Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Переведення чисел у симетричні і кососиметричні системи

числення

Переведення чисел у симетричні і кососиметричні системи числення виконують у три етапи. На першому етапі, використовуючи вже розглянуті раніше алгоритми, здійснюють переведення чисел із системи з основою q в зміщену систему з основою p. На другому етапі цифри зміщеної системи з основою p, що відсутні в симетричній або кососиметричній системі, представляють двома цифрами симетричної або кососиметричній системи з такою ж основою. На третьому етапі здійснюють підсумовування всіх допустимих для симетричної або кососиметричної системи цифр, отриманих на першому і другому етапах, з урахуванням їх ваг за правилами цих систем числення.

Приклад 2.11. Переведемо десяткове число X=2496 у канонічну п’ятір­кову симетричну систему числення.

Розв’язання. Перший етап. Переведення у п’ятіркову зміщену систему здійснюємо за алгоритмом послідовного ділення на основу числення

       
     
   
   
   
     
         

 

Таким чином, у п’ятірковій зміщеній системі задане число буде представлено як 34441.

Другий етап. Оскільки допустимими для симетричної п’ятіркової системи є цифри {-2,-1,0,1,2}, то цифри 3 і 4 зміщеної системи представимо двома цифрами симетричної системи, а саме:

(тут ) 34441

Третій етап. Виконаємо підсумовування цифр симетричної системи, отриманих на першому і другому етапах, з урахуванням їх ваг.

 

Результатом переведення є число у п’ятірковій симетричній системі числення. Перевіримо правильність одержаного результату скориставшись методом безпосередньої заміни

.

 


Читайте також:

  1. I. Органи і системи, що забезпечують функцію виділення
  2. I. Особливості аферентних і еферентних шляхів вегетативного і соматичного відділів нервової системи
  3. II. Анатомічний склад лімфатичної системи
  4. IV. Розподіл нервової системи
  5. IV. Система зв’язків всередині центральної нервової системи
  6. IV. Філогенез кровоносної системи
  7. N – чисельність популяції
  8. POS-системи
  9. VI. Філогенез нервової системи
  10. Автокореляційна характеристика системи
  11. АВТОМАТИЗОВАНІ СИСТЕМИ ДИСПЕТЧЕРСЬКОГО УПРАВЛІННЯ
  12. АВТОМАТИЗОВАНІ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ДОРОЖНІМ РУХОМ




Переглядів: 987

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Рекомендується виконати домашні завдання 9. | Систем у зміщені системи

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.