності і простоти використання, застосовуються працівниками будь-якого організаційного рівня. Основна мета їх використання - опрацювання даних, підвищення ефективності роботи і спрощення канцелярської праці. Інформаційні системи офісної автоматизації об’єднують працівників, діяльність яких в основному охоплює управління документацією, комуні-кації та ін. Інформаційні системи цього рівня використовуються для моніторин-гу, контролю, прийняття рішень і адміністрування. Основні функції цих інформаційних систем: − порівняння поточних показників з минулими; − укладання періодичних звітів (за певний час) на відміну від звітів з поточних подій на оперативному ; − забезпечення доступу до архівної інформації та ін. На цьому рівні можна виділити два типи інформаційних систем: Управлінські і системи підтримки прийняття рішень. Управлінські інформаційні системи мають незначні аналітичні мож-ливості. Вони обслуговують управлінців, які потребують щоденної, щоти-жневої інформації про стан справ. Інформація надходить із інформаційної системи оперативного рівня. Ці системи використовуються − для підтримки прийняття рішень структурованих і частково структу-рованих задач на рівні контролю за операціями; − орієнтовані на контроль, звітність і прийняття рішень щодо операти-вного стану; − спираються на дані та їх потоки всередині організації; − мають незначні аналітичні можливості і негнучку структуру. Системи підтримки прийняття рішень обслуговують частково струк-туровані задачі, результати яких важко прогнозувати заздалегідь. Мають більш потужний аналітичний апарат з кількома моделями. Інформацію одержують з управлінських і оперативних інформаційних систем. Характеристики систем підтримки прийняття рішень: − забезпечують розв’язання проблем, розвиток яких важко прогнозува-ти; − мають складні інструментальні засоби моделювання і аналізу; дозволяють легко змінювати постановку вирішуваних задач і вхідні дані; − відрізняються гнучкістю і легко адаптуються до зміни умов; − мають технологію, максимально орієнтовану на користувача. Читайте також:
|
||||||||
|