Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ОРІЄНТОВНІ КРИТЕРІЇ ЕФЕКТИВНОСТІ РОБОТИ ПСИХОЛОГІЧНОГО КАБІНЕТУ СИСТЕМИ ОСВІТИ

ПАСПОРТ КАБІНЕТУ

Паспорт кабінету - це комплект документів і матеріалів, що визначає рівень навчально-методичного та матеріально-технічного забезпечення предметів основним і спеціальним устаткуванням, навчальної, методичної, довідково-бібліографічної та іншої літературою, інформаційними ресурсами, контрольно-вимірювальними матеріалами та іншими джерелами, що забезпечує ефективну роботу учнів за усіма формами сучасного уроку відповідно до вимог державного освітнього стандарту та навчального плану.

У паспорті кабінету має бути:

1.Короткий опис і схема кабінету.

Короткий опис кабінету: дані про площу й розміщення кабінету, кількість робочих місць педагогів-психологів, максимальну наповнюваність кабінету, призначення кабінету (для яких цілей використовується).

Схема кабінету складається психологом самостійно (у комп'ютерному варіанті або від руки), зазначаються основні зони кабінету, розташування меблів та устаткування.

2.Функціональне використання кабінету:

психологом (із ким і яка робота проводиться в кабінеті);

психологічною службою (яким фахівцем, із ким і яка робота проводиться в кабінеті).

 

Час Дні тижня
Понеділок Вівторок Середа Четвер П'ятниця Субота
             
             
             

3. Перелік основного устаткування: предметів меблів, ТСО, додаткових засобів дизайну.

 

з/п Найменування майна Кількість
1. 2. ………...  

4. Перелік методичного наповнення кабінету (навчальні й розвиваючі посібники, аудіо- й відеоматеріали, методична література тощо).

Документація:

1.1. Наказ по школі-інтернату «Про вступ на посаду»№ (дата)

1.2. Функціональні обов'язки (№ наказу, рішення про­токолу (дата), дата ознайомлення).

1.3. Графік роботи, затверджений адміністрацією

Наявність кабінету і його оформлення:

2.1. Відповідність психологічного кабінету вимогам «Положення про психологічний кабінет». Наказ МОНУ від 19.10.01 № 691.

2.1.1. Чи є окремий психологічний кабінет для роботи.

2.1.2. Зручність розташування.

2.1.3. Чи є умови для проведення індивідуальної діагностичної й корекційної роботи.

2.1.4. Чи є умови для ведення групової діагностичної, корекційної роботи.

2.1.5. Чи є навчальний психологічний кабінет.

2.1.6. Оформлення кабінету (відповідність санітарно-гігієнічним нормам)

2.1.7. Чи забезпечує кабінет психотерапевтичний ефект (кабінет психологічного розвантаження)

Матеріально-технічне забезпечення:

Меблі.

3.1.1.Письмовий стіл.

3.1.2.Журнальний стіл.

3.1.3.Стільці.

3.1.4.Крісла (2-3).

3.1.5.Шафи (секційні) для зберігання книг, науково-методичних матеріалів, довідково-інформаційної доку­ментації, архіву і т. д.

3.1.6.Сейф (для зберігання статистичної документації й документації для службового користування, аудіо-, відеокасет, дискет тощо).

3.1.7.Килими.
3.1.8.Комп'ютер.
3.1.9.Принтер.
3.1.10.Сканер.
3.1.11.Телевізор.
3.1.12.Магнітофон.
3.1.13.Диктофон.
3.1.14.Аудіо-, відеокасети.

3.1.15.Проекційна апаратура та прилади для її вико­ристання (екран, штори і т. д.)

3.1.16.Кольороосвітлювальна система.

3.1.17.Ароматизатори й іонізатори повітря.

3.1.18.Канцелярські приналежності


Читайте також:

  1. I. Органи і системи, що забезпечують функцію виділення
  2. I. Особливості аферентних і еферентних шляхів вегетативного і соматичного відділів нервової системи
  3. II. Анатомічний склад лімфатичної системи
  4. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  5. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  6. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  7. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  8. Internet. - це мережа з комутацією пакетів, і її можна порівняти з організацією роботи звичайної пошти.
  9. IV. Вимоги безпеки під час роботи на навчально-дослідній ділянці
  10. IV. Розподіл нервової системи
  11. IV. Система зв’язків всередині центральної нервової системи
  12. IV. Філогенез кровоносної системи




Переглядів: 1606

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ РОБОЧОГО МІСЦЯ ПСИХОЛОГА | Навчальна діяльність

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.