Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Переведення чисел у симетричні і кососиметричні системи

числення

Переведення чисел у симетричні і кососиметричні системи числення виконують у три етапи. На першому етапі, використовуючи вже розглянуті раніше алгоритми, здійснюють переведення чисел із системи з основою q в зміщену систему з основою p. На другому етапі цифри зміщеної системи з основою p, що відсутні в симетричній або кососиметричній системі, представляють двома цифрами симетричної або кососиметричній системи з такою ж основою. На третьому етапі здійснюють підсумовування всіх допустимих для симетричної або кососиметричної системи цифр, отриманих на першому і другому етапах, з урахуванням їх ваг за правилами цих систем числення.

Приклад 2.11. Переведемо десяткове число X=2496 у канонічну п’ятір­кову симетричну систему числення.

Розв’язання. Перший етап. Переведення у п’ятіркову зміщену систему здійснюємо за алгоритмом послідовного ділення на основу числення

       
     
   
   
   
     
         

 

Таким чином, у п’ятірковій зміщеній системі задане число буде представлено як 34441.

Другий етап. Оскільки допустимими для симетричної п’ятіркової системи є цифри {-2,-1,0,1,2}, то цифри 3 і 4 зміщеної системи представимо двома цифрами симетричної системи, а саме:

(тут ) 34441

Третій етап. Виконаємо підсумовування цифр симетричної системи, отриманих на першому і другому етапах, з урахуванням їх ваг.

 

Результатом переведення є число у п’ятірковій симетричній системі числення. Перевіримо правильність одержаного результату скориставшись методом безпосередньої заміни

.

 


Читайте також:

  1. I. Органи і системи, що забезпечують функцію виділення
  2. I. Особливості аферентних і еферентних шляхів вегетативного і соматичного відділів нервової системи
  3. II. Анатомічний склад лімфатичної системи
  4. IV. Розподіл нервової системи
  5. IV. Система зв’язків всередині центральної нервової системи
  6. IV. Філогенез кровоносної системи
  7. N – чисельність популяції
  8. POS-системи
  9. VI. Філогенез нервової системи
  10. Автокореляційна характеристика системи
  11. АВТОМАТИЗОВАНІ СИСТЕМИ ДИСПЕТЧЕРСЬКОГО УПРАВЛІННЯ
  12. АВТОМАТИЗОВАНІ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ДОРОЖНІМ РУХОМ




Переглядів: 1052

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Рекомендується виконати домашні завдання 9. | Систем у зміщені системи

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.