Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Закономірності мислення в навчальному процесі

5.1 Ймовірність згадування теореми, необхідної для розв’язання задачі, зростає, якщо: а) теорема та дані задачі виражені в одних і тих самих поняттях; б) шукані та дані задачі зближені аналізом та синтезом настільки, що в інтервал, що залишився, як раз укладається дана теорема, цілком заповнюючи цей інтервал. (Аналогічно при тих же умовах зростає ймовірність згадування необхідного визначення, правила, закону, способу розв’язання задачі).

5.2 Послідовність міркувань , що повторюється при розв’язання однотипних задач, може згортатися до складеної асоціації , яка в подальшому в разі необхідності легко розгортається в початковий ланцюг міркувань. Якщо асоціація утворена без проміжних ланок, то вклинювати їх в подальшому між процесами та дуже складно.

5.3 (Закономірність Гальперіна) Розумові операції можна цілеспрямовано формувати шляхом поступового переходу від розгорнутих зовнішніх дій, заздалегідь запрограмованих та тих, що виконуються у заданій послідовності, до більш згорнутих розумових дій.

5.4 Активність розумової діяльності по ходу ознайомлення з матеріалом зростає, якщо виконуються наступні умови: а) учень, знайомлячись з матеріалом, одночасно виконує конкретне завдання, що допомагає глибше зрозуміти даний матеріал; б) це завдання направляє зусилля учня на використання прийому розумової діяльності; в) учень володіє знаннями, необхідними для виконання цього завдання, та навичками застосування даного прийому; г) цей прийом відповідає змісту матеріалу, та чим в більшій мірі, тим сильніше активізується діяльність; д) матеріал не є занадто легким.

 


Читайте також:

  1. II. Основні закономірності ходу і розгалуження судин великого і малого кіл кровообігу
  2. IV. Закономірності структурно-функціональної організації спинного мозку
  3. А. В. Петровський виділяє три стадії розвитку особистості в процесі соціалізації: адаптацію, індивідуалізацію і інтеграцію.
  4. Автоматизація виробничих процесів
  5. Аналіз потреб споживачів та аналіз конкурентів у процесі маркетингового дослідження
  6. АНАЛІЗАТОРІВ У ПРОЦЕСІ РОСТУ ТА РОЗВИТКУ ЛЮДИНИ.
  7. Апаратура та методика проведення газометрії свердловин в процесі буріння
  8. Аудиторські докази щодо тверджень керівництва у фінансових звітах отримуються безпосередньо в процесі проведення тестів контролю та процедур по суті.
  9. Б. Мислення
  10. Балансова теорія визначення статі. Диференціація статі і роль гормонів у цьому процесі.
  11. Безпечність виробничих процесів
  12. Будова і закономірності розвитку крайових прогинів




Переглядів: 849

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Застосування закономірностей уваги та сприйняття | Основні властивості грошей

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.