Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Риси, які характеризують менеджерів високого класу і забезпечують їм успіх

Ролі та якості менеджера

Американський економіст Мінцберг виділив десять управлінських ролей (видів діяльності), які він згрупував у три групи:

1. Міжособисті ролі: головний керівник; лідер; ланка, яка зв'язує з зовнішніми організаціями та особами.

2. Інформаційні ролі: приймач інформації (внутрішньої та зовнішньої); розповсюджувач інформації; представник (при зовнішніх контактах організації).

3. Ролі, пов'язані з прийняттям рішень: підприємець, який веде по­шук можливостей удосконалення організації; ліквідатор порушень у діяльності організацій; розповсюджувач ресурсів; відповідальний за переговори, які веде організація.

Спеціалісти в галузі менеджменту виділяють чотири групи якостей менеджера, що характеризують його в сучасних умовах:

§ професійно-ділові (висока професійність, уміння володіти стратегіч­ним та тактичним менеджментом, здатність генерувати корисні ідеї, здатність приймати нестандартні управлінські рішення та нести відповідальність за них, прагнення до професійного зростання, підприємливість, авторитетність, здатність розумно ризикувати та здійснювати антикризове управління тощо);

§ адміністративно-організаційні (оперативність, гнучкість стилю управління, уміння стимулювати та викликати ініціативу, доводити справу до логічного завершення, послідовність, інтернальність, внутрішній контроль, уміння формувати єдину команду та використовувати знання підлеглих, здатність делегувати повноваження, уміння організовувати час тощо);

§ соціально-психологічні (психологічна компетентність, управлінська культура, розум, лідерські здібності, уміння керувати своєю поведінкою і регулювати свій психічний стан, колегіальність, толерантність, оптимізм, екстравертність, уміння керувати конфліктами, інтелектуальність, риторичні здібності, стресостійкість, почуття гумору, уміння створювати свій імідж тощо);

§ моральні (патріотизм, національна свідомість, державницька пози­ція, інтелігентність, людяність, порядність, почуття обов'язку, громадянська позиція, чесність, доброзичливість та ін.).

1. Точно визначають для себе, що хочуть зробити.

2. Складають жорсткий розклад того, що хочуть зробити.

3. Домагаються чіткого виконання і в зазначені терміни того, що намітили.

4. Готові обговорювати шляхи виконання наміченого та прислухатися до порад і приймати їх. Проте коли порядок дій визначений, твердо його виконують, якщо обставини не спонукають змінити курс.

5. Цілеспрямовано йдуть у заданому напрямі, виявляючи впертість і рішучість.

6. Вимагають високої якості роботи і високої продуктивності праці від себе і жорсткі у вимогах до інших.

7. Працюють багато й енергійно, що виховує в них їхні ліпші риси.

8. Схильні до незадоволення своїм сьогоднішнім становищем.

9. Ніколи повністю не задоволені своєю власною роботою і постійно сумніваються в собі.

10. Розумно ризикують.

11. Виходять з несприятливих ситуацій без великих особистих втрат і швидко пере­груповують свої скли та ідеї.

12. Рішучіші, якщо відчувають, що здатні оцінити ситуацію, проаналізувати альтер­нативні способи роботи, вирішити, який з них ліпший, та пояснити підлеглим, що потрібно зробити.

13. З ентузіазмом сприймають завдання та запалюють ним інших.

14. Постійно тримають у полі зору свою діяльність та діяльність підлеглих, щоб своє­часно виправити відхилення від передбаченого курсу.

 

 


Читайте також:

  1. I. Органи і системи, що забезпечують функцію виділення
  2. II. Із програм для 11 класу
  3. N байки (з 3 класу)
  4. V Процес інтеріоризації забезпечують механізми ідентифікації, відчуження та порівняння.
  5. Банківські правовідносини мають такі самі характерні риси, що властиві усім видам правовідносин, але в них є і свої специфічні ознаки.
  6. Вибір таких методів навчання, які забезпечують самостійність учнів у дослідженні ними літературних явищ.
  7. Визначення привабливості галузі і її перспектив по забезпеченню високого рівня прибутковості
  8. Виконання покарання у виді позбавлення військового, спеціального звання, рангу, чину або кваліфікаційного класу
  9. Використання класу Connection
  10. Виховне середовище, його роль у формуванні виховної системи класу.
  11. Володіння культурою мовлення – важлива умова професійного успіху та фахового зростання.
  12. Гарантії виконання конституційних обов'язків лю­дини і громадянина - це умови та засоби, принципи та нор­ми, які забезпечують виконання зазначених обов'язків.




Переглядів: 1116

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Відмінності між менеджером та підприємцем | Горизонтальний та вертикальний поділ управлінської праці

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.