МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Інформаційні системи для менеджерів середньої ланкиІнформаційні системи для фахівців-виконавців Інформаційні системи оперативного рівня Інформаційна система оперативного рівня підтримує діяльність фа-хівців-виконавців (рахунки, зарплата, потоки сировини, матеріалів). При-значення інформаційної системи на цьому рівні – відповідати на запити про поточний стан і відслідковувати потік угод, що відповідає оператив-ному управлінню. Прикладом інформаційних систем оперативного рівня можуть служити бухгалтерська, банківських депозитів, обробки замовлень, реєстрації авіаквитків, виплати зарплати тощо. Задачі, цілі і джерела інфо-рмації на оперативному рівні заздалегідь визначені і структуровані. Рішен-ня запрограмоване у відповідності із заданим алгоритмом. Інформаційна система оперативного рівня пов’язує організацію із зо-внішнім середовищем. Якщо система працює неефективно, підприємство або не одержує інформацію ззовні, або не надає інформацію у зовнішнє се-редовище. Крім того, система оперативного рівня постачає інформацію для інших типів інформаційних систем організації, оскільки містить і операти-вну, і архівну інформацію. Інформаційні системи цього рівня допомагають фахівцям, які пра-цюють із даними. Завдання такої інформаційної системи – інтеграція нових відомостей в організації та допомога в опрацюванні паперових документів. В основному, це інформаційні системи офісної автоматизації, які внаслідок багатопрофільності і простоти використання, застосовуються працівниками будь-якого організаційного рівня. Основна мета їх використання - опрацювання даних, підвищення ефективності роботи і спрощення канцелярської праці. Інформаційні системи офісної автоматизації об’єднують працівників, діяльність яких в основному охоплює управління документацією, комуні-кації та ін. Інформаційні системи цього рівня використовуються для моніторин-гу, контролю, прийняття рішень і адміністрування. Основні функції цих інформаційних систем: − порівняння поточних показників з минулими; − укладання періодичних звітів (за певний час) на відміну від звітів з поточних подій на оперативному ; − забезпечення доступу до архівної інформації та ін. На цьому рівні можна виділити два типи інформаційних систем: Управлінські і системи підтримки прийняття рішень. Управлінські інформаційні системи мають незначні аналітичні мож-ливості. Вони обслуговують управлінців, які потребують щоденної, щоти-жневої інформації про стан справ. Інформація надходить із інформаційної системи оперативного рівня. Ці системи використовуються − для підтримки прийняття рішень структурованих і частково структу-рованих задач на рівні контролю за операціями; − орієнтовані на контроль, звітність і прийняття рішень щодо операти-вного стану; − спираються на дані та їх потоки всередині організації; − мають незначні аналітичні можливості і негнучку структуру. Системи підтримки прийняття рішень обслуговують частково струк-туровані задачі, результати яких важко прогнозувати заздалегідь. Мають більш потужний аналітичний апарат з кількома моделями. Інформацію одержують з управлінських і оперативних інформаційних систем. Характеристики систем підтримки прийняття рішень: − забезпечують розв’язання проблем, розвиток яких важко прогнозува-ти; − мають складні інструментальні засоби моделювання і аналізу; дозволяють легко змінювати постановку вирішуваних задач і вхідні дані; − відрізняються гнучкістю і легко адаптуються до зміни умов; − мають технологію, максимально орієнтовану на користувача. Читайте також:
|
||||||||
|