МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Риси, які характеризують менеджерів високого класу і забезпечують їм успіхРолі та якості менеджера Американський економіст Мінцберг виділив десять управлінських ролей (видів діяльності), які він згрупував у три групи: 1. Міжособисті ролі: головний керівник; лідер; ланка, яка зв'язує з зовнішніми організаціями та особами. 2. Інформаційні ролі: приймач інформації (внутрішньої та зовнішньої); розповсюджувач інформації; представник (при зовнішніх контактах організації). 3. Ролі, пов'язані з прийняттям рішень: підприємець, який веде пошук можливостей удосконалення організації; ліквідатор порушень у діяльності організацій; розповсюджувач ресурсів; відповідальний за переговори, які веде організація. Спеціалісти в галузі менеджменту виділяють чотири групи якостей менеджера, що характеризують його в сучасних умовах: § професійно-ділові (висока професійність, уміння володіти стратегічним та тактичним менеджментом, здатність генерувати корисні ідеї, здатність приймати нестандартні управлінські рішення та нести відповідальність за них, прагнення до професійного зростання, підприємливість, авторитетність, здатність розумно ризикувати та здійснювати антикризове управління тощо); § адміністративно-організаційні (оперативність, гнучкість стилю управління, уміння стимулювати та викликати ініціативу, доводити справу до логічного завершення, послідовність, інтернальність, внутрішній контроль, уміння формувати єдину команду та використовувати знання підлеглих, здатність делегувати повноваження, уміння організовувати час тощо); § соціально-психологічні (психологічна компетентність, управлінська культура, розум, лідерські здібності, уміння керувати своєю поведінкою і регулювати свій психічний стан, колегіальність, толерантність, оптимізм, екстравертність, уміння керувати конфліктами, інтелектуальність, риторичні здібності, стресостійкість, почуття гумору, уміння створювати свій імідж тощо); § моральні (патріотизм, національна свідомість, державницька позиція, інтелігентність, людяність, порядність, почуття обов'язку, громадянська позиція, чесність, доброзичливість та ін.). 1. Точно визначають для себе, що хочуть зробити. 2. Складають жорсткий розклад того, що хочуть зробити. 3. Домагаються чіткого виконання і в зазначені терміни того, що намітили. 4. Готові обговорювати шляхи виконання наміченого та прислухатися до порад і приймати їх. Проте коли порядок дій визначений, твердо його виконують, якщо обставини не спонукають змінити курс. 5. Цілеспрямовано йдуть у заданому напрямі, виявляючи впертість і рішучість. 6. Вимагають високої якості роботи і високої продуктивності праці від себе і жорсткі у вимогах до інших. 7. Працюють багато й енергійно, що виховує в них їхні ліпші риси. 8. Схильні до незадоволення своїм сьогоднішнім становищем. 9. Ніколи повністю не задоволені своєю власною роботою і постійно сумніваються в собі. 10. Розумно ризикують. 11. Виходять з несприятливих ситуацій без великих особистих втрат і швидко перегруповують свої скли та ідеї. 12. Рішучіші, якщо відчувають, що здатні оцінити ситуацію, проаналізувати альтернативні способи роботи, вирішити, який з них ліпший, та пояснити підлеглим, що потрібно зробити. 13. З ентузіазмом сприймають завдання та запалюють ним інших. 14. Постійно тримають у полі зору свою діяльність та діяльність підлеглих, щоб своєчасно виправити відхилення від передбаченого курсу.
Читайте також:
|
||||||||
|